اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش مشایی به خبر نامزدیش در انتخابات


رئیس دفتر رئیس‌جمهور در مورد اخبار منتشر شده درباره تمایل وی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: من نه راجع به خودم و نه راجع به دیگران حرفی نمی‌زنم.

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر رئیس‌جمهور در مورد اخبار منتشر شده درباره تمایل وی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: من نه راجع به خودم و نه راجع به دیگران حرفی نمی‌زنم.
 
اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه مراسم عزاداری کارکنان نهاد ریاست جمهوری در مورد اخبار منتشر شده درباره تمایل وی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: من نه راجع به خودم و نه راجع به دیگران حرفی نمی‌زنم.

وی افزود: آیا از من تاکنون در این رابطه چیزی شنیده‌اید.

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره اخبار منتشر شده سابق نیز تصریح کرد: در خصوص آن مطلب نیز دفتر من اطلاعیه‌ای را صادر کرد و آن را تکذیب نمود.

بنابراین گزارش چندی پیش برخی از سایت‌های خبری سخنانی را در خصوص کاندیداتوری اسفندیار رحیم مشایی در جمع مازندرانی‌های مقیم تهران منتشر کرده بودند که از آمادگی وی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری خبر می‌داد.


ویدیو مرتبط :
نام نویسی مشایی برای انتخابات همراه با اخمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش کفاشیان به خبر تعویق انتخابات فدراسیون



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,فدراسیون فوتبال

رئیس فدراسیون فوتبال از تعویق انتخابات این فدراسیون متعجب شد.

 علی کفاشیان بعد از ظهر امروز (شنبه) و در روز پایانی ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال با علیرضا اسدی از محل کارش خارج شده بود پس از بازگشت به فدراسیون رو در روی خبرنگاران قرار گرفت. وی در خصوص اینکه آیا برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده است یا نه، چون بیت‌الله رضایی اعلام کرده کفاشیان نامزد شده، گفت: خیر؛ هنوز فرم نگرفته‌ام که ثبت نام کنم. اکنون می‌خواهم به فدراسیون بروم و بعد تصمیم می‌گیرم.

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله که گویا به دنبال به تعویق انداختن انتخابات فدراسیون فوتبال است، اظهار داشت: من دنبال به تعویق انداختن انتخابات هستم؟

وی پس از مواجه شدن با این سؤال که شایعه شده برخی به دنبال به تعویق انداختن انتخابات هستند، گفت: من که دنبال این کار نیستم. این چه شایعه‌ای است؟

کفاشیان در خصوص اینکه آیا با اسدی برای دریافت مجوز از فدراسیون فوتبال خارج شده بود، خاطرنشان کرد: نه، مجوز چیست!

 اخبار ورزشی - جام نیوز