اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ورود دادسرای تهران به ماجرای پارازیت ها


دادستانی تهران بالاخره وارد ماجرای پارازیتها شد و دستور رسیدگی برای پرونده شکایت از آسیب زا بودن پارازیتها صادر شد.

خبرآنلاین: دادستانی تهران بالاخره وارد ماجرای پارازیتها شد و دستور رسیدگی برای پرونده شکایت از آسیب زا بودن پارازیتها صادر شد.

دادسرای تهران پس از اینکه شکایتی درباره آسیب بودن پارازیتهای ماهواره ای را دریافت کرد، دستور پیگیری و بررسی این موضوع را صادر کرد.

مصطفی ترک همدانی، وکیل دادگستری که به یکی دیگر از شهروندان اقدام به ثبت شکایت در این باره کرده بود، به خبرآنلاین گفت: امروز دادسرای تهران طی دستوری نسبت به پیگیری و بررسی آسیبهای پارازیت وارد رسیدگی شد.

به گفته او، دادسرای تهران طی تعیین شعبه وارجاع پرونده ، دو دستور و استعلام درباره آسیب های احتمالی پارازیتها را به وزارت ارتباطات و سازمان محیط زیست صادر کرد.

این وکیل دادگستری توضیح داد: با توجه به سابقه و اظهارنظر معاون زیست انسانی سازمان محیط زیست کشور درباره سرطانزا بودن پارازیت این شکایت مطرح شد.

پیش از این نیز معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست کشور بارها اعلام کرده بود میزان تشعشعات امواج پارازیتی که دسترسی به شبکه های ماهواره ای را مختل می کند، برای سلامتی زیان آور است.


ویدیو مرتبط :
خنده بازار فقط آموزش طلاق در دادگاه دادگستری دادسرای قضا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ورود شورای شهر تهران به مساله پارازیت‌ها



پارازیت‌ها,امواج موجود در شهر تهران

ورود شورای شهر تهران به مساله پارازیت‌ها

 عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه در بخش سلامت در دولت گذشته رفتار‌ها سیاسی بود، گفت: به موضوع پارازیت‌ها و امواج و میزان استاندارد بودن آنها در دور چهارم شورای شهر به‌صورت جدی پرداخته می‌شود.

رحمت‌ا... حافظی، درباره پرداختن شورای شهر تهران در دور چهارم به مساله پارازیت‌ها اظهار کرد: مسائل زیادی سلامت شهروندان تهرانی را تهدید می‌کنند که نباید نسبت به آنها غافل بود.

 

حافظی با بیان اینکه شورا از جایگاه مدعی‌العموم باید به مسائل مردم بپردازد، درباره مساله پارازیت‌ها بیان کرد: قطعاً باید موضوع پارازیت‌ها نیز بررسی شود. آلودگی امواج تهدیدی برای سلامت مردم است. از این‌رو یک تیم کار‌شناسی برای بررسی میزان آلودگی امواج باید تشکیل شود تا مشخص شود امواج موجود در شهر تهران استاندارد است یا نه.عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه نباید اجازه سیاسی‌کاری در مباحث کار‌شناسی که سلامت مردم تهران را تهدید می‌کند در این دوره شورا داده شود، تأکید کرد: باید مساله پارازیت‌ها در این دوره به‌صورت جدی از نظر تهدیدکننده بودن یا نبودن مطالعه و بررسی شود./ایلنا