اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش علم‌الهدی به سخنان رئیس قوه قضائیه



واکنش علم الهدی به سخنان رئیس قوه قضائیه

آیت‌الله علم‌الهدی در واکنش به سخنان رئیس قوه قضائیه:

انتظار روحیه نقدپذیری بیشتری از آیت الله لاریجانی بود

امام جمعه مشهد گفت: با شناختی که من از آیت‌الله آملی‌لاریجانی داشتم، انتظار روحیه نقدپذیری بیشتری از ایشان بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از سایت امام جمعه مشهد، آیت الله علم الهدی در حاشیه جلسه تفسیر در مهدیه مشهد در واکنش به اظهارات آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه ی قضاییه اظهار داشت:با شناختی که من از آیت الله آملی لاریجانی داشتم، انتظار روحیه نقدپذیری بیشتری از ایشان بود.

آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: مردم می توانند با مراجعه به سایت بنده به آدرس alamolhoda.net، متن کامل خطبه نماز جمعه هفتم تیر را ببینند و بعد قضاوت کنند که آیا این سخنان خلاف واقع یا سهل انگارانه بوده یا خیر./مهر


ویدیو مرتبط :
تجدید میثاق رئیس قوه قضائیه با امام راحل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش دولت به سخنان سخنگوی قوه قضائیه در مورد ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات



اخبار,اخبارسیاسی,محمدباقر نوبخت

در شورای عالی امنیت ملی که بنده عضو آن هستم به خاطر ندارم که چنین مصوبه‌ای داشته باشد.

سخنگوی دولت گفت: موضوع ممنوع‌التصویری رئیس دولت اصلاحات مرتبط با دولت نیست.

به گزارش  «تیک»، محمدباقر نوبخت در ادامه نشست خبری امروز در پاسخ به پرسشی در خصوص ارسال نامه مجمع روحانیون مبارز به دولت درباره ممنوع‌التصویری رئیس دولت اصلاحات افزود: وقتی سخنگوی قوه قضاییه در این خصوص اظهار نظر کرده، چون شخصیت قانونمندی است، حتماً مستنداتی دارد که من از آن بی‌خبرم.

وی گفت: در شورای عالی امنیت ملی که بنده عضو آن هستم به خاطر ندارم که چنین مصوبه‌ای داشته باشد.

نوبخت با اشاره به پرسشی درخصوص ارسال نامه از مجمع روحانیون مبارز به دولت افزود: ما چنین نامه‌ای در دولت دریافت نکرده ایم، نمی دانم به شخص رئیس جمهور داده شده است یا خیر، البته حتماً اگر گفته اند نامه را ارسال کرده اند، ارسال کرده اند.

وی گفت: اما این روزها خیلی مد است که به عنوان نمونه می گویند 6732 استاد دانشگاه در اعتراض به موضوعی نامه دادند و ما می گردیم که نامه کجاست و به چه کسی رسیده است، اگر نامه مخاطبش ما هستیم باید به ما تسلیم شود گرچه می شود سرگشاده هم آن را منتشر کرد.

نوبخت افزود: به هر حال اینکه این نامه به رئیس جمهور رسیده یا نه، بی اطلاعم. من قبلاً نظرم را درباره شخصیت محترم رئیس دولت اصلاحات اعلام کرده ام.

 

 اخبار  سیاسی - تیک