اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش کیهان به ملاقات خاتمی با مراجع تقلید


یکی از سران فتنه 88 برای روز 9 دی از برخی مراجع عظام تقلید درخواست ملاقات کرده است! و شماری از واسطه‌ها که بارها در نقش «وسواس خناس» ظاهر شده‌اند، این‌بار نیز با مأموریت انجام ملاقات یاد شده به تکاپو افتاده‌اند.

خبرآنلاین: یکی از سران فتنه 88 برای روز 9 دی از برخی مراجع عظام تقلید درخواست ملاقات کرده است! و شماری از واسطه‌ها که بارها در نقش «وسواس خناس» ظاهر شده‌اند، این‌بار نیز با مأموریت انجام ملاقات یاد شده به تکاپو افتاده‌اند.

روزنامه کیهان نوشت: این ملاقات احتمالی اگرچه برای به اصطلاح سفید کردن پرونده سران فتنه آمریکایی - اسرائیلی 88 تدارک دیده شده است و اصحاب‌فتنه در پی آنند که با انجام این ملاقات و سوءاستفاده از جایگاه مورد احترام مراجع عظام تقلید - آنهم در سالروز حماسه 9 دی - خیانت و جنایت فتنه‌گران را از اذهان عمومی بزدایند که صدالبته زدودنی و فراموش شدنی نیست ولی با توجه به سابقه و کارنامه آقای محمد خاتمی می‌توان گفت تلاش برای انجام این ملاقات توطئه خطرناکی است که نتیجه آن خدشه به جایگاه رفیع مراجع عظام تقلید خواهد بود و این توهم را القاء می‌کند که آنان نستجیربالله، نسبت به حرمت عاشورا و تکریم ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام بی‌اعتناء! هستند.

*چند سال قبل روزنامه دانمارکی «یولاندز پوستن» کاریکاتور موهنی علیه پیامبر اکرم(ص) منتشر کرد که با اعتراض گسترده‌ای در جهان اسلام روبرو شد. در آن هنگام «آندرسن فوگ راسموسن» نخست‌وزیر دانمارک بود. او بعد از اعتراض مسلمانان در تلویزیون دولتی دانمارک ظاهر شد و ضمن حمایت از کاریکاتور موهن علیه پیامبر اسلام(ص)، سایر کاریکاتوریست‌های دانمارک را نیز به اقدامات مشابه دعوت کرد .

*راسموسن در آوریل سال 2009 - فروردین 88 - نامزد دبیرکلی ناتو شد که ترکیه - تنها کشور اسلامی عضو ناتو - به علت حمایت وی از کاریکاتورهای موهن، با دبیرکلی وی مخالفت کرد و او برای جلب موافقت ترکیه در اجلاس تمدن‌ها که آن روزها در اسلامبول برگزار شده بود، گفت؛ خودم از پیامبر اسلام کاریکاتور نمی‌کشم! اما هرگز به خاطر حمایت از کاریکاتورهایی که علیه پیامبر اسلام کشیده شده است عذرخواهی نخواهم کرد! و موافقت عبدالله گل رئیس‌جمهور ترکیه، باعث شد راسموسن به اتفاق آراء دبیرکل ناتو شود!

*آقای خاتمی در یکی از سفرهای خارجی خود با راسموسن که حالا دبیرکل ناتو شده بود، ملاقات داشت.  انتظار از آقای خاتمی آن بود که برای حفظ حرمت رسول‌خدا(ص) از ملاقات با وی اجتناب کند ولی ایشان نه تنها به ملاقات وی رفت بلکه دست راسموسن را در مقابل دوربین‌ها به گرمی فشرد!... ملاقات با جرج سوروس صهیونیست و... بماند!

*کیهان نسبت به آقای خاتمی کمترین خصومت شخصی ندارد و ایشان خود شاهد بوده است که در دوران دولت اصلاحات و در حالی که دوستان وی علیه برخی از اقدامات پسندیده او - نظیر خودداری از حضور در ضیافت رئیس‌جمهور فرانسه که در آن شراب سرو می‌شد‌ - موضع می‌گرفتند، کیهان تمام قد به دفاع از ایشان برمی‌خاست.


ویدیو مرتبط :
چرا باید از مراجع تقلید در احکام دین تقلید کنیم ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کیهان: نمایندگان ملاقات کننده با خاتمی، خائن هستند و رد صلاحیت آنها قطعی است



 

 

کیهان: نمایندگان ملاقات کننده با خاتمی، خائن هستند و رد صلاحیت آنها قطعی است

 

حسین شریعتمداری مدیر مسوول روزنامه کیهان در مطلبی تحت عنوان "تا کی درازدستی؟" با انتقاد از نمایندگانی که هفته گذشته با رییس جمهور پیشین ایران سید محمد خاتمی دیدار کرده بودند، حرکت آنها را خیانت و همراهی با دشمنان ملت دانست و بر رد صلاحیت آنها در انتخابات آتی مجلس تاکید کرد. دیروز نیز آیت الله احمد جنتی تصریح داشته بود که نیازی به حضور اصلاح طلبان در انتخابات نیست.

متن یادداشت حسین شریعتمداری بدون پیش داوری درباره محتوای آن به شرح زیر است:

شاید این قضاوت در نگاه اول، دور از انتظار به نظر آید كه ملاقات هفته گذشته جمعی از نمایندگان فراكسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی با آقای خاتمی را مصداق بارز و بی چون و چرای پشت پا زدن به رأی مردم و حركتی خیانت گونه در همنوایی و همراهی با ستون پنجم دشمنان بیرونی ملت تلقی كنیم. این برداشت اگرچه تلخ و ناگوار است ولی متاسفانه واقعیت دارد و شواهد و اسناد موجود كه چرخه ای بیرون از خواست و نظر ما دارند، حكایتی غیر از این ندارند. واكنش برخی از این نمایندگان درباره چرایی دیدار خویش با خاتمی نیز نشانه های قابل دركی از شرمندگی پنهان و یا پشیمانی آنان دارد كه امید است اگر ندانسته دست به این جرم بزرگ آلوده اند، با توبه ای آمیخته به شجاعت، از ادامه آن دست بردارند و آرای مردم را كه با امید فداكاری آنان در راه اسلام و ملت و نظام فراهم آمده، به پای ستون پنجم شناخته شده دشمنان بیرونی نریزند... و در این باره گفتنی هایی هست؛

1- خیانت خاتمی و ایفای نقش ستون پنجم برای مثلث آمریكا، اسرائیل و انگلیس، فقط یك «احتمال»، «برداشت تصادفی» و یا تصوری در حد و اندازه «حدس» و «گمان» نیست، بلكه اسناد فراوان و غیرقابل انكاری از وطن فروشی و خیانت وی حكایت می كند و كیهان تاكنون به نمونه های فراوانی از این اسناد با ذكر منبع و مأخذ اشاره كرده است.

گفتنی است كه هیچیك از اسناد ارائه شده در كیهان، از شمار اسناد محرمانه، طبقه بندی شده و «سری» نبوده و نیست، بلكه تمامی آنها اسناد و مدارك آشكاری است كه دسترسی به آنها با توجه به آدرس و مأخذی كه طی چند سال اخیر در كیهان به آن استناد شده، برای همگان امكان پذیر است. به عنوان مثال، یكی از این اسناد كه خاتمی با دستپاچگی و به گونه ای ناشیانه آن را تكذیب كرده است- و این خود نشان آگاهی وی از خیانتی است كه مرتكب شده- ماجرای دو بار ملاقات پنهان وی با جرج سوروس، صهیونیست معروف آمریكایی و مشهور به پدر كودتاهای مخملی است.

خاتمی در این ملاقات ها، دستورالعمل و فرمول -به زعم خود- استحاله داخلی و انجام كودتای مخملی با كلیدواژه و اسم رمز «تقلب در انتخابات» را دریافت می كند. نكته در خور توجه آن كه كیهان ماهها قبل از فتنه 88 به این ملاقات ها و برخی از مباحث رد و بدل شده در آن با استناد به منابع آشكار اشاره كرده و نسبت به آن هشدار داده بود.

این نكته نیز گفتنی است كه اطلاع رسانی هشدار دهنده كیهان درباره ملاقات خاتمی با جرج سوروس پیش از فتنه 88 و یكسال قبل از بازداشت كیان تاجبخش و عطریانفر و اعتراف آنها به انجام این ملاقات ها بود.

این فقط یك نمونه است و از نمونه های دیگر، نظیر اجرای بی كم وكاست و مو به موی فرمول دیكته شده «مایكل لدین» از سوی خاتمی كه پیشنهاد برگزاری «رفراندوم» در جریان فتنه 88 از جمله آنهاست و بعد از افشاگری كیهان، مایكل لدین بدون آن كه این دستورپذیری خاتمی را انكار كند، در مصاحبه با روزنامه آمریكایی نیویورك تایمز، تلاش كرد، ابعاد و موضوع آن را بی ارتباط با فتنه 88 قلمداد نماید.

خاتمی و موسوی در جریان فتنه 88 به طور آشكار و بدون كمترین پرده پوشی یا انكار، با بهایی ها، سلطنت طلبان، منافقین، ماركسیست ها و تمامی گروه ها و جریانات تروریستی و مخالف اسلام و نظام ائتلاف كرده بودند. آنها مطابق اسناد موجود، نسخه كودتای مخملی و برگرفته از صهیونیست ها نظیر جرج سوروس، جین شارپ، مایكل لدین و... را دنبال می كردند. مثلث آمریكا، اسرائیل و انگلیس، با صراحت از سران فتنه حمایت مالی، تبلیغاتی و تداركاتی داشتند. تا آنجا كه شیمون پرز از آنها با عنوان «بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد كرد، نتانیاهو، آنان را سربازان اسرائیل نامید كه به نمایندگی از رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی ایران درگیر شده اند، اوباما، حمایت از فتنه گران را یكی از اصلی ترین محورهای استراتژیك آمریكا برای مقابله با اسلام و نهضت های اسلامی نامید.

فتنه گران روز عاشورا، آشكارا به ساحت مقدس حضرت امام حسین علیه السلام اهانت كردند، وجود مبارك حضرت صاحب الزمان (عج) را نفی كردند، مسجد را به آتش كشیدند، روز قدس به نفع اسرائیل شعار دادند، روز 13 آبان، به حمایت از آمریكا عربده كشیدند و... آیا این همه زشتی و پلشتی نفرت انگیز و مقابله آشكار با اسلام و انقلاب و ائمه اطهار(ع) و مردم مسلمان و... قابل انكار است؟ ... و دهها و صدها نمونه دیگر از این دست خیانت ها كه خاتمی و موسوی مرتكب شده اند و فقط فهرست آن مصداق مثنوی هفتاد من كاغذ است كه در این وجیزه نمی گنجد.

2- اكنون باید از نمایندگان فراكسیون اقلیت مجلس كه با خاتمی دیدار كرده اند پرسید؛ آیا شما از اینهمه جنایت و خیانت بی خبر بوده اید؟ این نمونه ها از جمله اعترافات عوامل دستگیر شده فتنه نیست كه توهم «فشار زندان»!! را دستاویز انكار آن قرار دهید. اگر از این همه وطن فروشی و خیانت آشكار خاتمی بی خبر بوده اید كه بدون تعارف و پرده پوشی شایسته نمایندگی ملت نیستید و اگر از این جنایات باخبر بوده اید- كه بوده اید- چرا به آستان بوسی ستون پنجم نشان دار آمریكا، اسرائیل و انگلیس رفته اید؟ و از این آستان بوسی چه منظوری داشته اید؟

واژه «آستان بوسی» از آن روی به كار گرفته شده كه شما آقایان مطابق آنچه در سایت اختصاصی خود آورده اید، به نصیحت و هشدار نزد خاتمی نرفته اید، بلكه «مرید»گونه به دیدار «مراد»! رفته بودید و گوش جان به ترجمان طوطی وار خاتمی از توهم پراكنی و دروغ بافی دشمنان بیرونی و تابلودار سپرده بودید. آیا غیر از این است؟!

3- آیا طرح این پرسش از نمایندگان فراكسیون اقلیت مجلس - آن عده كه به دیدار خاتمی رفته اند- منطقی نیست كه دیدارتان با خاتمی- به گونه ای كه خود شرح داده اید- با دیدار احتمالی شما با جرج سوروس و جین شارپ و ریچارد رورتی و مایكل لدین و... چه تفاوتی دارد؟! مگر نه این كه به گواهی اسناد یاد شده، خاتمی زبان این مهره های نشان دار بیگانه را به كام گرفته و دستورالعمل آنها را در گام دارد؟!

راستی! اگر خیانت های خاتمی كه به گوشه ای از آن اشاره شد را انكار می كنید- كه نمی توانید انكار كنید- چرا از وی درباره ملاقاتش با جرج سوروس صهیونیست سؤال نكردید؟ چرا نظر وی را نسبت به اظهارات صریح نتانیاهو، شیمون پرز، اوباما و... كه خاتمی و هوادارانش را بزرگترین سرمایه اسرائیل نامیده بودند، جویا نشدید؟! آیا نباید از او می پرسیدید كه چرا در جریان فتنه 88 با منافقین و بهایی ها و سلطنت طلب ها و ماركسیست ها مرزبندی نكرده و در مقابل اعلام حمایت های پی در پی این جرثومه های فساد و تباهی كمترین واكنشی نشان نداده است؟!

این در حالی است كه همگان شاهد بوده و شاهدیم كه اگر فی المثل، فلان كارمند جزء فلان اداره علیه خاتمی سخنی بر زبان آورد و یا در فلان نشریه دانشجویی از او گلایه ای شود، بلافاصله خبرنگار سایت «كلمه» و یا «پارلمان نیوز» را فرا می خواند و پاسخ به انتقادكننده را وظیفه ملی!! خود می داند!

4- آقایان نماینده فراكسیون اقلیت، شما سال ها در جبهه موسوم به اصلاحات حضور داشته اید و از كم و كیف ماجراهای آن باخبرید. آیا سفر ریچارد رورتی عضو ارشد سازمان «سیا» به ایران در سال 1383 و جلسات متعدد وی با گروه های مدعی اصلاحات را انكار می كنید؟ درباره سفر جان كین، عضو برجسته و استرالیایی تبار MI6 انگلیس به ایران در پاییز 1378- پس از حوادث 18 تیرماه- و نشست های وی با برخی از اعضای مركزیت گروه های یاد شده چه می فرمائید؟ آیا آقای «تموتی گارتن اش» از رهبران صهیونیست های مقیم انگلیس را نمی شناسید و آیا از سفر وی به ایران در شهریورماه 1384 و ملاقات های او با دوستانتان بی خبرید؟! و...

به قول حافظ؛

ای كوته آستینان! تا كی درازدستی؟!

5- «عقب نشینی با حفظ تابلو» یكی از محورهای اصلی فرمول مشترك جین شارپ، ریچارد رورتی و جرج سوروس در كودتاهای مخملی است. مطابق این فرمول در صورت شكست كودتای مخملی، یكی از شخصیت های شناخته شده كودتا- بخوانید سران فتنه- ماموریت حفظ حضور خود در عرصه سیاسی كشور را برعهده می گیرد.

نكته درخور توجه در این فرمول، آن است كه فتنه گر یاد شده نباید تابلوی اصلی فتنه را پائین بكشد، چرا كه در این حالت، بدنه همراهی كننده- در اینجا، منافقین، بهایی ها، سلطنت طلب ها و...- از پائین آوردن تابلو سرخورده می شوند و آمادگی و روحیه خود را برای همراهی در فتنه های بعدی از دست می دهند! اكنون به اظهارات خاتمی در دیدار با فراكسیون اقلیت مجلس توجه كنید؛ او ضمن آن كه ترجیع بند بازگشت به عرصه را به تلویح و تصریح تكرار می كند از هرگونه مرزبندی با دشمنان بیرونی- آمریكا، اسرائیل و انگلیس- و دنباله های آنها خودداری می كند.

و بالاخره امید است، آن عده از نمایندگان فراكسیون اقلیت مجلس كه با خاتمی دیدار داشته اند، ندانسته و ناخواسته به این جرم بزرگ تن داده باشند و البته در هر دو صورت «آگاهانه یا ناخودآگاه و خواسته یا ناخواسته» آنچه در آن تردیدی نیست، این كه شورای نگهبان مطابق نص صریح قانون، حق تایید صلاحیت آنها را برای ورود دوباره به خانه ملت ندارد. خدمت به مردم- اگر آقایان در پی آن هستند- كه منحصر به نمایندگی مجلس نیست! هست؟!..../منبع:عصرایران