اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ورود میلگرد به داخل سر كارگر



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: از قسمت فوقانی سر یك كارگر ایرانی ۲۴ ساله، میلگردی وارد و پشت گونه راست قرار گرفته بود.

به گزارش آرمان، جلال ملكی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: در ساعت ۱۲ و ۲۴ دقیقه دیروز در طی تماس از یك بیمارستان واقع در شمال تهران، مبنی بر اینكه میلگرد به داخل سر یك كارگر وارد شده است، عوامل آتش‌نشانی به بیمارستان مراجعه كردند.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد، از قسمت فوقانی سر یك كارگر ایرانی ۲۴ ساله، میلگردی وارد و پشت گونه راست قرار گرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: این فرد توسط كادر بیمارستانی كاملا بیهوش شده بود و آتش‌نشانان در اتاق عمل با احتیاط كامل، اضافه میلگرد را برش دادند و این فرد را برای ادامه درمان، تحویل كادر پزشكی دادند.

 

 اخبار  حوادث  - آرمان 


ویدیو مرتبط :
جوش سر به سر میلگرد -دانلود فیلم جدیدبستن میلگرد کنزا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میلگرد فلزی در بدن كارگر ساختمانی



 

 

كارگر, كارگر ساختمان, بیمه کارگر

 

كارگر جوانی كه بر اثر سقوط از ارتفاع، میلگرد فلزی به داخل بدنش فرورفته بود، به طرز معجزه‌آسایی از این حادثه جان سالم به‌در برد.

خبری 125:ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ظهر پنجشنبه با دریافت خبر این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 15 و نجاتگران 2 این سازمان را راهی محل حادثه در شهرك مسعودیه در جنوب‌شرق پایتخت كرد.

كریم شمشیری، رئیس گروه نجاتگران دراین باره گفت: كارگر 26 ساله‌ای در یك ساختمان نیمه‌ساز سرگرم كار بوده كه ناگهان از طبقه اول این ساختمان به حیاط سقوط كرده و روی میلگردها افتاده است.

وی افزود: به دنبال این حادثه یكی از میلگردها از قسمت پشت و بالای كمربه داخل بدن این كارگر فرورفته بود.

شمشیری درباره عملیات نجات گفت: نجاتگران وآتش‌نشانان با ابزار برش، ادامه میلگرد را بریدند تا بتوانند او را به بیمارستان منتقل كنند.

وی علت این حادثه را بی‌احتیاطی كارگر اعلام و عنوان كرد: كارگر مصدوم بلافاصله به بیمارستان اعزام شد.... / 125.ir