اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش علیخانی به اظهارات زشت قاضی پور


قدرت الله علیخانی گفت: افزایش حضور جوانان و بانوان در مجلس شورای اسلامی جزو افتخارات نظام جمهوری اسلامی و یکی از دستاوردهای حضور گسترده مردم در انتخابات 7 اسفند می باشد.

سایت نو اندیش:  قدرت الله علیخانی گفت: افزایش حضور جوانان و بانوان در مجلس شورای اسلامی جزو افتخارات نظام جمهوری اسلامی و یکی از دستاوردهای حضور گسترده مردم در انتخابات 7 اسفند می باشد.

نماینده اسبق قزوین در مجلس های ششم تا هشتم در گفت و گو با سایت نواندیش در واکنش به اظهارات منتشر شده از جانب نادر قاضی پور نماینده فعلی ارومیه و بیان برخی تعابیر زشت و زننده در ارتباط با حضور بانوان در مجلس ضمن اشاره به سخنان امام راحل (ره) مبنی بر اینکه «زن باید در سرنوشت خودش دخالت داشته باشد...» ، «...زنها هم باید در فعالیت های اجتماعی و سیاسی همدوش مردها باشند» و «باید همه زنها و همه مردها در مسایل اجتماعی، در مسایل سیاسی وارد باشند و ناظر باشند» افزود: جای تاسف است که برخی با نادیده گرفتن اهداف و آرمان های نظام و انقلاب و برای دستیابی به پیروزی های مقطعی و کوتاه مدت، به موضوعات قومیتی و جنسیتی متوسل می شوند.

این نماینده ادوار مجلس همچنین درباره ادعای نادر قاضی پور درباره شوخی با وی افزود: این سخنان کذب و سخیف بوده و در این رابطه شکایتی تقدیم مراجع قضایی می شود تا اینگونه افراد برای مطرح کردن خود به بیان هر دروغی و اظهارات توهین آمیز و خلاف شئونات اسلامی متوسل نشوند.

علیخانی در پایان گفت: با توجه به اظهارات سخیف این فرد و بازتاب منفی آن در جامعه از جمله اعتراض بانوان محترم و نیز امام جمعه محترم ارومیه شایسته است مراجع ذیصلاح در این خصوص تصمیم گیری کنند.



ویدیو مرتبط :
واکنش تند رسایی به اظهارات دکتر روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش «علیخانی» به اظهارات سخیف «نادر قاضی پور»



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, قدرت الله علیخانی

با توجه به اظهارات سخیف این فرد و بازتاب منفی آن در جامعه از جمله اعتراض بانوان محترم و نیز امام جمعه محترم ارومیه شایسته است مراجع ذیصلاح در این خصوص تصمیم گیری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین قدرت الله علیخانی گفت: افزایش حضور جوانان و بانوان در مجلس شورای اسلامی جزو افتخارات نظام جمهوری اسلامی و یکی از دستاوردهای حضور گسترده مردم در انتخابات 7 اسفند می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین علیخانی در واکنش به اظهارات منتشر شده از جانب نادر قاضی پور نماینده فعلی ارومیه و بیان برخی تعابیر زشت و زننده در ارتباط با حضور بانوان در مجلس ضمن اشاره به سخنان امام راحل (ره) مبنی بر اینکه «زن باید در سرنوشت خودش دخالت داشته باشد...» ، «...زنها هم باید در فعالیت های اجتماعی و سیاسی همدوش مردها باشند» و «باید همه زنها و همه مردها در مسایل اجتماعی، در مسایل سیاسی وارد باشند و ناظر باشند» افزود: جای تاسف است که برخی با نادیده گرفتن اهداف و آرمان های نظام و انقلاب و برای دستیابی به پیروزی های مقطعی و کوتاه مدت، به موضوعات قومیتی و جنسیتی متوسل می شوند.

این نماینده ادوار مجلس همچنین در گفتگو با نواندیش درباره ادعای نادر قاضی پور درباره شوخی با وی افزود: این سخنان کذب و سخیف بوده و در این رابطه شکایتی تقدیم مراجع قضایی می شود تا اینگونه افراد برای مطرح کردن خود به بیان هر دروغی و اظهارات توهین آمیز و خلاف شئونات اسلامی متوسل نشوند.

علیخانی در پایان گفت: با توجه به اظهارات سخیف این فرد و بازتاب منفی آن در جامعه از جمله اعتراض بانوان محترم و نیز امام جمعه محترم ارومیه شایسته است مراجع ذیصلاح در این خصوص تصمیم گیری کنند.

 

 اخبار سیاسی  - نواندیش