اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش کریمی به محرومیت 10 ساله‌اش


کمک داور فوتبال که متولی امور داوری باشگاه راه‌آهن محسوب می‌شد در واکنش به رای محرومیت 10 ساله خود از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: برایم اهمیتی ندارد که چند سال محروم شدم و بهتر بود 100 سال محرومم می‌کردند.

خبرگزاری مهر: مرتضی کریمی در واکنش به اعلام رای محرومیت 10 ساله خود از فعالیت‌های فوتبال خاطرنشان کرد: من از این موضوع خبر نداشتم و از شما این خبر را می‌شنوم. امیدوارم  کسانی که این رای را صادر کردند پیش خدا پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه نسبت به رای صادر شده اعتراضی ندارد گفت: وقتی چنین تصمیمی گرفتند به چه کسی باید اعتراض کنم؟ من یک سال است که از فوتبال کاملا دور هستم و هیچ فعالیت فوتبالی دیگر ندارم برای من فرقی نمی‌کند که چه تصمیمی علیه من گرفتند. اصلا به جای 10 سال مرا 100 سال محروم می کردند باز هم چه فرقی برایم می‌کرد؟

کریمی در خصوص اینکه در صورت پذیرش این رای شائبه تخلف وی تحقق می یابد خاطرنشان کرد: از من می‌خواستند که شهادت دروغ بدهم. این را دایی و دوستانش می‌خواستند ولی من از چیزی که خبر نداشتم چرا باید شهادت می‌دادم؟ من پای حرف خودم ایستادم و هیچ اعتراضی هم به رای فدراسیون ندارم.

داور سابق فوتبال تاکید کرد: هیچ اعتراض و شکایتی ندارم و امیدوارم که آنها پیش خدا پاسخگو باشند.


ویدیو مرتبط :
محرومیت ۵ ساله میراسماعیلی بعلت حرکت برادر کوراش کار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محرومیت 10 ساله نایب قهرمان پرتاب چکش زنان المپیک لندن



پرتاب چکش زنان,مسابقات ورزشی زنان

محرومیت 10 ساله نایب قهرمان پرتاب چکش زنان المپیک لندن

نایب قهرمان پرتاب چکش زنان در المپیک لندن به علت دوپینگ 10 سال از شرکت در تمام رقابت‌ها محروم شد.

به گزارش ایسنا، فدراسیون دوومیدانی روسیه ، داریا پشالن کووآ ، نایب قهرمان پرتاب چکش المپیک 2012 لندن را به علت مثبت شدن تست دوپینگ او 10 سال از شرکت در تمام میادین محروم کرد.

آژانس خبرگزاری "روسیا الیوم" به نقل از سایت رسمی فدراسیون دوومیدانی روسیه، نوشت: نمونه آزمایشی که از پشالن کووآ 27 ساله در سال گذشته گرفته شده بود، نشان داد که این ورزشگاه زن از مواد نیروزا استفاده کرده است . او به خاطر استفاده دوباره از مواد نیروزا 10 سال نمی‌تواند در هیچ رقابتی شرکت کند.

این ورزشکار روس پیش از این در سال 2008 هم به علت دوپینگ دو سال و 9 ماه با محرومیت مواجه شد./ایسنا