اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش فرمانده سپاه به تهدید ایران در مذاکرات


سرلشکر جعفری در خصوص مذاکرات وین و تهدیدات برخی کشورها در خصوص پیامدهای به نتیجه نرسیدن مذاکرات گفت: آن‌ها می‌دانند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و بیشتر از ما به این مذاکرات نیازمندند.

خبرگزاری فارس: سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با شبکه تلویزیونی العالم در خصوص روز قدس و آرمان آزادی فلسطین اظهار داشت: انشاءالله داریم به سوی آزادی همه ملت‌های مسلمان پیش می‌رویم.

وی تصریح کرد: وعده حضرت امام باید محقق شود و این وعده به تدریج در حال تحقق است و مردم عراق، سوریه، یمن، لبنان و فلسطین همه برای آزادی از زیر یوغ استکبار جهانی تلاش می‌کنند و حتما موفق خواهند شد و انشاءالله نوید پیروزی‌های بزرگ‌تری در راه است.

سرلشکر جعفری اظهار داشت: مقاومت تا پیروزی نهایی شعار امروز و حال و هوای مردم است.

فرمانده کل سپاه همچنین در خصوص مذاکرات وین و تهدیدات برخی کشورها در خصوص پیامدهای به نتیجه نرسیدن مذاکرات گفت: آن‌ها می‌دانند که هیچ غلطی نمی‌توانند علیه ایران بکنند و تنها راهی که برای نفوذ بین ملت‌های منطقه و به خیال خودشان رسیدن به نتیجه پیدا کرده‌اند ادامه همین حرکت است.

سرلشکر جعفری افزود: آن‌ها بیش از ما به این مذاکرات نیاز دارند و تهدید نظامی آن‌ها هیچ جایگاهی نداشته است اگرچه آن‌ها در امر مذاکره کارکشته هستند ولی بیشتر از ایران به دنبال نتیجه مذاکرات هستند.


ویدیو مرتبط :
فرمانده سپاه : ما آماده واکنش به فاجعه منا هستیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترور یک فرمانده جنگ سایبری ایران در کرج + واکنش سپاه



تلگراف:
ترور یک فرمانده جنگ سایبری ایران در کرج + واکنش سپاه

سایت اینترنتی روزنامه " تلگراف" در بریتانیا اعلام کرد "مجتبی احمدی" که به عنوان فرمانده ستاد جنگ سایبری ایران در حال خدمت بوده است، در شهر کرج ترور و به شهادت شده است.

به گزارش انتخاب ؛ مجتبی احمدی یکشنبه شب گذشته ناپدید شده و روز بعد جسد وی که هدف دو گلوله قرار گرفته بود، پیدا شده است.

فرمانده ستاد جنگ سایبری ایران ,دانشمندان اتمی ایران

تشییع جنازه مجتبی احمد ی روز سه شنبه گذشته در محمد شهر کرج برگزار شده است.

جسد مجتبی احمدی در یک منطقه جنگلی در نزدیکی کرج پیدا شده است.

تلگراف با استناد به صفحه فیسبوک فرماندهی ارتش سایبری ایران نوشته مجتبی احمدی یکتن از فرماندهان جنگ سایبری ایران بوده است.

پایگاه اطلاع رسانی "سپاه استانی امام حسن" در کرج از این موضوع به عنوان "حادثه ناگوار برای یکی از کارکنان سپاه " یاد کرده  و اعلام کرده است "موضوع در حال بررسی است و علت اصلی حادثه و انگیزه ضارب یا ضاربین مشخص نشده است."

روابط عمومی سپاه استان البرز با تکذیب پیش داوریها دراین خصوص اعلام کرده چگونگی وقوع این حادثه تلخ دردست بررسی بوده و هنوز علت اصلی حادثه و انگیزه ضارب یا ضاربین اطلاعی در دست نیست .

در این اطلاعیه آمده است: جزئیات دقیق و تکمیلی حادثه در اسرع وقت از طریق پایگاه اطلاع رسانی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز به اطلاع عموم  خواهد رسید.

سایت تلگراف می نویسد منابع غربی خبر کشته شدن مجتبی احمدی را در دست بررسی دارند و این احتمال وجود دارد که قتل او با اتهامات حملات سایبری ایران علیه کشور های غربی مرتبط باشد.

به نوشته تلگراف، خبر کشته شدن مجتبی احمدی در حالی منتشر می شود که حسن روحانی، رئیس جمهور جدید ایران تلاشهای دیپلماتیک را برای حل مناقشه اتمی ایران با کشورهای عربی آغاز کرده است.

بگزارش تلگراف، از سال ٢٠٠٧ تا کنون پنج تن از دانشمندان اتمی ایران در رابطه با پرونده اتمی این کشور به قتل رسیده اند./انتخاب