اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش یک مدیر به شایعه تغییرش؛ خدا کند دروغ نباشد!



اخبار,اخبار فرهنگی,اخبار سینما

"« مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی در حالی که هنوز بر این سمت باقی است، گفت: « شایعه تغییر خود را شنیده‌ام و تغییر را لازمه پویایی کشور می‌دانم.».

«رجبعلی لباف‌خانیکی» اظهار کرد: «تغییر و تحول نشانه پیشرفت و پویایی کشور است و من امیدوارم که شایعه تغییرم تحقق پیدا کند.»


وی که با «ایسنا؛ منطقه خراسان» گفتگو می‌کرد؛ ادامه داد: «امیدوارم جایگزین بنده مدیری توانا، فرهیخته و تاثیرگذار باشد و بتواند این مسولیت را به خوبی انجام دهد.

 

خود من به شخصه از شنیدن این شایعه خوشحال هستم، زیرا نیاز به تغییر و مصلحت مملکت ایجاب می‌کند که چنین تغییراتی صورت گیرد و کسانی که دست به این تغییر و تحولات می‌زنند نیز متناسب با این رویکردها چنین کاری را انجام می‌دهند، به همین دلیل ما از این تغییرات استقبال می‌کنیم.»

 


اما در ادامه «حسین زارع‌صفت» که شایعه مدیرکلی وی بیش از همه به گوش می‌رسد هم گفته است: «هنوز در رابطه با مدیرکلی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی به من حکمی ابلاغ نشده است.»

 


«ایسنا» از قول وی نوشته است: «تاکنون هماهنگی‌هایی در این زمینه صورت گرفته است اما در نهایت هرچه که خدا بخواهد همان خواهد شد.»

 


گفتنی است؛ «حسین زارع‌صفت» کارشناس پژوهشگری علوم اجتماعی است و پیش از این فعالیت در سمت معاونت برنامه‌ریزی اداری و مالی استانداری خراسان رضوی، مسئولیت ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی، عضویت هیات مدیره شرکت احیا خراسان و... را در کارنامه کاری خود دارد.



اخبار اجتماعی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
وقتی مدیر نباشد ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش تند رویانیان به شایعه انتخاب پروین به عنوان مدیر جدید پرسپولیس



اخبار ,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - در واکنش به شایعه انتخاب پروین به عنوان مدیر جدید پرسپولیس
رویانیان: هر کس می‌خواهد بیاید، بسم‌الله!/ از نامه هیات مدیره به وزیر اطلاع دارم

محمد رویانیان با کنایه به مباحث اخیر مربوط به تغییر مدیریت در پرسپولیس گفت: مدیرعامل می‌خریم!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از حضور در مراسم افتتاحیه دفتر خدمات بیمه‌ای این باشگاه درباره شایعاتی مبنی بر رفتن او و حضور پروین به گوش می‌رسد، اظهار کرد: هرکس می‌خواهد مدیرعامل شود، بسم‌الله بیاید جلو. ما هم استقبال می‌کنیم. هرکس فکر می‌کند می‌تواند باشگاه را اداره کند، جلو بیاید. ما مدیرعامل می‌خریم!

رویانیان ادامه داد: من با هیچ‌کس اختلاف‌نظر و کدورت ندارم. اصلا می‌خواهند هیات مدیره بیاورند، می‌خواهند مدیرعامل بیاورند. هرکاری می‌خواهند بکنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا با تغییر مدیران باشگاه تیم به حاشیه نمی‌رود، گفت: خیر، تیم ما قدرتمند است. علی دایی را دارد که برای خودش ژنرال، شهریار و سردار است.

رویانیان همچنین گفت: اگر بخواهند من عضو هیات مدیره می‌مانم. اگر هم نخواهند امیدوارم مدیرعامل بعدی برنامه‌ها را پیگیری کند اما اگر هم ماندم با قدرت توسعه باشگاه را ادامه خواهم داد.

رویانیان افزود: هم دیده‌ام و هم خبر دارم که اعضای هیات مدیره به وزارت ورزش نامه زده‌اند و می‌خواهند تغییراتی ایجاد کنند.

اخبار ورزشی - ایسنا