اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش کیهان به سمت احتمالی توفیقی


جعفر توفیقی که سرپرست وزارت علوم بود به زودی این سمت را تحویل وزیر جدید خواهد داد و از هم اکنون این سوال مطرح شده است که توفیقی به کجا خواهد رفت.

خبرگزاری ایسنا: جعفر توفیقی که سرپرست وزارت علوم بود به زودی این سمت را تحویل وزیر جدید خواهد داد و از هم اکنون این سوال مطرح شده است که توفیقی به کجا خواهد رفت.

کیهان که از ابتدای معرفی توفیقی به عنوان سرپرست وزارت علوم، به انتقاد از او پرداخته است در جدید مطلب خود علیه توفیقی نوشت: فتنه‌گران و افراطیون درصدد نفوذ دادن سرپرست ناکام وزارت علوم به شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند.

نقش جعفر توفیقی در فتنه سال 88 و عملکرد افراطی وی در مدت سرپرستی وزارت علوم باعث دافعه‌های شدید در میان نمایندگان مجلس شده بود و عدم اعتماد نمایندگان به وی در صورت معرفی شدن به مجلس تقریبا قطعی به نظر می‌رسید. به همین دلیل هم به جای توفیقی، فرجی دانا به مجلس معرفی شد و البته گفته می‌شود توفیقی نقش بولدوزر را در برخی عزل و نصب‌ها ایفا کرد.

اکنون خبر می‌رسد که افراطیون در تلاشند توفیقی را به عنوان «دبیر» به شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس‌جمهور تحمیل کنند.

برخی سایت‌های نزدیک به جریان‌های افراطی دراین‌باره خبر داده‌اند که توفیقی یکی از گزینه‌های دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی است و حتی صحبت‌هایی هم با وی دراین‌باره انجام شده است.

به نظر می‌رسد وقوع چنین اشتباهی از سوی دکتر روحانی - ولو تحت فشار شدید افراطیون باشد - باعث بی‌اعتمادی مجلس و سایر نهادهای حاکمیتی خواهد شد ضمن اینکه افراطیون را در فهرست طلبکاری‌هایشان گستاخ‌تر می‌کند.


ویدیو مرتبط :
واکنش احتمالی از کاریکاتور پرزیدنت روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش توفیقی به سمت احتمالی اش


توفیقی در پاسخ به این سؤال که آیا به عنوان دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی مشغول به کار می‌شود یا خیر، گفت: این مسائل شایعه است و فعلا صحبتی با بنده نشده است.

خبرگزاری فارس: جعفرتوفیقی سرپرست وزارت علوم گفت: رضا فرجی‌دانا که شب گذشته از مجلس رای اعتماد گرفت امروز برای تحویل دفتر کارش به وزارت علوم می‌آید.

وی در رابطه با سمت آینده‌اش، اظهار داشت: من عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس هستم و به این دانشگاه بازمی‌گردم و در حال حاضر در رابطه با پست دیگری صحبتی با من نشده است.

توفیقی در پاسخ به این سؤال که آیا به عنوان دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی مشغول به کار می‌شود یا خیر، گفت: این مسائل شایعه است و فعلا صحبتی با بنده نشده است.

شایان ذکر است، توفیقی از 27 مردادماه امسال به عنوان سرپرست وزارت علوم مشغول به کار شد و پس از معرفی نشدن به مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی علوم امروز مسئولیت این وزارتخانه را به رضا فرجی دانا وزیر علوم تحویل می‌دهد.