اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ورود زیباکلام به صداوسیما ممنوع شد!



ممنوع التصویر شدن صادق زیباکلام

ورود زیباکلام به صداوسیما ممنوع شد!

صادق زیباکلام از ممنوع‌الورود شدن خود به صدا و سیما خبر داد.

زیباکلام در صفحه فیس‌بوک خود نوشت:

«شنبه شبِ 26 مرداد 1392 ساعت 9:30 آقای علیزاده از مسئولین شبکه جام جم تماس گرفتند و گفتند که به مناسبت سالروز کودتای 28 مرداد، شبکه جام جم برنامه زنده‌ای را تدارک دیده است. فرمودند جناب آقای دکتر محمود کاشانی دعوت را پذیرفته‌اند و تهیه‌کنندگان برنامه می‌خواهند که شما هم در برنامه حضور داشته باشید. برنامه به صورت زنده ساعت 8:45 شب 28 مرداد پخش می‌شود و آقای دکتر مرتضی حیدری هم مجری برنامه هستند.

بنده با کمال میل پذیرفتم و آفیش آن هم در صفحه فیس‌بوک زده شد اما دیشب حدود ساعت10 آقای علیزاده با صدایی گرفته تماس گرفتند و اظهار داشتند که حراست صدا و سیما اعلام کرده است که صادق زیباکلام به هیچ‌وجه حق ورود به هیچ قسمتی از سازمان را ندارد. ایشان اضافه کردند که در صورت اعتراض تهیه‌کنندگان برنامه، مسئولین حراست سازمان، آنها را معلق می‌نمایند. این مجموعِ دو مکالمه من با آقای علیزاده بود. بنابراین و با کمال تأسف برنامه امشب لغو شده است.

اما در خصوص آنچه آقای علیزاده فرمودند که حراست سازمان بنده را ممنوع‌الورود به صدا و سیما کرده‌اند، بنده فقط می‌توانم بگویم که اروپا و آمریکا که جای خود دارند، حتی هند، برزیل، آرژانتین، ترکیه و ... هم جای خود دارند، یقین دارم مسئولین صدا و سیمای حبشه هم با یک استاد دانشگاهشان که بعضا نظرات متفاوتی از مسئولین حکومتی‌شان دارند، این‌گونه برخورد نمی‌کنند.
ایام به کام باد
ارادتمند
صادق زیباکلام» 

پارسینه

 

 


ویدیو مرتبط :
قضیه ممنوع التصویر شدن دکتر زیباکلام!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ورود زنان به سینما ممنوع شد/ تماشای فوتبال فقط برای آقایان



پردیس های سینمایی از پذیرش خانم‌های تماشاگر مسابقات فوتبال منع شدند.به گزارش خبرآنلاین، پخش مسابقات فوتبال که با نمایش مسابقات جام جهانی 2010 در پردیس های سینمایی تهران از جمله ملت و آزادی آغاز شده بود این روزها با نمایش مسابقات جام ملت های آسیا ادامه پیدا کرده است.

 

طرح نمایش مسابقات فوتبال در سالن سینما که به استبقال گسترده مخاطبان سینما و فوتبال روبرو شده بود، به دستور اداره اماکن با تغییراتی روبرو شده است.

اداره اماکن در تازه ترین دستور برای پخش مسابقات فوتبال جام ملت​های آسیا ورورد زنان را به سالن سینما ممنوع کرده تا به این ترتیب ممنوعیت تماشای فوتبال که برای زنان در ورزشگاه‌ها اعمال می​شد، به سالن​های سینما هم راه یابد.

این تصمیم بعد از  بازی فوتبال ایران و امارات  اتخاذ شد.  علاقمندان به تماشای فوتبال این بازی  را عصر روز چهار شنبه در سه پردیس سینمایی ملت، زندگی و آزادی دیدند.

به این ترتیب در بازی آینده تیم ملی ایران که روز شنبه دوم بهمن مقابل کره جنوبی خواهد بود، پردیس‌های سینمایی امکان پذیرش تماشاگران زن را نخواهند داشت.../خبرآنلاین