اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واگذاري خودرو بدون پلاک ، ممنوع



رييس مرکز شماره گذاري راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي واگذاري خودرو بدون پلاک از سوي نمايندگي هاي فروش را جرم اعلام کرد.

 

سرهنگ "محمدرضا غلامي" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگارگروه اجتماعي ايرنا افزود : با توجه به هماهنگي هاي به عمل آمده بين راهنمايي و رانندگي و کارخانجات توليد خودرو ، سهميه نمايندگي هايي که خودروهاي اين کارخانجات را بدون پلاک تحويل مشتري دهند قطع و جريمه نيز خواهند شد.

 

وي تصريح کرد: در تمامي کارخانجات توليد خودرو واحد شماره گذاري مستقر شده است که بدون وقفه براي تمامي خودرو هاي توليدي پلاک صادر مي کنند.

 

رييس مرکز شماره گذاري راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي گفت: اين واحدها حتي در کارخانه هايي که روزانه بيش از سه هزار خودرو توليد مي کنند نيز به صورت مستمر فعاليت دارند.

 

غلامي از هموطنان خواست خودروهاي خريداري شده خود را بدون پلاک تحويل نگيرند و در صورت مشاهده نام و مشخصات نمايندگي متخلف را از طريق شماره تلفن "81253455 " به مسوولان راهنمايي و رانندگي اعلام کنند.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
اولین فستیوال خودرو های پلاک اروند و پلاک ملی در اهواز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نصب طلق روی پلاک خودرو ممنوع



 اخباراجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی , پلیس راهور تهران

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ممنوعیت ناخوانا کردن پلاک خودرو و همچنین نصب طلق روی آن از اعمال جریمه 60 هزار تومانی برای متخلفان خبر داد.

به گزارش  فارس، سرهنگ حسن عابدی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: ناخوانا کردن پلاک خودرو، استفاده از طلق یا هر روشی که منجر به آن شود که شماره‌های پلاک خوانده نشود ممنوع است.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر این مطلب که گذاشتن طلق بر روی پلاک خودرو ممنوع است، اعلام کرد: در صورت ارتکاب چنین جرمی، راننده متخلف اعمال قانون شده و جریمه 60 هزار تومانی برای وی در نظر گرفته خواهد شد.

سرهنگ عابدی درخصوص مخدوش بودن شماره پلاک برخی از خودروها و چگونگی برخورد پلیس راهور با آن تصریح کرد: اگر پلیس راهور با خودرویی مواجه شود که شماره پلاک آن مخدوش شده باشد ضمن اعمال قانون و جریمه، خودرو را توقیف کرده و راننده را به مقام قضایی معرفی خواهد کرد.