اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش مسی به همگروهی تیمش با ایران


لیونل مسی در چند خط در توییتر نسبت به قرعه‌کشی جام جهانی واکنش نشان داد.

خبرآنلاین: لیونل مسی یک روز بعد از انجام قرعه‌کشی جام جهانی و همگروهی با تیم ملی ایران، نیجریه و بوسنی به این گروه‌بندی واکنش نشان داد و نوشت: «قرعه‌کشی را پیگیری کردم. راستش نمی‌توان گفت کدام گروه ساده‌تر است و کدام گروه دشوارتر. تقریبا همه گروه‌ها ترکیبی از بهترین‌ها هستند.»

او همچنین درباره همگروهی با تیم‌های ایران، بوسنی و نیجریه می‌گوید: «هیچ حریفی ساده نیست. از همگروهی با این تیم‌ها خوشبختم و البته منتظر دیدارشان هستیم.»


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش سرمربی آرژانتین به پیروزی برابر ایران / نظر مسی درباره بازی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید



اخبار ورزشی - واکنش سرمربی آرژانتین به پیروزی برابر ایران/ پنالتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: در نیمه دوم تیم ایران در ضدحملات نابودکننده ظاهر شد چرا که آنها خوب سازماندهی شده بودند. وی همچنین اعلام خطای پنالتی به سود ایران را رد کرد و گفت: من با بازیکنم صحبت کردم و او گفت فقط توپ بازیکن را زد و پنالتی نبود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، الخادرو سابه‌یا پس از پیروزی آرژانتین برابر ایران اظهار کرد: با بازیکنی مثل مسی همه چیز شدنی است. ما در نیمه اول هجومی بازی کردیم ولی در نیمه دوم تیم ایران در ضدحملات نابودکننده ظاهر شدند. آنها خوب سازماندهی شده بودند.

وی تاکید کرد: ما مقابل تیم پر تلاشی بازی کردیم و گرفتن امتیاز از این تیم ارزش زیادی داشت.

سرمربی آرژانتین تاکید کرد: خوشحالم صعودمان به مرحله بعدی جام جهانی حتمی شد.

وی افزود: در نیمه اول کار سختی داشتیم. ما سه موقعیت گل داشتیم. ایران بازی خوبی را ارائه کرد. انها قادر بودند هر وقت ما توپ را از دست می دادیم صاحب موقعیت شوند. ما در نیمه دوم چند فرصت داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین در ادامه خاطرنشان کرد: طبیعی است که ما می خواهیم ببریم. نگران آینده هم هستیم اما تلاشمان این است که در دیدارهای آینده در ضد حملات بهتر کار کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش در مورد عملکرد علیرضا حقیقی گفت: فکر می کنم که هر دو دروازه بان خوب کار کردند. سخت بود که ما بتوانیم در فضای دفاعی ایران صاحب موقعیت شویم. مایلم به تیم ایران تبریک بگویم چرا که بازی خیلی عالی را به نمایش گذاشت. دو دروازه بان هم عالی بودند و ضربه مسی را هیچ دروازه بانی نمی توانست بگیرد. حتی اگر دو دروازه بان هم درون دروازه بود نمی توانست ضربه مسی را بگیرد.

سابه یا در مورد تغییراتی که در تیمش برای دقایق آخر انجام داد گفت: ما می خواستیم از جناح راست هم حمله کنیم. به همین خاطر چند تعویض انجام دادیم تا بتوانیم فرصت های بیشتری را ایجاد کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین در مورد میزان رضایتش از عملکرد این تیم گفت: بوسنی و ایران دو تیم متفاوت هستند. بوسنی با ذهنیت متفاوتی بازی می کند و تهاجمی تر بازی می کنند در حالی که ایران آنچیزی که ما تا به حال دیده ایم بیشتر برای دفاع و ضدحمله آماده است.

وی افزود: ایرانی ها مسی را گرفته بودند و تلاش می کردند در ضد حملات گل بزنند. آنها در نیمه اول دو موقعیت داشتند و در نیمه دوم هم چند فرصت برای گلزنی داشتند.

سابه یا در مورد عملکرد داور و نقش او در پیروزی تیمش گفت: باید بگویم که پنالتی نبود چرا که بازیکن ما توپ را زد. من از بازیکنم پرسیدم که او گفت فقط توپ را زده است. مایلم که دوباره به ایران تبریک بگویم. کی روش مربی بزرگی است و کارش را هم خیلی خوب انجام داد.

وی در پاسخ به این پرسش که ایران قبل از گل مسی موقعیت های گل زیادی داشت گفت: ما باید تلاش کنیم که با روش های دیگری هم گل بزنیم. مسی بازیکن بزرگی است و توانست در این دیدار گل بزند. ما به فکر تغییر روش برای زدن گل هستیم. مردم آرژانتین باید از همه بازیکنان داخل زمین تشکر کنند. من فکر می کنم که تیم ما کاملا متحد بوده است و روابط خوبی بین بازیکنان وجود دارد. هواداران روی سکوها هم خیلی مهم بودند که حمایت کردند.

 

---------------------------

 

مسی: بازی مقابل ایران بسیار سخت بود

مسی پس از پیروزی آرژانتین مقابل ایران به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد و جایزه خود را دریافت کرد.

لیونل مسی کاپیتان و فوق ستاره تیم ملی آرژانتین گفت: بازی بسیار سختی مقابل ایران داشتیم و سرانجام توانستیم در لحظات پایانی به برتری برسیم.
 
به گزارش ایرنا، مسی پس از پیروزی آرژانتین مقابل ایران به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد و جایزه خود را دریافت کرد.
 
وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی مقابل ایران داشتیم و هوا نیز گرم بود. تیم حریف دفاعی بازی می کرد و نفوذ به این تیم دشوار بود.
اخبار ورزشی - مهر،ایرنا