اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش مطهری به تهدید صالحی در مجلس



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

علی مطهری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در صفحه اینستاگرام خود برخی اتفاقات روز یکشنبه مجلس را «ناگوار» و «مایه تاسف» دانست.

علی مطهری در متنی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، آورده است:

« اتفاقات امروز مجلس برای همه ناگوار بود. اینکه عده‌ای برای نیل به هدف‌شان حتی از تهدید یک مقام عالی رتبه کشور به مرگ دریغ نمی کنند تا در روحیه و نطق او اثر بگذارند مایه تاسف است. خصوصا زمانی که آن تهدیدکننده فردی با لباس روحانیت باشد.»

علی اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی ، امروز در سخنان خود در صحن علنی مجلس گفته بود:‌ برخی دوستان امروز برای من آرزوی مرگ کردند و خود را در جایگاه خدا قرار دادند.

پس از این سخنان مجید انصاری، معاون پارلمانی رییس جمهور ، نیز به تشریح موضوع در جمع خبرنگاران پرداخت و با اشاره به تهدید صالحی از سوی یکی از نمایندگان گفت:به این تهدیدها عادت داریم.

مجید انصاری ادامه داد:متاسفانه یکی از نمایندگان آمد و دکتر صالحی و ظریف را به اعدام تهدید کرد و گفت: شما را اعدام می‌کنیم و در راکتور اراک دفن می‌کنیم و رویتان سیمان می‌ریزیم.

خبرنگار ایسنا در ادامه برای روشن تر شدن موضوع سراغ یک عضو فراکسیون رهروان ولایت رفت و او نیز در تشریح جزییات این موضوع گفت: روح الله حسینیان آقای صالحی را تهدید کرد که اگر برجام به فرجام برسد سیمان رویش می‌ریزیم و او را می‌کشیم.

کمال الدین پیرموذن گفت: امروز در صحن علنی آقای حسینیان پیش آقای صالحی رفت و با کمال تاسف گفت که اگر برجام به فرجام برسد تو را می کشیم و سیمان رویت می‌ریزیم. در واقع حسینیان صالحی را تهدید کرده است. در همان زمان بنده پیش آقای صالحی رفتم و ایشان گفت که حسینیان او را تهدید کرده و می‌خواهد روشنگری کند. 

 

اخبار سیاسی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
تهدید به قتل دکتر صالحی در مجلس!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش جالب امیر جعفری به تهدید صالحی در مجلس(+عکس)



اخبار,اخبار فرهنگی,امیر جعفری

امیر جعفری با اشتراک گذاشتن طرحی در صفحه اینستاگرام خود، نسبت به سخنان روح‌الله حسینیان درباره دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، واکنش نشان داد.

امیر جعفری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون نوشته است: «متأسفانه اسم طراح این اثر را نمی‌دونم کی هست ولی دیدنیه. زنده‌باد دکتر صالحی.»

 

در جریان بررسی برجام در مجلس، روح‌الله حسینیان به دکتر صالحی گفته بود اگر برجام به فرجام برسد، تو را می‌کشیم و سیمان رویت می‌ریزیم!

 

اخبار,اخبار فرهنگی,امیر جعفری


اخبار فرهنگی - سیمرغ