اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش شیرازی ها به لطیفه‌ «کامبیز دیرباز»


صحبت‌های یکی از بازیگران سینما و تلویزیون در برنامه‌ زنده‌ی «خوشا شیراز»، واکنش برخی از بینندگان این برنامه استانی در شیراز را به دنبال داشته است.

خبرگزاری ایسنا: صحبت‌های یکی از بازیگران سینما و تلویزیون در برنامه‌ زنده‌ی «خوشا شیراز»، واکنش برخی از بینندگان این برنامه استانی در شیراز را به دنبال داشته است.

کامبیز دیرباز - بازیگر سریال‌های «نابرده رنج» و «کیفر» - با حضور در برنامه «خوشا شیراز» لطیفه‌ای را تعریف کرد که در آن شخصیت‌های این لطیفه که دو سارق بودند، شیرازی خوانده شدند.

بیان این لطیفه از سوی دیرباز، خنده‌های مجری برنامه زنده «خوشا شیراز» را هم به‌ دنبال داشت که همین امر ناراحتی جمعی از بینندگان سیمای استانی را به همراه داشته است.

فرشید شجاعی، یکی از شهروندان شیرازی گفت: تعجب می‌کنم که مسئولان صدا و سیما و سایر مسئولان استان، هیچ واکنش درخوری را طی این سال‌ها نشان‌نداده‌اند و با تداوم این برنامه هم به‌نوعی اعلام کردند که از روند کار برنامه‌سازان راضی هستند.

رضا یک راننده تاکسی نیز که با لهجه شیرین و غلیظ شیرازی سخن می‌گفت، به خبرنگار ایسنا تاکید کرد: ما شیرازی‌ها به‌ دلیل میهمان‌نوازی و خونگرمی، خیلی مسائل و حرکت‌ها را تحمل می‌کنیم اما توهین را هرگز.

یکی از مسافران این تاکسی نیز که خود را دانشجو و از اهالی شهرستان فیروزآباد معرفی می‌کرد،‌ گفت: کاش همه ایرانیان، در زمان بیان مثال‌ها و لطیفه‌ها و ... به‌خاطر می‌آوردند که همه قومیت‌ها و مردم این دیار، به بسیاری از مسائل حساس هستند و این باعث می‌شد به‌راحتی همه داشته‌های افراد را مسخره نمی‌کردند.

این دختر جوان با بیان اینکه همیشه با همکلاسی‌هایش در این خصوص بحث کرده و تمام تلاشش فرهنگ‌سازی باور به همه داشته‌های تمام اقوام است،‌ گفت: متاسفانه صدا و سیما به‌ عنوان رسانه ملی باید فرهنگ‌ساز باشد اما بسیاری از اوقات فرهنگ‌سوزی کرده‌اند.

اصغر خالقی‌پور که خود را کارمند معرفی کرد نیز گفت: من برنامه را ندیدم اما در اداره همه از این موضوع ناراحت بودند، اگرچه شاید فرد گوینده، نیت بدی نداشته اما برای گفتن یک‌حرف، باید بسیار دقت کرد و اشتباه گاهی اوقات جبران ناپذیر است.

حدود دو سال قبل هم یکی از مجریان سیمای استانی، با بیان مثالی به شهروندان شیراز توهین کرد که استاندار وقت فارس و نماینده ولی فقیه در استان فارس با انتقاد از این موضوع، خواستار برخورد با مجری شدند که در ادامه مجری بابت عملکرد خود عذرخواهی کرد.


ویدیو مرتبط :
کامبیز دیرباز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کامبیز دیرباز و اصغر همت همبازی می‌شوند / یک کارگردان تئا‌تر بعد از ۱۸ ماه انتظار باز می‌گردد



کامبیز دیرباز,اصغر همت,اخبار هنری

 

 

کامبیز دیرباز و اصغر همت همبازی می‌شوند / یک کارگردان تئا‌تر بعد از ۱۸ ماه انتظار باز می‌گردد

 

تئاتر - کامبیز دیرباز و اصغر همت از اوایل مرداد با نمایش «ساقی» به کارگردانی امیر دژاکام روی صحنه تئا‌تر شهر می‌آیند.

 

به گزارش خبرآنلاین، امیر دژاکام پس از رد شدن سه نمایشنامه‌اش توسط شورای حمایت مرکز هنرهای نمایشی، بعداز 18 ماه انتظار با نمایش «ساقی» به سالن اصلی تئاتر شهر باز می‌گردد.

 

دژاکام در همین ارتباط به خبرآنلاین گفت: «وقتی برای کارگردانی مثل من که نزدیک به 35 سال است در این عرصه کار می‌کنم و نمایش‌هایی در کارنامه‌ام هست که بیش از 30 هزار تماشاگر پایش نشسته و همیشه دغدغه تئا‌تر ملی را داشته‌ام، مانع‌تراشی می‌شود، واقعاً باید افسوس خورد.»

 

او با بیان اینکه از چنین برخوردهایی دلسرد نمی‌شود، افزود: «در برابر این کج‌سلیقگی‌ها، تمام توان خود را به کار می‌بندم تا از صحنه تئا‌تر دور نمانم و پاسخ بی‌مهری‌ها را با کار بیشتر و بهتر بدهم.»

 

 

کامبیز دیرباز,اصغر همت,اخبار هنری

 

 

کامبیز دیرباز,اصغر همت,اخبار هنری

 

 

امیر دژاکام با اعلام اینکه به زودی درباره موضوع و مضمون این نمایش اطلاع‌رسانی خواهد کرد، درباره بازیگران «ساقی» هم گفت: «در این نمایش که از اوایل مرداد 91 در سالن اصلی تئا‌تر شهر روی صحنه خواهد رفت، کامبیز دیرباز، اصغر همت و تعدادی دیگر از هنرمندان برجسته تئا‌تر کشورمان بازی خواهند کرد.»

 

منبع:khabaronline.ir