اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش قلعه نویی به خبر مذاکره با اعراب


درباره این گونه مسائل فقط اظهار نظر و مصاحبه های خودم ملاک است و هر گونه استناد به دیگران از نظر بنده صحت ندارد و تکذب می شود

سایت گل: درباره این گونه مسائل فقط اظهار نظر و مصاحبه های خودم ملاک است و هر گونه استناد به دیگران از نظر بنده صحت ندارد و تکذب می شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در مصاحبه ای کوتاه با خبرنگار سایت گل در حالی که در مسیر فرودگاه امام برای سفر به امارات قرار داشت، شایعه مذاکره با باشگاه العین امارات را تکذیب کرد .

قلعه نویی در این مورد گفت : « همه فکر و ذکر من در حال حاضر بازی با الشباب است و کسانی که این شایعات را می سازند ، دوست ندارند که استقلال در آسیا نتیجه بگیرد . من از رسانه هایی که این اخبار را پیگیری می کنند ، تقاضا می کنم که شیطنت ها نکنند و اجازه بدهند که تیم استقلال در آستانه مسابقه حساس مقابل الشباب آرامش داشته باشد .»

سرمربی تیم استقلال درباره چگونگی صحت و سقم اخبار منتشره درباره اش تاکید کرد : « درباره این گونه مسائل فقط اظهار نظر و مصاحبه های خودم ملاک است و هر گونه استناد به دیگران از نظر بنده صحت ندارد و تکذب می شود . »

قلعه نویی در پایان گفت : « من با همه وجود در خدمت استقلال هستم . هدف همه ما صعود به جمع 8 باشگاه برتر آسیاست و با قدرت به کار خود ادامه می دهیم . خیال هواداران هم راحت باشد . این گونه شایعه سازی ها نمی توانند به روند تیمی ما ضربه بزند . بنده هیچ مذاکره ای را تاکنون با باشگاههای داخلی و خارجی انجام نداده و نخواهم داد . »


ویدیو مرتبط :
واکنش مهدی تاج به انتخاب قلعه‌نویی | ویدیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش متفاوت رحمتی و قلعه نویی به خبر آشتی‌ کنان



اخبار,اخبار ورزشی,واکنش  رحمتی و قلعه نویی به خبر آشتی‌ کنان

 

 اخبار ورزشی - واکنش متفاوت رحمتی و قلعه نویی به خبر آشتی‌ کنان

دروازه‌بان و سرمربی تیم استقلال به انتشار خبر آشتی‌کنانشان واکنش نشان دادند.

به گزارش جام نیوز، روز گذشته خبری مبنی بر اینکه مهدی رحمتی به واسطه یک هنرپیشه با قلعه‌نویی آشتی کرده در رسانه‌ها مطرح شد که عجیب به نظر می رسید.

 رحمتی نسبت به انتشار این خبر واکنش نشان داد. وی به نزدیکانش اعلام کرده مشکلی با سرمربی تیمش نداشته که بخواهد با وی قهر و اکنون آشتی کند، زیرا کدورتی بین این دو نفر پیش نیامده است.

 البته خبر مشکل داشتن قلعه نویی و رحمتی تا پیش از آشتی کنان دو روز پیش قطعی است و معلوم نیست چرا رحمتی می خواهد آن را کتمان کند.

 از سوی دیگر قلعه نویی واکنش متفاوتی نسبت به رحمتی داشت. او هر چند این خبر را رد نکرد ولی حسابی برافروخته شد و به اطرافیانش گفت که قرار نبود بعضی از حرف ها درز کند.
اخبار ورزشی - جام نیوز