اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش محمدرضا رحیمی به حکم دادگاه: من معاون اول نظام هستم!



اخبار,اخبار سیاسی ,محمدرضا رحیمی

 

اخبار سیاسی - واکنش محمدرضا رحیمی به حکم دادگاه: من معاون اول نظام هستم!

من فقط محمدرضا رحیمی نیستم، من معاون اول این نظام هستم.بنده 34 سال سابقه خدمت در جمهوری اسلامی ایران را دارم؛ بنابراین نباید این قدر ساده به موضوع نگاه کرد.

حکم قضایی معاون اول دولت دهم که اخیرا از سوی محسنی اژه ای اعلام شده است  مورد اعتراض رحیمی واقع شد  و او نسبت به حکم صادره خود واکنش نشان داد.

رحیمی در گفت و گو با ایسکانیوز در این باره اعلام کرد: حتما آقای اژه ای می داند حکم صادره قطعی نشده و خود ایشان هم بر این موضوع تاکید می کند، باید توجه داشته باشد که اعلام جزئیات این حکم هم غیرقانونی است.

او  با انتقاد از اعلام این حکم  تصریح کرد: من فقط محمدرضا رحیمی نیستم، من معاون اول این نظام هستم.بنده 34 سال سابقه خدمت در جمهوری اسلامی ایران را دارم؛ بنابراین نباید این قدر ساده به موضوع نگاه کرد.

معاون اول محمود احمدی نژاد در دولت دهم گفت: جناب آقای اژه ای! معاون اول قوه قضائیه، شما اگر به قانون نگاه کنید خواهید دانست که نباید حکمی که هنوز قطعی نشده است را اعلام کنید.

غلامحسین محسنی اژه‌ای در آخرین نشست خبری خود با خبرنگاران درباره  این که  حکم معاون اول رییس جمهوری سابق ایران صادر شده است گفت: «تا زمانی که یک حکم قطعی نشده نمی‌توانیم در مورد جزئیات آن صحبت کنیم اما حبس و جزای نقدی شامل حکم وی می‌شود.
اخبار سیاسی - ایسکانیوز

 


ویدیو مرتبط :
محمدرضا رحیمی چگونه به دادگاه کشیده شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان صدور حکم دادگاه محمدرضا رحیمی مشخص شد



اخبار,اخبار سیاسی ,دادگاه محمدرضا رحیمی

 

اخبار سیاسی - زمان صدور حکم دادگاه محمدرضا رحیمی مشخص شد

سرپرست دادگاه کیفری استان تهران گفت: امیدواریم حکم مربوط به پرونده محمدرضا رحیمی اوایل شهریور ماه صادر شود.

محسن افتخاری درباره صدور رأی پرونده معاون اول دولت دهم تا پایان مرداد ماه گفت: تا 31 مرداد ماه شور در مورد پرونده معاون اول دولت دهم به پایان می‌رسد.

او ادامه داد: امیدواریم که حکم مربوط به این پرونده اوایل شهریور ماه از سوی قاضی سیامک مدیر خراسانی رئیس شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران صادر شود.

دادستانی تهران روز شنبه چهاردهم دی ۱۳۹۲ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که از محمدرضا رحیمی تحقیق به عمل آمده و در حال حاضر با صدور قرار وثیقه‌ مناسب و تأمین آن، آزاد است.

سخنگوی قوه قضاییه نیز در نشست خبری 12 اسفند در پاسخ به سئوالی درباره صحت صدور قرار مجرمیت یکی از مسئولان دولت سابق در پرونده‌های بیمه و ارز و وجود 25 یا 29 عنوان اتهامی برای او، گفت: اصل موضوع صحیح است و قرار مجرمیت برای این فرد صادر شده است، اما از تعداد اتهامات مطلع نیستم و در صورت اطلاع هم نمی‌توانستم بیان کنم.

سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ از صدور کیفرخواست برای محمدرضا رحیمی خبر داده بود.

اخبار سیاسی - ایسنا