اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش وزیر به یک شایعه جنجالی در ورزش


وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد از ماجرای ارسال اساسنامه غیرواقعی به IOC توسط کمیته ملی المپیک مطلع نیست اماقضیه را پیگیری می‌کند.

ایسنا: وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد از ماجرای ارسال اساسنامه غیرواقعی به IOC توسط کمیته ملی المپیک مطلع نیست اماقضیه را پیگیری می‌کند.

محمد عباسی در حاشیه فینال بیست و سومین دوره مسابقه‌های بین‌المللی بدمینتون دهه فجر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برگزاری این مسابقه‌ها در ایران کار بزرگی به شمار می‌آید اما اینکه ورزشکاران ایرانی بتوانند در فینال مسابقه‌ها حضور پیدا کنند، مقدماتی احتیاج دارد که این مقدمات باید در سال‌های متعددی انجام گیرد. البته ما همه ورزش‌ها را توسعه می‌دهیم ولی چه بخواهیم یا نخواهیم بعضی ورزش‌ها در بعضی کشورها خاستگاه مهم‌تری دارند مانند کشتی که همه دنیا می‌دانند ایران خاستگاه کشتی است و بنا نیست که همه کشورها در تمام ورزش‌ها پا به پای هم برسند. البته من نمی‌خواهم خستگی به تن دوستان بماند و از زحمات‌شان تشکر می‌کنم و به ورزشکاران ایرانی خسته نباشید می‌گویم و آرزو دارم با همین تلاش‌هایی که فدراسیون بدمینتون شروع کرده در سال‌های آینده درخشش‌های بیشتری را از بدمینتون بازان ایرانی ببینیم.

وی درباره کمبود مسابقه‌های برون‌مرزی بدمینتون‌بازهای ایرانی اظهار کرد: امسال با توجه به مسائل بودجه‌ای تمام دستگاه‌ها سعی می‌کنند صرفه‌جویی کنند. البته تمام فدراسیون‌ها مسابقه‌های برون مرزی واجب خودشان را انجام می‌دهند و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

عباسی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود کمیته ملی المپیک اساسنامه واقعی را به IOC ارسال نکرده تا با رد آن مجمع برگزار نشود، تصریح کرد: تعلل‌هایی که در برگزاری انتخابات و مجمع انجام می‌شود، صحیح نیست و مناسب با شانیت و قاعده‌پذیری ما نیست چرا که باید چند ماه پیش این انتخابات انجام می‌شد، در واقع به نظر من اساسنامه ما اشکالی ندارد و از خیلی کشورهای منطقه نیز جدی‌تر و قوی‌تر است اما اینکه اساسنامه دیگری فرستاده باشند، من در جریان نیستم و باید اعضای مجمع بررسی کنند ولی اینکه مجمع بنا بر توسعه اعضای مجمع تشکیل نمی‌شود شاید به اعضای مجمع فرصت داده نمی‌شود که این مسائل را بررسی کنند. با این حال خود اعضای مجمع باید این مسائل را دنبال کنند و من نیز سعی می‌کنم آن را پیگیری کنم.


ویدیو مرتبط :
واکنش وزیر ارتباطات در خصوص شایعه انتقال سرورهای تلگرام به ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد مطرح کرد: واکنش به شایعه برکناری وزیر کشور



اخبار,اخبارجدید,اخبار 

جالب

 

احمدی نژاد مطرح کرد:

واکنش به شایعه برکناری وزیر کشور/ لایحه بودجه هنوز به دولت نرسیده است

رییس جمهور با بیان اینکه هیچ تصمیمی در دولت در خصوص برکناری معاون اول رییس‌جمهور و وزیر کشور و تغییر و تحولات در دولت اتخاذ نشده است، گفت: اگر هم قرار باشد تصمیمی اتخاذ شود به اطلاع مردم خواهیم رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،  محمود احمدی نژاد پیش از ظهر امروز چهارشنبه در پایان جلسه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر شایعاتی در خصوص برکناری معاون اول رییس‌جمهور و وزیر کشور و تغییر و تحولات در دولت گفت: در این خصوص هیچ تصمیمی در دولت اتخاذ نشده و اگر هم قرار باشد تصمیمی اتخاذ شود به اطلاع مردم خواهیم رساند.

رییس جمهور با بیان اینکه دولت با مردم رودربایستی و پنهان کاری ندارد، گفت: ما همه در خدمت مردم هستیم و این وظیفه اصلی دولت است و بنده به عنوان مربی این تیم در نهایت نفع تیم را خواستارم. 

وی در پاسخ به سوالی درباره غیر قانونی بودن ادامه سرپرستی نیکزاد بر وزارت ارتباطات در پی تایید مصوبه مجلس در شورای نگهبان گفت: در این خصوص اگر قانونی با رعایت همه مراحل تصویب شود، همه باید آن را اجرا کنند، اما باید توجه داشت که اینگونه مسایل، مسایل مهم کشور نیست. 

احمدی نژاد در خصوص بودجه سال آینده کشور نیز گفت: بودجه در معاونت و شوراهای زیرمجموعه دولت به سرعت در حال طی کردن مراحل کاری بوده و در نهایت برای تصویب به دولت خواهد آمد. 

رییس جمهور تصریح کرد: در تنظیم لایحه بودجه پیش از آنکه بخواهد در دولت مطرح شود، موارد به صورت جز به جز و با رعایت پیش‌بینی‌های درآمدی و هزینه‌های آینده مورد بررسی قرار گرفته و جمع‌بندی نهایی آن در دولت است. 

احمدی نژاد ادامه داد: در تنظیم لایحه بودجه سال آینده تلاش می‌کنیم تا نیاز به ارز نفتی در بودجه را یا به طور کامل قطع و یا آن را تا حدی به حداقل برسانیم که نیاز به آن جدی نباشد./مهر