اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش عارف به خبر سمت جدیدش در مجمع


محمدرضا عارف در حاشیه مراسم ختمآیت الله حاج سید حسن طاهری خرم آبادی عضو سابق شورای نگهبان و عضو سابق خبرگان رهبری در پاسخ به این سئوال که آیا ریاست شما بر مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام صحبت دارد یا خیر گفت: در این خصوص بعدا صحبت می کنم.

خبرگزاری مهر:  محمدرضا عارف در حاشیه مراسم ختمآیت الله حاج سید حسن طاهری خرم آبادی عضو سابق شورای نگهبان و عضو سابق خبرگان رهبری  در پاسخ به این سئوال که آیا ریاست شما بر مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام صحبت دارد یا خیر گفت: در این خصوص بعدا صحبت می کنم.

وی در پاسخ به تاکید مجدد خبرنگار ما که از وی پرسید پس این خبر را تکذیب می کنید ، گفت: عرض کردم در این خصوص بعدا صحبت می کنم.

گمانه زنی برخی رسانه ها حاکی از این است که محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات یکی از گزینه های اصلی ریاست بر مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام است.


ویدیو مرتبط :
حضور سمت در ششمین دوره مجمع جهانی اهل بیت (ع)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش به خبر سمت احتمالی جدید عارف


مشاور محمدرضا عارف گفت: جایگزینی محمدرضا عارف در سمت ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، صرفا یک گمانه‌زنی رسانه‌ای است.

خبرگزاری تسنیم: مشاور محمدرضا عارف گفت: جایگزینی محمدرضا عارف در سمت ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، صرفا یک گمانه‌زنی رسانه‌ای است.

حسن رسولی مشاور محمدرضا عارف با اشاره به انتشار برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر احتمال ریاست عارف بر مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این موضوع فقط یک گمانه‌زنی رسانه‌ای است و تاکنون نیز بحثی در این زمینه مطرح نبوده است.

وی ادامه‌داد: طی صحبت‌هایی که به تازگی و شب گذشته با عارف داشته‌ام، اصلا چنین موضوعی مطرح نبوده است.

مشاور محمدرضا عارف در ادامه تأکید کرد: با توجه به اینکه عارف چهره‌ای شناخته شده است، ممکن است پیشنهاداتی داشته باشد، اما ریاست وی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، گمانه‌زنی رسانه‌ای است. البته ممکن است وی پیشنهاداتی در آینده داشته باشد، اما این موضوع به آینده مربوط است و بنده اطلاعی ندارم.

روز گذشته برخی سایت‌های خبری از احتمال حضور محمدرضا عارف در سمت ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داده بودند که مشاور وی این موضوع را رد کرد.

ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از این بر عهده حجت‌الاسلام حسن روحانی بود.