اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش کمیته انضباطی به حرکت فیروز کریمی


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرمربی تیم پیکان را به دلیل رفتار ناشایست مقابل بازیکن خارجی فجر محروم کرد.

خبرگزاری فارس: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرمربی تیم پیکان را به دلیل رفتار ناشایست مقابل بازیکن خارجی فجر محروم کرد.

 فیروز کریمی سرمربی تیم پیکان تهران به دلیل رفتار غیر ورزشی و استفاده از الفاظ ناشایست نسبت به بازیکنان تیم خود و بازیکن خارجی تیم مقابل که به رسم ادب قصد دست دادن با وی را داشت و این صحنه به دفعات از طرق برنامه تلویزیونی پخش شد و به استناد مقررات بند 5 ماده 7 آئین نامه انضباطی، به مدت 8 جلسه از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


ویدیو مرتبط :
واکنش دایی به رای کمیته انضباطی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی کریمی به کمیته انضباطی احضار شد



 

علی کریمی به کمیته انضباطی احضار شد

 

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از تشکیل پرونده برای تخلفات دربی 73 تهران خبر داد.

به گزارش جام نیوز به نقل از سایت رسمی فدراسیون، اسماعیل حسن زاده گفت: «در مجموع دربی خوبی برگزار شد، اما برخی از اتفاقات هم در آن افتاد که ناخوشایند بود و به همین دلیل برای این اتفاقات تشکیل پرونده داده ایم که شامل فحاشی های طرفداران دو تیم، پرتاب سنگ و اشیاء به بازیکنان دو تیم و در نهایت درگیری که میان علی کریمی و رئیس سازمان لیگ پیش آمد، است.»

حسن زاده ادامه داد: «البته ما منتظر گزارش بازی هستیم تا به این موارد رسیدگی کنیم. البته تخلفات در دربی 73 به اندازه ای نبوده که بخواهیم محرومیت یا کسر امتیاز را در نظر بگیریم.»

وی در پایان درباره درگیری علی کریمی و عزیزمحمدی گفت: «در رسانه ها عکس هایی دیده ایم و مصاحبه های از علی کریمی خوانده ایم که درگیری علی کریمی و عزیزمحمدی را نشان می دهد. البته من خودم ناظر ویژه انضباطی داربی بودم و این اتفاق ناخوشایند را هم دیدم. در این باره تشکیل پرونده می دهیم و پس از آن که گزارش بازی در این باره برسد، علی کریمی را احضار خواهیم کرد و در صورت وقوع تخلف مطمئنا علی کریمی با جریمه روبرو خواهد شد. چرا که در آئین نامه انضباطی توهین و حمله به مقامات فدراسیون و سازمان لیگ جرایمی دارد و علی کریمی هرگز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.»