اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش وزیر اطلاعات به تحولات عراق


وزیر اطلاعات با تأکید بر اینکه آگاهی و اطلاعات ملت عراق بیشتر شده است، گفت: دشمنان نمی‌توانند با چنین جنجال‌هایی این کشور را به تجزیه بکشانند.

خبرگزاری فارس: وزیر اطلاعات با تأکید بر اینکه آگاهی و اطلاعات ملت عراق بیشتر شده است، گفت: دشمنان نمی‌توانند با چنین جنجال‌هایی این کشور را به تجزیه بکشانند.

حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات عصر امروز جمعه در حاشیه مراسم سی‌وسومین سالگرد شهدای هفتم تیر، در جمع خبرنگاران، در مورد تحولات عراق اظهار داشت: ملت عراق ملتی زنده و هوشیار است که همواره از کرامت خود دفاع می‌کند.

وی افزود: امروز آگاهی و اتحاد ملت عراق بیشتر شده، بنابراین دشمن نمی‌تواند با چنین جنجال‌هایی عراق را به تجزیه بکشاند.

وزیر اطلاعات همچنین خاطرنشان کرد: مردم عراق در صحنه حاضر می‌شوند و تمام توطئه‌ها را پشت سر می‌گذارند البته ما نیز به عنوان کشور دوست و برادر نمی‌‌توانیم نسبت به این مسائل بی‌تفاوت باشیم اما دخالت نمی‌کنیم و در عین حال از ملت عراق حمایت خواهیم کرد.


ویدیو مرتبط :
واکنش وزیر اطلاعات نسبت به انتشار عکسش با خاتمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش وزیر اطلاعات به کشف ابزار شنود در دفتر علی مطهری



واکنش وزیر اطلاعات به کشف ابزار شنود در دفتر علی مطهری

واکنش وزیر اطلاعات به کشف ابزار شنود در دفتر علی مطهری:

این اقدام از جنبه‌های مختلف سؤال‌برانگیز است

وزیر اطلاعات ادعای کشف ابزار شنود در دفتر علی مطهری(نماینده تهران) را ماجرایی مهم و از جنبه‌های مختلف سؤال‌برانگیز دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی با اشاره به ادعای کشف ابزار شنود در دفتر علی مطهری (نماینده تهران) اظهار داشت: این ماجرایی مهم و از جنبه‌های مختلف سؤال‌برانگیز است و به همین جهت از همان ابتدا باید در مسیر خاص خودش مطرح و پیگیری می‌شد.

وزیر اطلاعات در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا وزارت اطلاعات موضوع را پیگیری کرده است، گفت: قطعاً و از همان روز پنجشنبه هفته گذشته، بلافاصله پس از دریافت نامه علی مطهری، جلساتی توسط واحد ذی‌ربط وزارت با ایشان برگزار شد، از محل کار ایشان بازدید به عمل آمد و بنده نیز دستورهای لازم برای پیگیری موضوع را به همکاران داده‌ام و آن‌ها نیز در حال پیگیری آن هستند./خبرآنلاین