اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش صالحی به خبر انتصابش در دولت


علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان درباره اخبار منتشر شده مبنی بر انتصاب وی به عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی، با بیان اینکه این‌ها شنیده‌هاست ،گفت که تا در چند ساعت اخیر با وی در این زمینه صحبتی نشده است و ما درباره شنیده‌ها صحبت نمی‌کنیم.

خبرگزاری فارس:  علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان درباره اخبار منتشر شده مبنی بر انتصاب وی به عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی، با بیان اینکه این‌ها شنیده‌هاست ،گفت که تا در چند ساعت اخیر با وی در این زمینه صحبتی نشده است و ما درباره شنیده‌ها صحبت نمی‌کنیم.

وی درباره اولویت کاری‌اش اظهار داشت: اولویتم این است که به دانشگاه صنعتی شریف بروم. اولویت دومم چند پیشنهاد برای تصدی سازمان‌های بین‌المللی است که در حال بررسی هستم و البته بقیه تقدیر خداست.

صالحی در پایان ابراز امیدواری کرد که همه وزرای پیشنهادی رای آورده و دولت هر چه سریع‌تر کارش را آغاز کند.

پیش از این در اخبار آمده بود که صالحی به عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی منصوب شده است.


ویدیو مرتبط :
نظر دولت درخصوص یارانه ها در خبر 20 سی ام مهرماه شبکه خبر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش محمدرضا باهنر به خبر روزنامه دولت


نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به موضوع دریافت پول در پرونده بیمه ایران واکنش نشان داد و گفت: به دلیل بی اهمیت بودن این گزارش فصد پاسخگویی ندارم.

خبرگزاری مهر: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به موضوع دریافت پول در پرونده بیمه ایران واکنش نشان داد و گفت: به دلیل بی اهمیت بودن این گزارش فصد پاسخگویی ندارم.

محمدرضا باهنر با اشاره به طرح مباحثی در روزنامه رسمی دولت مبنی بر دست داشتن وی در پرونده بیمه ایران گفت: بنده مطالب این روزنامه را بسیار بی اهمیت و بیهوده می دانم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که چه پاسخی به این مطالب دارید، گفت: به دلیل بی اهمیت بودن این گزارش قصد پاسخگویی و توضیحی به اتهامات ارگان رسمی دولت در خصوص پرونده بیمه ایران ندارم.

روز گذشته روزنامه ایران در گزارشی در گزارشی با تایید پول گرفتن محمدرضا رحیمی از جابر الف، متهم به فساد در پرونده بیمه ایران و خیابان فاطمی، مدعی شد رئیس سابق دیوان محاسبات به نیابت از محمدرضا باهنر این پولها را گرفته بوده است.