اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ورود کامیون به فروشگاه های میدان هفت تیر!


یک دستگاه کامیون به دلیل انحراف از مسیر خارج شده و وارد چند فروشگاه در حوالی میدان هفت تیر شد.

خبرگزاری مهر: یک دستگاه کامیون به دلیل انحراف از مسیر خارج شده و وارد چند فروشگاه در حوالی میدان هفت تیر شد.

سید جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران از انحراف یک دستگاه کامیون حاوی نخاله در ساعت 4 بامداد در بزرگراه مدرس حوالی میدان هفت تیر تهران خبر داد و گفت: راننده کامیون آسیب دیده اما خسارت جانی نداشته است.

وی افزود: پس از واژگونی کامیون تیم های آتش نشانی در محل حاضر شده و تا الان کامیون را به حالت اول خود برگردانده و تحویل پلیس راهور دادند. گفته می شود 6 فروشگاه آسیب دیده است.


ویدیو مرتبط :
تصادف کامیون با ۶ فروشگاه در نزدیکی هفت تیر.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ورود کامیون به فروشگاه‌های میدان هفت تیر




 اخبار حوادث  - ورود کامیون به فروشگاه‌های میدان هفت تیر

یک دستگاه کامیون به دلیل انحراف از مسیر خارج شده و وارد چند فروشگاه در حوالی میدان هفت تیر شد.

به گزارش جام جم، سید جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران از انحراف یک دستگاه کامیون حاوی نخاله در ساعت 4 بامداد در بزرگراه مدرس حوالی میدان هفت تیر تهران خبر داد و گفت: در این حادثه راننده کامیون آسیب دیده است.

وی افزود: پس از واژگونی کامیون تیم های آتش نشانی در محل حاضر شده و تا الان کامیون را به حالت اول خود برگردانده و تحویل پلیس راهور دادند. گفته می شود 6 فروشگاه در این تصادف آسیب دیده است.

همچنین معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ نیز به تشریح جزئیات واژگونی یک دستگاه کامیون در مسیر شمال به جنوب مدرس پرداخت.

سرهنگ عین الله جهانی افزود: ساعت 4:30 بامداد یکشنبه یک دستگاه کامیون کمپرسی که حامل بار نخاله بود در مسیر شمال به جنوب مدرس به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی دچار حادثه شد.

وی ادامه داد: چرخ های جلوی این کامیون کنده شد و تمام بار آن در بزرگراه پخش شده بود لذا این مسئله سبب ترافیک و انسداد این مسیر شد.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: خوشبختانه در این حادثه کسی دچار آسیب نشد و تنها واژگونی کامیون سبب انسداد چند ساعته این مسیر شد.

سرهنگ جهانی با اشاره به اینکه در حال حاضر انسداد شمال به جنوب مدرس برطرف شده است، گفت: پلیس راهور این موضوع را از طریق رادیو به رانندگان اعلام کرد تا گره ترافیکی در این مسیر رخ ندهد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این کامیون واژگون شده با بارهای متلاشی آن از مسیر پاکسازی شده و تردد خودروها در این مسیر انجام می شود. در زمان انسداد نیز خودروها به سمت بزرگراه حکیم غرب و قنبرزاده به سمت هفت تیر هدایت شدند.
 
اخبار حوادث  - جام جم