اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وب‌سایتی که سن شما را تشخیص می‌دهد؟! + عکس



وب‌سایتی که سن شما را تشخیص می‌دهد؟! + عکس

اگر از این سرویس استفاده کنید حتما از دقت عملکرد آن شگفت زده خواهید شد.

جام نیوز: وب سایت Face. com در واقع یک نرم افزار آنلاین تشخیص چهره‌ است که به تازگی قابلیت جدیدی را اضافه کرده که براساس عکس چهره شخص، ‌ سن او را تخمین می‌زند. اگر از این سرویس استفاده کنید حتما از دقت عملکرد آن شگفته زده خواهید شد. این نرم‌افزار دارای API مخصوص تولیدکنندگان نرم‌افزار است که به آن‌ها امکان استفاده از این قابلیت را در برنامه‌هایشان می‌دهد.

 

  تعیین سن,سایت Face,تشخیص چهره‌,افزار آنلاین تشخیص چهره‌,چهره کاربر

 

به عنوان مثال مرورگرهای وب‌ می‌توانند از طریق وب‌کم چهره کاربر را تشخیص داده و از دسترسی کودکان به سایت‌های مربوط به بزرگسالان خودداری کنند. شما هم می‌توانید از طریق این سرویس سن دوست خود را که تا دیروز یک راز بشمار می‌رفت، بدست آورید.

 

عملکرد ابزار جدید Face فوق‌العاده است در چند نمونه‌ای که ما آزمایش کردیم محاسبه سن بسیار نزدیک به واقعیت و با تفاوت یک تا سه سال انجام شد. همانطور که پیش‌تر گفته شد این ابزار برای تولیدکنندگان نرم‌افزار کاربرد دارد و به راحتی می‌توان از آن در وب‌سایت‌ها استفاده کرد. اما اگر شما هم می‌خواهید قدرت آن را بسنجید به این آدرس مراجعه نموده و از ستون سمت چپ، گزینه Upload Photo را انتخاب کنید. سپس چهره‌های موجود در عکس آپلود شده تشخیص داده شده و اطلاعاتی در رابطه با جنسیت، سن، باز یا بسته بودن دهان، لبخند زدن یا نزدن چهره‌ها اعلام می‌شود.

 

  تعیین سن,سایت Face,تشخیص چهره‌,افزار آنلاین تشخیص چهره‌,چهره کاربر

 

به نوشته زومیت، این API براساس استانداردهای HTML۵ و JSON کار می‌کند و به راحتی می‌توان از آن در نرم‌افزارهای موبایل، وب‌سایت‌ها و یا حتی نرم‌افزارهای مبتنی بر کامپیوترهای شخصی استفاده کرد./شفاف


ویدیو مرتبط :
‫معرفی وب سایتی که تمام کارهای شما را که مربوط به زمان هست را انجام می دهد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هر وب سایتی را که میخواهید ویرایش کنید!



 

 

هر وب سایتی را که میخواهید ویرایش کنید!

 

شما در طول روز سایت ها و صفحات زیادی را توسط مرورگر در اینترنت مشاهده میکنید. این صفحات هر کدام ساختار و قالب های متفاوتی دارد. اما شاید دوست داشته باشید هر صفحه ای که میبینید را خودتان دستکاری کنید! عکس ها را کوچک و بزرگ کنید ، نوشته ها را تغییر دهید ، جدول ها را بالا و پایین کنید و تقریبأ یک ویرایش کلی را در صفحه انجام دهید و آن را به فرمی که دوست دارید تبدیل کنید. در این ترفند قصد داریم یک راه بسیار جالب را به شما معرفی کنیم که بدون هیچ برنامه ای و تنها از طریق مرورگر اینترنتی تان و یک کد ، هر سایتی که دوست دارید را تغییر دهید و آن را دستکاری کنید. تنها مشکلی که وجود دارد اینست که نمیتوان آن برای همیشه ذخیره کرد! یکبار امتحان کردن این ترفند خالی از لطف نیست.

بدین منظور:
به سایت و صفحه ای که قصد ویرایش آن را دارید بروید.
به عنوان مثال در همین صفحه موجود در ترفندستان که مشغول خواندن این ترفند هستید.
سپس کد زیر را Copy کرده و در Address Bar (نوار آدرس) مرورگر Paste کنید و Enter بزنید:

javascript:document.body.contentEditable='true'; document.designMode='on'; void 0

پس از زدن Enter پیغام خاصی نمایش داده نمیشود.
تنها حالت صفحات تغییر میکند.
اکنون موس را بر روی قسمت های مختلف صفحه ببرید ، میبینید که میتوانید سایز عکس ها را تغییر دهید ، متون را جابجا کنید و تقریبأ یک ویرایش کامل انجام دهید.
همان طور که ذکر شد پس از رفرش صفحه همه چیز به حالت قبلی باز میگردد.
این ترفند بر روی کلیه مرورگرها قابل اجراست.

منبع:tarfandestan.com