اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«ورود آقایان ممنوع» در آستانه یک میلیارد!


مدیر عامل شركت «فیلمیران»، امروز آمار جدید فروش فیلم های مسعود كیمیایی و رامبد جوان را اعلام كرد.

 مدیر عامل شركت «فیلمیران»، آمار جدید فروش فیلم های مسعود كیمیایی و رامبد جوان را اعلام كرد .

علی سرتیپی امروز گفت: «ورود آقایان ممنوع» در تهران ۶۴۰ میلیون و در شهرستان ۲۵۰ میلیون اعلام كرد كه در مجموع فروش در كل كشور به ۸۹۰ میلیون تومان رسیده است.

بنا بر اعلام پخش كننده؛فیلم «جرم» ساخته ی مسعود كیمیایی در تهران ۴۵۵ میلیون و در شهرستان ۲۰۰ میلیون است كه مجموع فروش در كل كشور ۶۵۵ میلیون است.

منبع: ایسنا


 
 


ویدیو مرتبط :
ورود آقایان ممنوع

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ورود زنان به سینما ممنوع شد/ تماشای فوتبال فقط برای آقایان



پردیس های سینمایی از پذیرش خانم‌های تماشاگر مسابقات فوتبال منع شدند.به گزارش خبرآنلاین، پخش مسابقات فوتبال که با نمایش مسابقات جام جهانی 2010 در پردیس های سینمایی تهران از جمله ملت و آزادی آغاز شده بود این روزها با نمایش مسابقات جام ملت های آسیا ادامه پیدا کرده است.

 

طرح نمایش مسابقات فوتبال در سالن سینما که به استبقال گسترده مخاطبان سینما و فوتبال روبرو شده بود، به دستور اداره اماکن با تغییراتی روبرو شده است.

اداره اماکن در تازه ترین دستور برای پخش مسابقات فوتبال جام ملت​های آسیا ورورد زنان را به سالن سینما ممنوع کرده تا به این ترتیب ممنوعیت تماشای فوتبال که برای زنان در ورزشگاه‌ها اعمال می​شد، به سالن​های سینما هم راه یابد.

این تصمیم بعد از  بازی فوتبال ایران و امارات  اتخاذ شد.  علاقمندان به تماشای فوتبال این بازی  را عصر روز چهار شنبه در سه پردیس سینمایی ملت، زندگی و آزادی دیدند.

به این ترتیب در بازی آینده تیم ملی ایران که روز شنبه دوم بهمن مقابل کره جنوبی خواهد بود، پردیس‌های سینمایی امکان پذیرش تماشاگران زن را نخواهند داشت.../خبرآنلاین