اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش مادر گروگان ژاپنی به اعدام پسرش


مادر دومین تبعه ژاپنی که توسط گروه تروریستی داعش سر بریده شد روز یکشنبه اعلام کرد برای شرح دادن ، غم از دست دادن پسر خود کنجی گوتو، نمی‌تواند هیچ کلمه ای را پیدا کند.

پایگاه خبری انتخاب: مادر دومین تبعه ژاپنی که توسط گروه تروریستی داعش سر بریده شد روز یکشنبه اعلام کرد برای شرح دادن ، غم از دست دادن پسر خود کنجی گوتو، نمی‌تواند هیچ کلمه ای را پیدا کند.

جونکو ایشیدو مادر دومین تبعه ژاپنی کشته شده به دست داعش در حالیکه به شدت گریه می‌کرد به خبرنگاران گفت: این اسفناک است اما کنجی رفته است. من نمی‌توانم برای شرح دادن احساساتم درباره مرگ غم انگیز پسرم کلماتی را پیدا کنم.


ویدیو مرتبط :
واکنش نخست وزیر ژاپن به اعدام دومین گروگان داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مادر ژاپنی به اعدام پسرش/تصاویر



«جونکو ایشیدو» مادر دومین تبعه ژاپنی اعدام شده به دست داعش در حالیکه به شدت گریه می‌کرد، گفت: این اسفناک است اما کنجی رفته است.

مادر کنجی گوتو درحالیکه اشک می‌ریخت افزود: من نمی‌توانم برای شرح دادن احساساتم درباره مرگ غم انگیز پسرم کلماتی را پیدا کنم.

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 
«کنجی گوتو» ۴۷ ساله، خبرنگار آزاد و مستندسازی شناخته شده ژاپنی که بنا به گزارش‌ها در ماه اکتبر (سه ماه پیش) به سوریه رفت تا در روند آزادی «هارونا یوکاوا» دیگر تبعه ژاپنی که هفته گذشته کشته شد مشارکت کند به دست عناصر تروریستی داعش ذبح شد. در ویدئویی که گروه داعش منتشر کرده جلاد داعش که سر کنجی گوتو را می‌بُرد لهجه‌ای انگلیسی دارد و‌‌ همان شخصی است که در سایر ویدئوهای گردن زدن گروگان‌های غربی توسط داعش به چشم می‌خورد.

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 
مقامات ژاپن با تایید واقعی بودن ویدئوی منتشر شده اعلام کردند به احتمال زیاد فیلم ویدئویی که در آن گروه تروریستی داعش اعلام می‌کند دومین گروگان ژاپنی را سر بریده است، واقعی است. «یوشی هیدا سوگا» سخنگوی دولت ژاپن در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره صحت فیلم ویدئویی داعش گفت: پس از یک بررسی گسترده ما معتقدیم این فیلم به احتمال زیاد واقعی است.

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش


وی در پاسخ به این سوال که آیا فرد حاضر در این ویدئو کنجی گوتو روزنامه نگار ۴۷ ساله ژاپنی است، گفت: ما اینطور فکر می‌کنیم. شماری از مردم ژاپن امروز در توکیو پایتخت این کشور در محکومیت کشته شدن گروگان ژاپنی به دست داعش تجمع کردند.

اخبار بین الملل - ابنا