اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش معاون امور زنان رئیس جمهوری به اعلام جرم دادستانی علیه وی



 اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی , معاون امور زنان رئیس جمهور

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در خصوص اعلام جرم دادگستری سیستان و بلوچستان علیه خود، گفت: معاونت حقوقی رئیس جمهوری پیگیر این موضوع است

شهیندخت مولاوردی روز سه شنبه در حاشیه نخستین همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس استان البرز كه در دبیرستان دخترانه شاهد شهید كلانتری برگزار شد، در پاسخ به خبرنگار ایرنا افزود: چون به عنوان معاون رئیس جمهوری مورد شكایت واقع شده ام، از طریق معاونت حقوقی ریاست جمهوری موضوع پیگیری می شود.


معاون رئیس كل دادگستری سیستان و بلوچستان در امور اجتماعی و پیشگیری روز دوشنبه از اعلام جرم دادگستری سیستان و بلوچستان علیه معاون رئیس جمهوری خبر داد كه در دادسرای تهران اعلام وصول شده است.


محمدعلی حمیدیان اظهار داشت: دادگستری سیستان و بلوچستان در پی اظهار نظر خلاف واقع معاون رئیس جمهوری، با تببین ماده 698 قانون مجازات اسلامی در خصوص نشر اكاذیب و به سبب نشر اكاذیب و افترا به دستگاه قضایی، از سوی دادگستری سیستان و بلوچستان اعلام جرم كرده است.


وی افزود: به سبب بررسی بیشتر، این پرونده شكایت به دادسرا تهران انتقال و در یكی از شعب این شهرستان اعلام وصول شده است.

 

اخبار اجتماعی  -   ایرنا 


ویدیو مرتبط :
تاریخچه شکل گیری معاونت امور زنان ریاست جمهوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام جرم علیه معاون رئیس جمهور



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,حمیدیان

معاون رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در امور اجتماعی و پیشگیری از جرم گفت: اعلام جرم دادگستری سیستان و بلوچستان علیه معاون رئیس جمهوری در دادسرای تهران اعلام وصول شد.

محمدعلی حمیدیان در گفتگو با مهر اظهار داشت: دادگستری سیستان و بلوچستان در پی اظهار نظر خلاف واقع معاون رئیس جمهوری، با تببین ماده ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی در خصوص نشر اکاذیب و به سبب نشر اکاذیب و افترا به دستگاه قضایی، از سوی دادگستری سیستان و بلوچستان اعلام جرم صورت گرفت.

وی افزود: به سبب بررسی بیشتر، این پرونده شکایت به دادسرا تهران انتقال و در یکی از شعب این شهرستان اعلام وصول شده است.

معاون رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بیان کرد: برای بررسی بیشتر این پرونده یا اینجانب یا نماینده دادستان سیستان و بلوچستان به عنوان مسئول پیگیری حقوقی به دادسرا تهران معرفی شده و لحظه به لحظه پیشرفت پرونده نیز اطلاع رسانی می شود.

وی یادآور شد: همان طور که در گذشته نیز گفته شد، متاسفانه معاون رئیس جمهور، با فرافکنی مشکلات و ناتوانی نهادهای اجرایی در رفع معضلات استان، بخش اعظمی از مشکلات را به قوه قضائیه نسبت داده و مدعی شده روستایی را در سیستان و بلوچستان داریم که تمامی مردان آن روستا اعدام شده اند و بازماندگان آنها امروز قاچاقچیان بالقوه هستند که این مصداق فرافکنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون رئیس جمهور و رئیس مرکز زنان نهاد ریاست جمهوری، چندی پیش مدعی شد روستایی در سیستان و بلوچستان داریم که تمامی مردان آن روستا اعدام شده‌اند و بازماندگان آنان، امروز قاچاقچی بالقوه هستند.

 

اخبار سیاسی - مهر