اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش مهناز افشار به حاشیه های سفر حج


در پی انتشار اخباری درخصوص سهمیه حج ویژه برای بازیگران زن سینمای ایران، مهناز افشار در صفحه شبکه اجتماعی خود به این اخبار واکنش نشان داد.

تماشا: در پی انتشار اخباری درخصوص سهمیه حج ویژه برای بازیگران زن سینمای ایران، مهناز افشار در صفحه شبکه اجتماعی خود به این اخبار واکنش نشان داد. به گزارش آوینی فیلم، در حالی که سازمان سینمایی وزارت ارشاد از سهمیه حج ویژه بازیگران زن سینمای ایران ابراز بی اطلاعی کرده است، چند تن از بازیگران زن سینمای ایران به همراه مادر مهناز افشار عازم سفر حج شدند.

واکنش مهناز افشار به حاشیه های حج

در همین زمینه اخباری در این خصوص منتشر و تصاویر این سفر نیز منتشر شد. مهناز افشار در صفحه رسمی خود که گویا توسط  خودش اداره می شود به این اخبار واکنش نشان داده است. او ابتدا جمله ای را که در برخی سایت ها آمده، نوشته است: «مادر مهناز افشار شب گذشته با استفاده از سهمیه مخصوص و حمایت ویژه یک جریان خاص دولتی، برای انجام مناسک حج تمتع عازم عربستان شد» و بعد از آن به اظهار نظر پرداخته است:

«این نوشته تقدیم به حاشیه پردازان و کسانی که منتظر فرصتی برای خودنمایی هستند تا به این ترتیب روزهای خود را سپری کنند.

شما بهتر نیست کمی به پیرامون خود نگاه کنید؟

بهتر نیست ضعف ها و دردهای جامعه را ببینید؟

بهتر نیست نقص ها، مدیریت و حکم های بَد را ببینید؟

مادر من به خواست خود و به دعوت میزبان اصلی کعبه به این سفر دعوت شد و تمامی کارها و مسیر اداری آن را در سال هایی که در انتظار بود انجام داد و بالاخره راهی شد که همزمان شد با سفر بازیگران سینما به مکه. در زمان سفر عمره خودم نیز عده ای قیام کردند که این کافر با سهمیه دولت چه کرده و فریادهای وای بر ما و توبه، توبه گوش فلک را پاره کرد.

آن وقت هم سکوت کردم و فقط در یک مورد خاص تکذیبیه ای منتشر کردم. در مورد مادرم سکوت نخواهم کرد و این افراد را هیچگاه نمی بخشم. این افراد در خبرگزاری های از من مسلمان تر و خداترس تر باید چشم هایشان را به حقیقت های روشن تری باز نمایند. حقیقتی بزرگ تر از من کافر که به قول شما نابود شود. این سینما با آدم هایی چون من چرا برای تسویه حساب های تان با من وارد زندگی خانواده من می شوید؟

من مهناز افشار، این کافر رسما اعلام می کنم که مرا به حال خود رها کنید، شاید روزی توبه کردم و به راه راست هدایت شدم که البته امید دارم و از خداوند بزرگ می خواهم که راه راست من، راه شما نباشد و فقط و فقط راه خود او باشد.

در پایان باز هم اعلام می کنم که مادر من با هزینه شخصی و طی کردن مراحل اداری در چند سال گذشته و در نوبت ماندن عازم حج شد و نه با این خبرهای دروغ شما. تنها قاضی من خداوند است و بس. یا حق.»


ویدیو مرتبط :
مهناز افشار اصلا حاشیه ندارد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه سرگشاده مهناز افشار از سفر حج


همه‌ی شایعات و خبرهایی را که از زبان من در بعضی رسانه‌ها منتشر شده بود، تکذیب می‌کنم /خدا را شاکرم توانایی مالی‌ام آن‌قدر هست که هزینه سفری را كه آرزویم بود خودم بدهم.




به دنبال درج برخی اخبار نادرست از مهناز افشار و انتشار نقل قولهای از وی ، افشار كه این روزها در مكه مكرمه و سفر حج حضور دارد با انتشار یادداشتی كه نسخه ای از ان را در اختیار ایلنا قرار داده است ، با تكذیب این اخبار توضیحاتی را ارائه كرد
متن كامل یادداشت مهناز افشار بدین شرح است :
سلام هم‌وطنان عزیزم.می‌خواهم از خانه‌ی خدا با شما حرف بزنم.
سال‌ها گذشته از روزی که رو به شما توی آینه‌ی سینما آمدم و باهم زندگی نویی را آغاز کردیم. خندیدیم و گریستیم. شاد و غمگین بودیم. در همه‌ی این سال‌ها همیشه عشق به شما باعث می‌شد از همه‌ی حاشیه‌هایی که برایم ساخته می‌شد جان سالم به در ببرم. دعای خیر خانواده‌ام و دل‌های پاک شما پشت سرم بود. حالا هم از خانه‌ی خدا با شما سخن می‌گویم، که از شما هستم و در کنارتان، پس حرف هم را بهتر می‌فهمیم.
آمده‌ام به خانه‌ی خدا، به جایی که نزدیک‌تر حسش می‌کنم. خدا همیشه کنار من بوده، اما این فرصت که بتوانی در خانه اش را بزنی و چند کلمه خصوصی با او حرف بزنی، درد دل کنی و غر بزنی، آن‌قدر نزدیک باشی که حس کنی خدا تو را آغوش گرفته، این حس، حس نابی‌ست. متاسفم که مجبورم وسط این‌همه حال خوب از حاشیه‌هایی بنویسم که همه‌اش ساخته ذهن‌های بیماری‌ست که نه در متن چیزی هستند و نه از متن باخبرند. بعید می‌دانم هم‌وطنی که آمده اینجا تا به خدا نزدیک‌تر شود، با دروغ‌پردازی و شایعه سازی حاضر باشد به جای کاستن از گناهانش، بر آن‌ها بیفزاید. برای همین فکر می‌کنم این هجمه‌ی رسانه‌ای دروغ‌پراکنی، باز هم کار آن کوته نظرانی‌ست که خداوند مهری بر قلب و چشم‌شان زده است.
من، مهناز افشار، همه‌ی شایعات و خبرهایی را که از زبان من در بعضی رسانه‌ها منتشر شده بود، تکذیب می‌کنم و باز هم ازبعضی رسانه‌هایی که عادت به خواب‌نما شدن دارند خواهش می‌کنم در کنار هنرمندان و مردمشان باشند و هم‌صدای آن‌ها، نه رو به تاریکی و پلیدی و دروغ. خدا را شاکرم توانایی مالی‌ام آن‌قدر هست که هزینه سفری را كه آرزویم بودرا خودم بدهم .گذشته از این باور و سلیقه‌ام را پیش از این هربار احساس کردم لازم بوده است از تریبون‌های رسمی اعلام کرده‌ام و بعد از این هم همین خواهد بود. پس به این شایعه‌سازی‌ها بی‌اعتنا هستم و از شما هم می خواهم بی‌اعتنا باشید. شما که می‌شناسیدم، پس قرار نبود بنویسم تا اعلام برائت کنم پیش شما. این‌ها را نوشتم که از همین‌جا حلال کنم همه‌ی آن‌هایی را که هم‌چنان به بدی مشغولند.
مهناز افشار
اردیبهشت ١٣٩٠

منبع : خبرگزاری ایلنا