اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش یک کاندیدا به انتشار مصاحبه پدرش


کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران نسبت مصاحبه ای که از پدرش با رسانه های غربی انجام شده واکنش نشان داد و در این باره اظهارنظر کرد.

خبرگزاری مهر: کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران نسبت مصاحبه ای که از پدرش با رسانه های غربی انجام شده واکنش نشان داد و در این باره اظهارنظر کرد.

کامران باقری لنکرانی در حاشیه نشست دانشگاه تهران در جمع خبرگاران در پاسخ به اینکه رهبر انقلاب در جمع کارگران به شاخصه های رییس جمهور اشاره کردند، شما کدامیک از این شاخصه ها را در خود دیده اید که وارد این عرصه شده اید گفت: آنچه مهم است این است که وقتی ما در صحنه حضور پیدا می کنیم نسبت به سایر افرادی که اعلام حضور کردند سنجشی داشته باشیم واگر دیدیم می توانیم یک سرمایه افزوده ای بر این مسیر اضافه کنیم در این صحنه حضور پیدا کنیم.

وی افزود: این اتفاق افتاده و ما بررسی ها را انجام دادیم و دیدیم که اگر در این صحنه حضور پیدا کنیم می توانیم یک نگاه بانشاط که بین آرمانگرایی و واقع گرایی تلفیق ایجاد می کند را شکل دهیم و اگر این حرکت منجر به پیروزی نشد می توانیم این نگاه را ترویج دهیم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: هر فردی ممکن است خصوصیات مثبت و منفی داشته باشد، ممکن است این خصوصیات صورت مناسبی بین ارباب هنر پیدا نکند اما آنچه مهم است این است که افراد مجموع شرایط و رویکردها را نگاه کنند و ببینند که حضورشان کمکی به کشور خواهد کرد یا نه، ما بررسی کردیم و متوجه شدیم که این حضور در مقایسه با سایرین می تواند کمک کننده باشد.

لنکرانی همچنین در واکنش به انتشار مصاحبه پدرش با رسانه های غربی گفت: من نمی دانم چرا موضوعات شخصی برخی کاندیداها آنقدر پررنگ می شود که به جای اینکه نقد هر محتوا و برنامه انجام شود برخی علاقه دارند به مسائل شخصی بپردازند.


ویدیو مرتبط :
واکنش «نوید محمدزاده» به قتل رومینا توسط پدرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش استیلی به انتشار مصاحبه‌اش علیه علی دایی



اخبار,اخبارورزشی, حمید استیلی

 

 اخبار ورزشی - هیچ صحبتی علیه دایی انجام ندادم/ از رسانه منتشرکننده مصاحبه شکایت می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: من هیچ مصاحبه‌ای علیه علی دایی انجام نداده‌ام و از اولین رسانه‌ای که این مطلب را منتشر کرده است شکایت خواهم کرد.

به گزارش  جام نیوز، حمید استیلی در خصوص مصاحبه‌ای که از قول او منتشر شده مبنی بر اینکه حرف‌های مایلی‌کهن مبنی بر اینکه در زمان سرمربیگری‌اش در پرسپولیس کارچاق‌کن‌های دایی باعث شدند او نتیجه نگیرد را مورد تایید قرار داده اظهار داشت: من هیچ مصاحبه‌ای در این زمینه انجام نداده‌ام و از اولین رسانه‌ای که این مطلب را منتشر کرده شکایت خواهم کرد.

وی ادامه داد: هیچ صحبتی علیه دایی نکردم و مشکلی با او ندارم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.
 
 اخبار ورزشی - جام نیوز