اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وحشتناک ترین و زشت ترین زن جهان + عکس



تصاویری که مشاهده می کنید مربوط به یک زن 52 ساله با نام "دنیس انر" می باشد ، دنیس در 27 آگوست 1958 در میشیگان امریکا به دنیا آمد و در کودکی علاقه زیادی به گربه داشت و زمانی که به سن نوجوانی و جوانی رسید علاقه شدیدی به ببر پیدا کرد.

 

وحشتناک ترین زن جهان,زشت ترین زن جهان

  

وی در حال حاضر 52 سال دارد و به علت جراحی های بسیار زیاد و سنگین چهره عجیب و وحشتناکی پیدا کرده است میتوان گفت به دلیل غلاقه زیاد دنیس به ببر وی این عمل ها را انجام داده است تا خود را کاملا شبیه یک ببر کرده باشد.

 

وحشتناک ترین زن جهان,زشت ترین زن جهان

  

دنیس که هزاران دلار صرف تغییر چهره خود کرده است هم اکنون به عنوان یکی از زشت ترین زنان جهان شناخته می شود./سیمرغ


ویدیو مرتبط :
زشت ترین زن دنیا!!!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زشت ترین و وحشتناک ترین زن جهان!+عکس



 

زشت ترین و وحشتناک ترین زن جهان! + عکس

 

دنیس انر در 27 آگوست 1958 در میشیگان امریکا به دنیا آمد. او در کودکی علاقه زیادی به گربه داشت و زمانی که به سن نوجوانی و جوانی رسید علاقه شدیدی به ببر پیدا کرد!

 

زشت ترین و وحشتناک ترین زن جهان! + عکس

 

او هم اکنون 52 سال دارد اما چهره عجیب و وحشتناکی پیدا کرده است چرا که در سال های گذشته دست به تغییر چهره خود زده و با جراحی های زیاد و سنگین چهره خود را کاملا شبیه یک ببر کرده است.

هم اکنون او به عنوان یکی از زشت ترین زنان جهان شناخته می شود و هزاران دلار صرف تغییر چهره خود کرده است.

 

زشت ترین و وحشتناک ترین زن جهان! + عکس

منبع:rikhtopash.com