اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش نقدی به اظهارات اخیر روحانی


رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخوردهای فیزیکی که امروز با ناهنجاری‌های اخلاقی انجام می‌گیرد نتیجه کم‌کاری و کوتاهی دستگاه‌های اجرایی حوزه فرهنگی است.

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخوردهای فیزیکی که امروز با ناهنجاری‌های اخلاقی انجام می‌گیرد نتیجه کم‌کاری و کوتاهی دستگاه‌های اجرایی حوزه فرهنگی است.

سردار نقدی در حاشیه گردهمایی ائمه جمعه 16 استان کشور در مشهد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال فارس در خصوص سخنان اخیر رئیس‌جمهور در خصوص ناموفق بودن برخوردهای فیزیکی با ناهنجاری‌ها اظهار کرد: امیدواریم که اقدامات فرهنگی که آقای رئیس‌جمهور آن را موثرتر از برخوردهای فیزیکی می‌دانند اجرایی شود.

وی افزود: امیدواریم در کتاب‌های درسی آموزش‌های لازم داده شود تا فارغ‌التحصیلان دبیرستانی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را بشناسند و با تربیت درستی که می‌شوند از رسانه‌های فاسد دوری کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: اگر اقدامات فرهنگی درست انجام گیرد و آموزش‌های لازم برای دوری از مفاسد اخلاقی به جوانان داده شود و به خصوص دستگاه‌های مسئول همچون وزارت آموزش و پرورش علوم و فناوری و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد به وظایف خود در خصوص روشنگری و تربیت جوانان به درستی عمل کنند بدون شک بسیار کمتر به برخوردهای فیزیکی از سوی رئیس‌جمهور نفی شده است نیاز خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برخوردهای فیزیکی که امروز با ناهنجاری‌های اخلاقی انجام می‌گیرد نتیجه کم‌کاری و کوتاهی دستگاه‌های اجرایی در حوزه فرهنگی است که البته باید این کم‌کاری‌ها را جبران کنند.

وی با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور باید بر ضرورت انجام وظایف دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها تاکید کند، ابراز داشت: 17 میلیون جوان کشور در حال حاضر در حال تربیت شدن هستند که خیلی از آسیب‌های فرهنگی در کتاب‌های آموزشی این جوانان وجود ندارد.


ویدیو مرتبط :
انتقاد حاج سعید حدادیان به اظهارات اخیر حسن روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش به اظهارات اخیر معاون اول روحانی


رئیس کل بانک مرکزی دولت دهم به اظهارات امروز معاون اول رئیس جمهور مبنی بر جلسه بانک زنجانی با وی در یک اتاق اختصاصی واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر: رئیس کل بانک مرکزی دولت دهم به اظهارات امروز معاون اول رئیس جمهور مبنی بر جلسه بانک زنجانی با وی در یک اتاق اختصاصی واکنش نشان داد.

محمود بهمنی در پاسخ به این پرسش که اسحاق جهانگیری معاول اول رئیس جمهور امروز در اظهاراتی مدعی چندین ساعت جلسه بانک زنجانی با رئیس کل وقت بانک مرکزی در یک اتاق اختصاصی شده بود، گفت: این اظهارات کذب محض است و تعجب می‌کنم که معاون اول رئیس جمهور این مطالب را مطرح می‌کند.

وی افزود: من بارها عرض کرده‌ام که اصلا فروش نفت ارتباطی به بانک مرکزی ندارد و این بانک نیز هیچ مراوده و ارتباطی با بانک زنجانی نداشته است.

رئیس کل بانک مرکزی دولت دهم یادآور شد: اینکه آقای جهانگیری دنبال چه مقاصد دیگری از طرح این موضوعات هستند، نمی‌دانم.

این در حالی است که معاون اول رئیس جمهور امروز گفته است: بخش خصوصی توانمند ایران هیچ گاه نمی‌تواند ساعت‌ها با رئیس کل بانک مرکزی جلسه خصوصی داشته باشد، در حالی که ما شنیده‌ایم بابک زنجانی ساعت‌ها با رئیس کل وقت بانک مرکزی در یک اتاق اختصاصی جلسه داشته و حتی رئیس کل اگر در جلسه رسمی حضور داشت، بیرون می‌آمد و در اتاق کناری آن جلسه رسمی با او ملاقات می‌کرد.