اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش مدیرعامل تراکتور به کسر یک امتیاز


مدیر عامل تراکتورسازان قرار است به تهران بیاید تا شخصا به رای کمیته انضباطی و کسر یک امتیاز اعتراض کند.

خبرآنلاین: مدیر عامل تراکتورسازان قرار است به تهران بیاید تا شخصا به رای کمیته انضباطی و کسر یک امتیاز اعتراض کند.

وقتی با حمید زینی زاده تماس گرفتیم تا درباره رای صادرشده کمیته انضباطی سوال کنیم او با ناراحتی گفت:«واقعا جالب است،بدون اینکه ما را به جلسه دعوت کنند تا از خودمان دفاع کنیم برای خودشان تصمیم گرفته اند.شک نکنید که دوشنبه صبح راهی تهران می شوم تا از حق تیم دفاع کنم.ما نه تنها به این حکم اعتراض داریم بلکه باید جلسه ای را با کفاشیان برگزار کنیم تا دراین مورد حرف بزنیم.ما مدارک خودمان را هم جمع می کنیم و تقدیم کمیته استیناف می کنیم.ضمن اینکه اعتراض های ما به بحث داوری و حقی که از تراکتور ضایع شد هنوز سر جای خودش است.»

به او گفتیم که دفعه قبل تهدید کرده بودید که اگر پریرا از فوتبال ایران اخراج نشود تراکتورسازی از لیگ برتر کنار می کشد،اگر این بار هم به اعتراض های شما توجه نکنند و یک امتیاز از تراکتورسازی کسر شود همین تهدید را می کنید یا نه که او این واکنش را نشان داد:«ما که این مسئله را قبول نداریم،اما واقعا اگر اعتراض های ما به نتیجه نرسد کاری نمی توانیم بکنیم.این تصمیم هم بر عهده اعضای هیئت مدیره باشگاه است که تیم را از لیگ کنار بکشند یا نه.در هر صورت من دوشنبه به تهران می آیم تا اعتراض تراکتورسازی و هواداران میلیونی اش را شخصا به گوش مسئولان فوتبال برسانم.»


ویدیو مرتبط :
استقلال در خطر کسر امتیاز قرار گرفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه نویی در واکنش به کسر امتیاز از استقلال: خوشحالم که دروغ بعضی‌ها مشخص شد!



اخبار,اخبار ورزشی ,امیر قلعه‌نویی

امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز آبی‌پوشان درباره بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان گفت: به طور کلی منطقی نیست که ما هر دو هفته یک بار بازی کنیم. وقتی که بازی‌ها پشت سر هم بود، شرایط بدنی ما بهتر بود اما در حال حاضر کار سخت شده و ما باید تلاش کنیم تیم را در شرایط مسابقه نگه داریم.

وی افزود: یکی از کارهایی که برای حفظ این شرایط انجام دادیم بازی با صنایع آلومینیونم اراک بود. در کل معتقدم بازی سختی با نفت داریم و این تیم از سرمربی جوان و باهوشی بهره‌مند است. امیدوارم با توجه به میزبان بودن بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به سوالی درباره احتمال کسر امتیاز از این تیم به دلیل شکایت توزی بیان کرد: جالب است که برخی آقایان می‌گفتند من تیم آرمانی داشتم همین توزی در تراکتورسازی با من بود و به استقلال آمد. اما به خاطر مشکلات مالی از استقلال جدا شد. این هم از آن مشکلاتی است که به قول آقایان بهترین تیم تاریخ استقلال داشته است. خوشحالم که با مطرح شدن این موارد دروغ بعضی‌ها مشخص شد.

قلعه‌نویی اضافه کرد: باشگاه استقلال در حال حاضر پیگیر این مسئله است و امیدواریم کار به کسر امتیاز نرسد. از یکی از مصاحبه‌های آقایان این دروغ بیرون آمد که آن‌ها مدعی شدند قضیه توزی را مسئولان فعلی پیگیری نکردند بلکه این مشکل به زمان خودشان برمی‌گردد و مدیریت فعلی درصدد است تا باشگاه جریمه نشود.

قلعه‌نویی در پایان درباره وضعیت عمران‌زاده گفت: این بازیکن دچار مصدومیت جزیی شده و احتمالا به کلینیک رفته تا مشکلش را حل کند. فکر نمی‌کنم او مشکلی برای بازی با نفت مسجد سلیمان داشته باشد.
اخبار ورزشی - مهر