اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وحشت اسرائیل از «یاخونت» حزب‌ الله


منابع نظامی رژیم صهیونیستی از ترس افسران و فرماندهان ارتش این رژیم نسبت به قدرت نظامی حزب الله به ویژه در اختیار داشتن موشک‌های بسیار پیشرفته یاخونت پرده برداشتند.

خبرگزاری ایسنا: منابع نظامی رژیم صهیونیستی از ترس افسران و فرماندهان ارتش این رژیم نسبت به قدرت نظامی حزب الله به ویژه در اختیار داشتن موشک‌های بسیار پیشرفته یاخونت پرده برداشتند.

 منابع نظامی اسرائیلی عنوان داشتند که حزب الله لبنان در حال حاضر موشک های پیشرفته یاخونت را در اختیار دارد که این مساله باعث می شود تا ارتش اسرائیل ناگزیر سیاست‌ها و استراتژی‌های خود را در قبال جنگ آینده با حزب الله تغییر دهد.

شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از این منابع گزارش داد: این موشک های روسی بسیار پیشرفته عملا به دست حزب الله رسیده است و نیروهای اطلاعاتی اسرائیل تاکنون نتوانسته اند تعداد این موشک‌ها را مشخص کنند .

این منابع تاکید کردند ویژگی موشک های یاخونت دقت بالای آن‌ها و توانایی رادارگریزی‌شان به شمار می آید که تهدید استراتژیکی برای نیروهای دریایی اسرائیل محسوب می‌شود. این موشک‌ها همچنین زیرساخت‌های اقتصادی اسرائیل در حاشیه دریای مدیترانه رامورد هدف قرار می‌دهد.

فرمانده پایگاه دریایی ارتش رژیم صهیونیستی در حیفا عنوان داشت که نیروهای دریایی با جبهه سوریه و لبنان براساس تهدیدهای احتمالی موشک‌های یاخونت برخورد خواهند کرد و اطلاعات منتشرشده بیانگر آن است که هر آنچه که حزب الله لبنان می‌تواند از طریق سوریه اسرائیل را تهدید کند در اختیار دارد.

وی همچنین تاکید کرد: جنگ آتی با حزب الله لبنان با جنگ گذشته متفاوت خواهد بود چرا که در حال حاضر حزب الله تجهیزات نظامی پیشرفته در اختیار دارد که تهدیدی ماهیتی برای اسرائیل به شمار می‌آید و موشک‌های زمین به دریای این حزب طی سال‌های گذشته از لحاظ کیفیت و تعداد افزایش یافته است و این مساله نه تنها نیروهای دریایی بلکه سکوهای اکتشاف گاز در دریای مدیترانه را نیز مورد هدف قرار می‌دهد.

این افسر اسرائیلی تاکید کرد: جبهه شمالی یعنی لبنان و سوریه در حال حاضر در مقابل اسرائیل متحد شده‌اند و ما نمی دانیم که جنگ آینده چگونه آغاز می‌شود. فقط این را می دانم که با سلاح ‌های پیشرفته و با قدرت بسیار عالی روبرو خواهیم شد.

وی همچنین تاکید کرد:‌حزب الله لبنان به خوبی می داند که 55 درصد تولید برق در اراضی اشغالی از طریق گاز استخراج شده از دریای مدیترانه صورت می‌گیرد و اگر این سکوها مورد اصابت قرار بگیرند بخش انرژی تقریبا فلج می‌شود.


ویدیو مرتبط :
برتری حزب الله بر اسرائیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسرائیل: اگر حزب الله به خاطر ایران حمله تلافی جویانه کند، روستاهای لبنان را نابود می کنیم!



اسرائیل: اگر حزب الله به خاطر ایران حمله تلافی جویانه کند، روستاهای لبنان را نابود می کنیم!

یک مقام ارشد ارتش رژیم صهیونیستی به دیلی تلگراف گفت: در صورت حمله اسرائیل به ایران و تلاش حزب الله برای حمله تلافی جویانه، ما مجبور به اغاز جنگ با لبنان می شویم.

انتخاب :یک مقام ارشد ارتش رژیم صهیونیستی به دیلی تلگراف گفت: در صورت حمله اسرائیل به ایران و تلاش حزب الله برای حمله تلافی جویانه، ما مجبور به اغاز جنگ با لبنان می شویم.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، این فرمانده ارشد ارتش اسرائیل در مرز جنوبی سرزمین های اشغالی با سوریه و لبنان ادعا کرد: حمله به لبنان به قدری سنگین خواهد بود که بازسازی روستاهایشان یک دهه طول خواهد کشید.

وی افزود: با وجود اعتراضات بین المللی که ایجاد خواهد شد اما ما چاره ای جز حمله به جنوب لبنان نداریم چراکه حزب الله عمیقا در بین مردم آن منطقه طرفدار دارد.

به نوشته ی دیلی تگلراف، حمله به ایران تا انتخابات ماه سپتامبر در سرزمین های اشغالی بعید است.

این فرمانده ارشد ارتش اسرائیل ادعا کرد: وضعیت لبنان پس از جنگ وحشتناک خواهد بود. انها باید در خصوص اینکه خواستار این حمله(آغاز جنگ رژیم صهیونیستی با لبنان) هستند یا خیر فکر کنند.

وی گفت: دولت لبنان باید این موضوع را در نظر داشته باشند. بسیاری از روستاها در حنوب لبنان نابود خواهد شند و متاسفانه ما راه حل دیگری هم نداریم.

این مقام نظامی رژیم صهیونیستی که خواستار عدم افشای نامش بود گفت: یک روز پس از حمله ، روستاها به مکانی هایی تبدیل می شوند که بازسازی آن 10 سال طول خواهد کشید./انتخاب