اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش محسن چاوشی به یک خبر


انتشار گزارشی با موضوع اختلافات مخفی محسن چاوشی و تهیه کننده آلبوم جدید این خواننده با واکنش محسن چاوشی روبرو شد.

تماشا: انتشار گزارشی با موضوع اختلافات مخفی محسن چاوشی و تهیه کننده آلبوم جدید این خواننده با واکنش محسن چاوشی روبرو شد.

در این گزارش که هفته گذشته منتشر شد ذکر شده بود که پس از تعویق های پشت سر هم در تاریخ انتشار آلبوم «من خود آن سیزده ام»، اختلافات و درگیری هایی بین دو طرف به وجود آمده و این دو دیگر پاسخگوی پیگیری های خبرنگاران نیستند.

واکنش محسن چاوشی به یک خبر

انتشار این گزارش بازتاب های زیادی در صفحات هوادارای این خواننده داشت و همین باعث شد خود چاوشی درباره این گزارش توضیحاتی را در صفحه شخصی اش ارائه دهد: «هیچ اختلافی با تهیه کننده آلبوم جدیدم ندارم و هرگونه اختلافی را در این زمینه تکذیب می کنم. زمان انتشار آلبوم نیز به زودی اعلام و از طریق رسانه ها منتشر خواهد شد.»

پیگیری خبرنگار تماشا از تهیه کننده این آلبوم درباره زمان انتشار این اثر نیز به اینجا رسید که بنا بر اعلام «مسعود دهقان» زمان انتشار رسمی این آلبوم در بازار موسیقی کشور، سه شنبه هفته آینده به صورت کامل مشخص می شود و بلافاصله پس از قطعیت تاریخ انتشار، خبر آن در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

آلبوم «من خود آن سیزده ام» جدیدترین آلبوم «محسن چاوشی» پس از «یه شاخه نیلوفر»، «حریص»، «سنتوری» و «پرچم سفید» است که در حال و هوایی متفاوت نسبت به آثار قبلی این خواننده و با اشعار بزرگان کلاسیک تولید شده است.


ویدیو مرتبط :
محسن چاوشی به اهانت روزهای اخیر کاربران واکنش نشان داد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از هفتمین آلبوم محسن چاوشی چه خبر؟



آلبوم جدید محسن چاوشی,محسن چاوشی

از هفتمین آلبوم محسن چاوشی چه خبر؟

محسن چاوشی در حال کار بر روی آلبوم هفتم خود است، آلبومی که نام آن را «پاروی بی‌قایق» گذاشته است.

 زمان زیادی به انتشار آلبوم جدید چاوشی باقی نمانده است؛ آلبومی که این خواننده پاپ در آن یک قطعه کردی هم خوانده است.

بنابراین گزارش، از ویژگی‌های این آلبوم می‌توان به حضور چهره‌هایی چون روزبه بمانی و بهروز فدوی اشاره کرد.

تنظیم‌های بهروز صفاریان، فرشاد حسامی، امیر جمال‌فرد و امید حجت از دیگر ویژگی‌های اثر است.

«دوستت داشتم» با ترانه‌ای از محسن صفا و آهنگ و تنظیم محسن چاوشی یکی از قطعات این آلبوم است که پیش از این از طریق اینترنت منتشر شد و مورد استقبال هواداران این خواننده قرار گرفت.

«من خود آن سیزدهم» عنوان آلبوم قبلی چاوشی بود که با محوریت کلام شعرای کلاسیک ساخته و منتشر شد.

چاوشی که از سال 87 با انتشار آلبوم «یه شاخه نیلوفر» به طور رسمی وارد عرصه موسیقی شده تاکنون هیچ اجرای زنده‌ای نداشته است و همین باعث شده عده‌ای بگویند، چاوشی توان اجرای زنده را ندارد و نمی‌تواند بدون افکت‌های کامپیوتری بخواند!

اما این در حالی است که چاوشی معتقد است که بهتر از هر کسی در اجرای زنده مهارت دارد.

/ایسنا