اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«وحید دالتون» در مستی نقره داغ شد


رییس کلانتری 161 ابوذر از دستگیری «وحید دالتون» از اوباش محله ابوذر خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس کلانتری 161 ابوذر از دستگیری «وحید دالتون» از اوباش محله ابوذر خبر داد.

سرهنگ حجت اله مرادی در این‌باره گفت: در ساعت 21 روز دهم اسفند ماه امسال در پی شکایت تعدای از شهروندان مبنی بر اینکه از سوی یکی از اراذل و اوباش محله فلاح تهران به نام وحید معروف به "وحید دالتون" مورد تهدید قرار گرفته اند پرونده ایی در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در جریان رسیدگی به این پرونده ماموران متوجه شدند که متهم از افراد شرور منطقه است و جرایمی چون شرارت،مزاحمت برای نوامیس،عربده کشی،قمه کشی، تخریب عمدی اموال عمومی و خصوصی و تهدید به اسید پاشی و کشتن با اسلحه یکی از شکات را در پرونده دارد، گفت:‌با توجه به حسایت موضوع و پیگیرهای ویژه سلسله مراتب فرماندهی مبنی بر دستگیری سریع فرد مورد نظر اکیپی متشکله از ماموران تخصصی این یگان به مدت 10روز برای دستگیری وی در سطح منطقه ابوذر فعال شد.

رییس کلانتری 161ابوذر با اشاره به اقدامات ماموران برای دستگیری این فرد، گفت:‌ سرانجام با استفاده از شیوه‌های پلیسی درحالی که متهم با یک دستگاه خودروی پراید در یکی از خیابان‌های محله ابوذر در حال تردد بود، مورد شناسایی قرار گرفت اما این فرد بلافاصله شروع به درگیری و تمرد نسبت به ماموران و به عربده کشی و جوسازی کرد.

مرادی با اشاره به شرب خمر متهم در زمان دستگیری اضافه کرد:‌ وی هنگامی که حلقه محاصره ماموران را برخود تنگ‌تر دید شروع به خودزنی و تخریب خودروهای پارک شده کرد و در این راستا یکدستگاه پژو 206 پارک شده را نیز تخریب کرد و پس از آن چون از حالت طبیعی خارج شده بوده به زمین برخورد کرده و از ناحیه بینی دچار مصدومیت و خون ریزی شد.

وی با بیان اینکه با کمک دیگر ماموران این فرد مهار و دستگیر شد، گفت: پس از انتقال متهم به کلانتری از خودروی توقیفی وی نیز یک بطری حاوی مقادیری مشروبات الکلی و مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گفته رییس کلانتری 161 ابوذر متهم پس از انتقال به کلانتری برای تست الکل به پزشکی قانونبی منتقل شد که جواب تست الکل وی مثبت اعلام شد و در نهایت برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.


ویدیو مرتبط :
از مستی داغ سرم - هلالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیفا، اسپانیا و هلند را نقره داغ کرد



 

 

 

 

فیفا، اسپانیا و هلند را نقره داغ کرد

 

فیفا، اسپانیا و هلند را نقره داغ کرد

فدراسیون بین المللی فوتبال " فیفا" ، تیم های ملی اسپانیا و هلند را به دلیل بازی خشن آنها در فینال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، به جریمه نقدی محکوم کرد.

فیفا ، تیم ملی فوتبال اسپانیا را به پرداخت ده هزار فرانک سوییس(نه هزار و سیصد و شصت و سه دلار آمریکا) و تیم ملی فوتبال هلند را به پرداخت پانزده هزار فرانک سوییس(چهارده هزار دلار آمریکا) جریمه محکوم کرد.

سخنگوی فیفا، جریمه در نظر گرفته شده برای فینالیست های جام جهانی را منطبق با ماده 52 لایحه انضباطی فیفا خواند.

در این ماده آمده است، اگر داور در یک بازی به پنج بازیکن یک تیم، کارت( زرد یا قرمز) نشان دهد فیفا می تواند آن تیم را جریمه کند.

در بازی پایانی جام جهانی دو هزار و ده، پنج بازیکن اسپانیا و هشت بازیکن هلند کارت زرد دریافت کردند و "هیتینگا" مدافع هلند با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد، در این بازی در مجموع 47 خطا اتفاق افتاد.

در پایان بازی فینال جام جهانی، سپ بلاتر رییس فیفا به سبب بازی خشن دو تیم، ابراز تاسف کرده بود.