اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واگذاری لوکیشن «مختارنامه» به کشاورزان


محمود فلاح گفت: مالکان فعلی «مختارنامه» از زمین داران و کشاورزان منطقه ای به نام احمد آباد مستوفی هستند که لوکیشن «مختارنامه» در آنجا ساخته شد.

خبرگزاری میزان: محمود فلاح تهیه کننده «مختارنامه» گفت: لوکیشن سریال «مختارنامه» طبق آخرین صورت جلسه حقوقی که در سازمان صدا و سیما صورت گرفت به مالکان آن در احمد آباد مستوفی تحویل داده شد.
 
وی افزود: من دورادور از وضعیت لوکیشن مختارنامه با خبر هستم و می دانم که اماکنی همچون خانه مختار، خانه کولی و خانه عمر سعد به دلیل گذر زمان از بین رفته اند اما مسجد کوفه و کعبه با انجام یک مرمت کوچک دوباره قابل استفاده هستند.
 
وی ادامه داد: مالکان فعلی لوکیشن«مختارنامه» سه نفر هستند که یکی از این مالکان به نام«محمود غفاری» کار آن دونفر دیگر را انجام می دهد.

فلاح تصریح کرد: این مالکان از زمین داران و کشاورزان منطقه ای به نام احمد آباد مستوفی هستند که لوکیشن «مختارنامه» در آنجا ساخته شد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از چند سالی که من خودم پیگیر بودم بالاخره لوکیشن «مختارنامه» واگذار شد.


ویدیو مرتبط :
پایان نامه ارایه مدلی برای شناسایی فعالیت های قابل واگذاری و نحوه واگذاری آن به

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واگذاری تلفن ثابت اعتباری...



 

 

واگذاری تلفن ثابت اعتباری روستایی برای اولین بار در کشور

 

 

واگذاری تلفن ثابت اعتباری

 

 

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمان از واگذاری تلفنهای اعتباری روستایی برای اولین بار در کشور در این استان خبر داد.

 


علیرضا مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شبکه واگذاری تلفن ثابت در روستاهای استان کرمان در دو نوع معمولی و تلفن بی سیم ارائه می شود گفت: تلفن بی سیم روستایی که با نام WLL شناخته می شود در محدوده روستا و خارج از روستا مانند تلفن همراه بدون استفاده از سیم پوشش دارد که تاکنون به صورت سیمکارت های دائمی به مشترکان ارائه می شد اما تا یک ماه آینده این نوع تلفن به صورت سیمکارت اعتباری به متقاضیان عرضه خواهد شد.

 


وی با بیان اینکه این نوع تلفن به صورت شارژی و پیش پرداخت است و مشترکان باید برای استفاده از آن کارت شارژ اعتباری تهیه کنند ادامه داد: کارت شارژ این تلفنهای اعتباری از طریق دفاتر مخابرات روستایی و مخابرات استان قابل تهیه خواهد بود.

 


مهدوی با تاکید براینکه تمام روستاهای بالای ۵۰۰ نفر در استان کرمان دارای پوشش تلفن همراه روستایی هستند ادامه داد: ظرفیت خطوط سیستم WLL روستایی در استان کرمان ۱۰۰ هزار شماره است که تاکنون بیش از ۶۰ هزار مشترک را تحت پوشش قرار داده است.