اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وثیقه 20 میلیون تومانی شوهر شکنجه‌گر باطل شد‌



 اخبار حوادث ,خبرهای   حوادث, شکنجه زنان

وکیل مدافع اعظم گفت: به دستور معاون دادستان مشهد قرار متهم، شوهر اعظم تشدید و تبدیل به بازداشت موقت شد

مرضیه محبی، وکیل پایه یک دادگستری در گفت‌وگو با  ایسنا ، منطقه خراسان، اظهار کرد: روز گذشته به دستور معاون دادستان مشهد و پس از ملاحظه نتایج پزشکی قانونی، هم‌چنین این‌که جرم انجام یافته موجب جریحه‌دار شدن اذهان عمومی شده است، قرار متهم تشدید یافته و وی تا روز دادگاه به صورت بازداشت قرار دارد.

به گزارش ایسنا، در چند روز گذشته با تائید مدارک پزشکی قانونی، موضوع وثیقه 20 میلیون تومانی برای آزادی شوهر اعظم نیز از بین رفت.

 

 اخبار  حوادث  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
شکنجه گر عراقی در ایران پیدا شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابطال وثیقه 20 میلیونی شوهر شکنجه‌گر


وکیل مدافع اعظم گفت: به دستور معاون دادستان مشهد قرار متهم، شوهر اعظم تشدید و تبدیل به بازداشت موقت شد.

خبرگزاری ایسنا: وکیل مدافع اعظم گفت: به دستور معاون دادستان مشهد قرار متهم، شوهر اعظم تشدید و تبدیل به بازداشت موقت شد.

مرضیه محبی، وکیل پایه یک دادگستری اظهار کرد: روز گذشته به دستور معاون دادستان مشهد و پس از ملاحظه نتایج پزشکی قانونی، هم‌چنین این‌که جرم انجام یافته موجب جریحه‌دار شدن اذهان عمومی شده است، قرار متهم تشدید یافته و وی تا روز دادگاه به صورت بازداشت قرار دارد.

به گزارش ایسنا، در چند روز گذشته با تائید مدارک پزشکی قانونی، موضوع وثیقه 20 میلیون تومانی برای آزادی شوهر اعظم نیز از بین رفت.