اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش گل‌ محمدی به شایعه استعفایش


یحیی گل محمدی انتظار دارد در این مقطع از پرسپولیس حمایت شود.

خبرگزاری ایسنا: یحیی گل محمدی انتظار دارد در این مقطع از پرسپولیس حمایت شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شایعه استعفایش، اظهار کرد: مشکل خاصی وجود نداشت، یک مقدار به خاطر جوی که به وجود آورده بودند ناراحت بودم، اما بازیکنان پرسپولیس در این مدت زحمات زیادی کشیدند و در یک ماه و چهار روزی که گذشته هشت بازی سنگین انجام دادند.

وی ادامه داد: بعد از بازی با ذوب آهن که 120 دقیقه ای شد به بازیکنان فشار آمد هر چند که در بازی با راه‌آهن حقمان باخت نبود و کیفیت بازیمان خیلی بالا بود. چندین موقعیت 100 درصد گل داشتیم، اما استفاده نکردیم، در بازی دیروز روی اتفاق گل خوردیم.

گل محمدی در ادامه گفت: فراموش نکنید که این تیم همان تیمی است که در جام حذفی سه تیم بزرگ را حذف کرده است. ما سپاهان را بعد از چهار – پنج سال شکست دادیم و به سایپا چهار گل زدیم که در طول تاریخ باشگاه پرسپولیس بی‌سابقه بود. این بازیکنان کارهای بزرگی را انجام دادند و نسبت به فصل آینده تیم هم خیلی امیدواریم. بازیکنان پرسپولیس نیاز به حمایت بیشتری دارند.

سرمربی پرسپولیس، تاکید کرد: فکر می‌کنم که در این مقطع حمایت از انتقاد تند بهتر است. البته سردار رویانیان تا جایی که توانسته است از تیم حمایت کرده است.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا امروز در تمرین پرسپولیس حاضر نشدید؟ گفت: یک مشکل شخصی داشتم، ضمن این که ناراحتی کوچکی هم به وجود آمده بود که رفع شد. در کل ما خودمان را بدهکار هواداران می‌دانیم و قبول دارم که در دو بازی گذشته هم علی‌رغم برتری بر حریف نتایج خوبی نگرفته‌ایم.

گل محمدی در پایان درباره بحث‌هایی که پیرامون خداحافظی مهدی مهدوی کیا مطرح می‌شود، گفت: فعلا نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم.


ویدیو مرتبط :
واکنش سام درخشانی به شایعه ازدواج با نرگس محمدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش گل محمدی به شایعه پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم ذوب آهن

سرمربی تیم ذوب آهن گفت: آنچه اهمیت دارد این است که بازیکنان وظایفی که به آنها محول می شود را به خوبی انجام بدهند.

 یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت:بازی فردا برای ما مسابقه دشواری است.هر چه در لیگ پیش می رویم حساسیت بازی ها بیشتر می شود.بازی فردا مقابل تیم خوب سایپا است که شناخت خوبی از این تیم داریم.سایپا تغییرات خوبی داشته است.جوانان خوبی به این تیم اضافه شدند و نسبت به نیم فصل اول شرایط سایپا بهتر شده است.در مجموع بازی سختی مقابل این تیم داریم.

وی ادامه داد:پس از بازی سپاهان سعی کردیم شرایط بازیکنان را بهتر کنیم و تمرینات بدنی خوبی انجام دادیم.از نظر روحی هم روی بازیکنان کار کردیم و شرایط فعلی مان خوب است.با توجه به اینکه فردا هر دو تیم می آیند که فوتبال بازی کنند قطعا شاهد بازی خوب و تماشاگرپسندی خواهیم بود.

سرمربی ذوب آهن درباره اینکه آیا تیمش برای پیروزی در این بازی به میدان می رود گفت:هدف ما در هر مسابقه ای کسب سه امتیاز است اما در لیگ ما شرایط طوری نیست که اختلاف تیم ها زیاد باشد و از قبل بتوان گفت کدام تیم برنده است.به همین دلیل نمی شود فقط به مسائل هجومی توجه کرد.فوتبال الان طوری شده که هم باید خوب دفاع کنیم و هم در فاز تهاجمی از موقعیت هایی که به دست می آوریم نهایت استفاده را ببریم.مهم نیست تیم هجومی باشد یا تدافعی،بلکه آنچه اهمیت دارد این است که بازیکنان وظایفی که به آنها محول می شود را به خوبی انجام بدهند.

وی درباره اینکه آیا فردا از محمد باقر صادقی در ترکیب اصلی استفاده می کند یا نه اظهار داشت:فرقی نمی کند فردا چه کسی درون دروازه ما باشد.هر دو دروازه بان ما آماده هستند.احتمال بازی کردن صادقی هست چون مشکلاتی داشته که حل شده است و از نظر روحی و بدنی آماده است.من زیاد مایل نیستم درباره ارنج صحبت کنم و فردا همه چیز روشن می شود.

گل محمدی درباره بازی مقابل سایپا افزود:من نمی خواهم درباره حساسیت بازی صحبت کنم چون نمی خواهم بار روانی زیادی روی بازیکنان ایجاد کنم.هر مسابقه برای ما مهم است.چه حریف سایپا باشد و چه پیکان.به همه دیدارها به چشم بازی سخت نگاه می کنیم تا با گرفتن سه امتیاز بیشتر امیدوار شویم.هر دو تیم فوتبال با کیفیتی ارائه می کنند و معتقدم شاهدبازی تماشاگرپسندی خواهیم بود.

وی درباره شایعه پیشنهادباشگاه پرسپولیس و موضوع تمدید قراردادش با ذوب آهن گفت:من به پرسپولیس فکر نمی کنم و فقط به بازی سایپا فکر می کنم.این صحبت ها هیچ کمکی به پرسپولیس نمی کند ضمن اینکه تمرکز من و تیم را بر هم می زند.از سوی دیگر پرسپولیس هیچ صحبتی مبنی بر مربیگری من در تیم نکرده است.ضمن اینکه ذوب آهن هم پیشنهاد رسمی برای تمدید نداده است.تمرکز ما برای بازی فرداست.

گل محمدی درباره احتمال تغییر در برنامه هفته بیست و سوم و همچنین تغییر در زمان برگزاری فینال جام حذفی اظهار داشت:ما به این تغییرات عادت داریم.هر دو هفته یا سه هفته به میدان می رویم.برنامه ریزی طوری است که تیم ها فقط در حال تمرین هستند.ما پیش از این صحبت می کردیم که باید جوانگرایی کنیم اما وقتی دو هفته یک بار بازی می کنیم وقتی به جوان ها نمی رسد.تیم ها باید در کوران لیگ و مسابقات باشند تا از جوانان استفاده کنند.

وی افزود:برنامه ریزی خوبی صورت نگرفته است و پویایی لیگ زیر سوال است.ذوب آهن از 9 خرداد امسال تمرینات خود را برای حضور در لیگ شروع کرد در حالیکه با این برنامه ریزی کارش 10 خرداد سال آینده به پایان می رسد.این یعنی دقیقا تیم یک سال در مسابقات شرکت کرد.در حالیکه خیلی از این روزها را بدون مسابقه پشت سرگذاشتیم و فقط در اردو و تمرین هستیم.این برای باشگاهها مفید نیست زیرا هزینه آنها بالا می رود،کار مربیان سخت می شود و صحبت ها و تمرینات تکراری بازیکنان را فوتبالزده می کند.با این وجود ما عادت داریم.
اخبار ورزشی - کاپ