اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش لاریجانی به مشاجره دو نماینده مجلس


رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بنده از هیئت نظارت می‌خواهم که در اسرع وقت جلسه بگذارند و هردو موضوعی که توکلی و نجف‌نژاد مطرح کرده‌اند را مورد بررسی قرار داده و اعلام نظر کند تا مسئله روشن شده و ابهامی باقی نماند.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بنده از هیئت نظارت می‌خواهم که در اسرع وقت جلسه بگذارند و هردو موضوعی که توکلی و نجف‌نژاد مطرح کرده‌اند را مورد بررسی قرار داده و اعلام نظر کند تا مسئله روشن شده و ابهامی باقی نماند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در واکنش به درگیری لفظی "احمد توکلی" و  "مقداد نجف نژاد" گفت: درکل طرح اینگونه مباحث در مجلس هم برای مجلس و هم برای کشور مفید نبوده و مضر است.
 
وی افزود: چرا که اثبات برخی از این دعاوی در مجلس نیست و قوه قضائیه باید آن را بررسی کرده و نظر دهد، لذا طرح این مسائل تنها ایهام را اضافه کرده و مسائل و ابهامات را برای کشور افزایش می‌دهد.
 
لاریجانی تاکید کرد: چون این مسئله در صحن علنی مطرح شد، من خواهش می‌کنم از این به بعد همکاران ما در تریبون مجلس اینگونه مسائل را مطرح نکنند، چرا که هرچیزی جای خود را دارد و چیزهایی که فردی است، این‌ها نباید اینگونه مطرح شود.

رئیس قوه مقننه در پایان خاطرنشان کرد: چون هم در مورد آقای نجف‌نژاد مطالبی مطرح شد و هم آقای نجف‌نژاد راجع به آقای توکلی مطالبی را مطرح کردند، هر دو ابهاماتی را به وجود آورد، هردو این برادران عزیز نامه‌ای به بنده نوشتند که این موضوعات در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی خواهد شد، لذا بنده از هیئت نظارت می‌خواهم که در اسرع وقت جلسه بگذارند و هردو موضوعی که این دو نماینده مطرح کرده‌اند را مورد بررسی قرار داده و اعلام نظر کنند تا مسئله روشن شده و ابهامی باقی نماند و آن چیزی که حق است، بیان شود.


ویدیو مرتبط :
اعتراض نمایندگان مجلس و تذکر لاریجانی به صحبت‌های لاهوتی و واکنش عجیب این نماینده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش لاریجانی به درگیری لفظی دو نماینده در مجلس



اخبار,اخبار سیاسی ,علی لاریجانی

 

اخبار سیاسی - واکنش لاریجانی به درگیری لفظی دو نماینده در مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به دلیل این که هم در مورد آقای نجف نژاد مطالبی مطرح شد و هم ایشان درمورد آقای توکلی مسائلی را مطرح کرد که ابهاماتی به وجود آورد هر دو نامه‌ای به من نوشتند که موضوع در هیات نظارت بر نمایندگان بررسی شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی هیات نظارت بر نمایندگان به اتهامات وارد به مقداد نجف‌نژاد و احمد توکلی در مورد زمین خواری شد.

به گزارش ایسنا علی لاریجانی در جلسه علنی صبح امروز (جهارشنبه) مجلس با اشاره به طرح اتهاماتی علیه مقداد نجف نژاد نماینده بابلسر و احمد توکلی نماینده‌ی تهران گفت: طرح آنچه در نطق‌ها مطرح شد و منجر به پاسخ شد در مجلس مفید نیست و برای کشور و مجلس مضر است.

وی افزود: مجلس جای اثبات این دعاوی نیست و قوه قضاییه باید به این موضوع رسیدگی کند و نظر دهد. طرح این مسائل در مجلس تنها ابهام را اضافه می‌کند و شرایط کشور را مبهم می‌کند؛ لذا من از نمایندگان می‌خواهم این مسائل را از تریبون مجلس مطرح نکنند؛ زیرا هر چیزی جای خود را دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به دلیل این که هم در مورد آقای نجف نژاد مطالبی مطرح شد و هم ایشان درمورد آقای توکلی مسائلی را مطرح کرد که ابهاماتی به وجود آورد هر دو نامه‌ای به من نوشتند که موضوع در هیات نظارت بر نمایندگان بررسی شود.

لاریجانی تصریح کرد: هیات نظارت بر نمایندگان در اسرع وقت جلسه‌ای ترتیب دهد و موضوع را بررسی و اعلام نظر کند تا مسائل روشن شود و آن چیزی که حق است گفته شود. 

اخبار سیاسی - ایسنا