اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش یک مقام آگاه نظامی به خبر CNN


یک منبع مطلع نظامی درخصوص خبر سی‌ان‌ان مبنی بر عبور یک هواپیمای نظامی ایرانی از فاصله ۴۵متری یک بالگرد مسلح آمریکایی گفت: توانمندی ما فرارتر از این ادعای آنهاست اما ضرورتی ندارد به این فضاسازی آنان پاسخ دهیم.

خبرگزاری تسنیم: شبکه خبری سی ان ان امروز در گزارشی به نقل از یک مقام آمریکایی اعلام کرد که در ماه‌های اخیر یک هواپیمای نظامی ایرانی از نوع Y-12 ار فاصله 45 متری یک بالگرد مسلح آمریکایی عبور کرده است.

سی ان ان در ادامه به نقل از این مقام آمریکایی آورده است که نیروهای ایرانی در ماه اخیر رزمایش نظامی متعددی انجام داده اند که همه آنها به صورت کاملا حرفه‌ای صورت گرفته بود و این موضوع باعث بهت فرماندهان آمریکایی شده است.

احتمالا اشاره سی‌ان‌ان به رزمایش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در اسفندماه سال گذشته در محدوده تنگه هرمز و خلیج فارس با حضور مقام‌های لشکری و کشوری و همچنین تعداد زیادی از رسانه‌های داخلی و برون‌مرزی برگزار شده بود.

بر اساس این گزارش یک منبع مطلع نظامی با بیان اینکه عبور از فاصله 45 متری بالگرد آمریکایی بر اساس آنچه این شبکه خبری آمریکایی مدعی شده دستاورد بزرگی برای ما محسوب نمی‌شود که باعث بهت فرماندهان آمریکایی شده، گفت: خبر سی ان ان برای تحت تاثیر قرار دادن حمله به یمن و مذاکرات هسته ای است. ما توانمندی انجام کارهای فراتر از این را داریم؛ اما معتقدیم اینگونه خبررسانی‌ها نیز در راستای اقدامات ایران‌هراسی و همچنین تحت تاثیر قرار دان تهاجم عربستان و کشورهای مرتجع عربی به ملت مظلوم یمن است و ضرورتی ندارد که به آن پاسخ داده شود.


ویدیو مرتبط :
اشک‌های بی‌امان خبرنگار زن ترک شبکه CNN در حین اعلام خبر زلزله جدید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش یک منبع آگاه به خبر سقوط جنگنده نظامی ارتش ایران



اخبار,اخبارسیاسی,سقوط جنگنده ایرانی در کنارک

گفته شده این هواپیمای نظامی ظهر امروز در حین پرواز در نزدیکی شهر بندری «کنارک» در سواحل چابهار دچار سانحه شد و سقوط کرد که در این حادثه سرنشینان آن به شهادت رسیدند.

 یک فروند جنگنده نظامی متعلق به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در روستای تران در 80 کیلومتری شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان سقوط کرد.

سقوط جنگنده ارتش در جنوب شرق کشور

برخی از شاهدان عینی در این خصوص گفتند: این هواپیما پس از سقوط آتش گرفته است.
اطلاعات اولیه حکایت از آن دارد که سرنشینان این جنگنده نظامی در این حادثه به شهادت رسیده اند.

علی اصغر میرشکاری " معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان: آخرین جزییات از سقوط جنگنده ایرانی در کنارک/ 2 سرنشین به شهادت رسیدند/ هواپیمایf4 آموزشی متعلق به پایگاه دهم شکاری کنارک بوده است.

برهمین اساس یک منبع آگاه به میزان خبر داد هواپیمای سقوط کرده به نیروی زمینی ارتش تعلق نداشته است.

 

 یک منبع آگاه در ارتش گفت: خبر سقوط یک فروند جنگنده نظامی متعلق به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صحت ندارد.


واکنش یک منبع آگاه به خبر سقوط جنگنده نظامی ارتش ایرانیک منبع آگاه در نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی میزان، در خصوص اخبار منتشر شده درباره سقوط یک جنگنده نظامی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوب شرق کشور  گفت: این خبر صحت ندارد.

 

 اخبار  سیاسی  -  میزان