اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش سپاهان به افشاگری نویدکیا


سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به صحبت‌های محرم نویدکیا گفت: او از بزرگان و پیشکسوتان باشگاه سپاهان است و نظری درباره صحبت‌های این بازیکن نداریم.

تسنیم: سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به صحبت‌های محرم نویدکیا گفت: او از بزرگان و پیشکسوتان باشگاه سپاهان است و نظری درباره صحبت‌های این بازیکن نداریم.

محمد فرامرزی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اظهارت کاپیتان تیم سپاهان مبنی بر اینکه می‌خواستند او را جانشین کرانچار کنند اما قبول نکرده، گفت: من صحبت‌های نویدکیا را خواندم اما چون هنوز او را ندیدم و با وی صحبت نکرده‌ام نمی‌توانم چیزی بگویم.

وی افزود: نویدکیا از بزرگان و پیشکسوتان باشگاه سپاهان است و ما همیشه به او احترام می‌گذاریم. نظری هم درباره صحبت‌های این بازیکن نداریم.


ویدیو مرتبط :
نویدکیا مهمان صدای سپاهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشاگری نویدکیا و دردسر تازه برای سپاهان



افشاگری نویدکیا,سپاهان

افشاگری نویدکیا و دردسر تازه برای سپاهان

تازه‌ترین صحبت‌های محرم نویدکیا کایپتان تیم فوتبال سپاهان پرداخت مبالغ کلان و میلیاردی این باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تایید می‌کند. هرچند حالا دوازده هفته از لیگ برتر سپری شده و مدیرعامل این باشگاه هم تغییر کرده است.

با این حال صحبت‌هایی که کاپیتان صحبت مطرح کرده نشان می‌دهد به برخی از بازیکنان سپاهان رقم‌های میلیاردی پرداخت شده و انتقاداتی که در این مورد مطرح می‌شد به واقعیت نزدیک بوده است.

پیش از شروع لیگ سیزدهم و زمانی که اعلام شد سقف قراردادهای بازیکنان برداشته شده است، "ریخت و پاش در فوتبال" به یکی از کلیدی‌ترین کلماتی تبدیل شد که اثر آن در مصاحبه مدیران عامل و کارشناسان فوتبال در فصل نقل و انتقالات دیده می‌شد. روزی نبود که مدیران باشگاه‌ها مصاحبه‌ای در نکوهش و یا رد پرداخت مبالغ زیاد به بازیکنان فوتبال در رسانه‌ها نداشته باشند.

صحبت از ریخت و پاش در فوتبال در مقطعی متوجه باشگاه سپاهان بود؛ در آن زمان محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتقادهای زیادی را نسبت به پیشنهاد بالای "یک باشگاه صنعتی" به بازیکنان فوتبال مطرح کرد. انتقادهایی که البته مشخصا سپاهان را هدف گرفته بود و علیرضا رحیمی مدیرعامل این باشگاه اصفهانی را مجبور می‌کرد برای خنثی سازی این فضا هفته‌ای چند مصاحبه با مطبوعات و رسانه‌های خبری داشته باشد.

رحیمی در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود "من اگر ۱۰۰ میلیارد تومان هم پول داشتم چنین هزینه‌هایی در فوتبال نمی‌کردم، پول بی رویه به بازیکن دادن خیانت به فوتبال است". وی که شلوغ‌ترین روزهای کاری‌اش را در فصل نقل و انتقالات پشت سر‌ می‌گذاشت مدام منکر پرداخت‌های کلان و ریخت و پاش در فوتبال می‌شد. رحیمی همان موقع اعلام کرد که "بالاترین پولی که این فصل در باشگاه سپاهان پرداخت شده یک میلیارد و 400 میلیون تومان به هادی عقیلی بوده است".

هرچند حالا رحیمی چند هفته‌ای هست که از سمت خود کنار رفته و مدیرعامل جدید در باشگاه سپاهان کارش را آغاز کرده است، با این حال صحبت‌های محرم نویدکیا کاپیتان این تیم با روزنامه گل کدهای تازه‌ای را از پرداخت مبالغ کلان در باشگاه سپاهان در اختیار قرار می‌دهد.

نویدکیا که همواره از او به عنوان یکی از صادق‌ترین بازیکنان فوتبال ایران یاد می‌شود، در تازه‌ترین مصاحبه‌اش اعلام کرده است "تمام قرارداد یک میلیارد و یکصد میلیون تومانی‌اش را به باشگاه سپاهان می‌بخشد و قراردادش را فسخ می‌کند".

نویدکیا البته در بخش دیگری از صحبت‌هایش خواسته یا ناخواسته از مسائلی پرده برداشته است که تمام ادعاهای رحیمی در فصل نقل و انتقالات را رد می‌کند. کاپیتان سپاهان اعلام کرده است: "قرارداد من با سپاهان سنگین بود ولی به سقف باشگاه نرسیده بود". اینکه حتی پرداخت یک میلیارد تومان به یک بازیکن سقف باشگاه محسوب نمی‌شود، این سئوال پیش می‌آید که مگر سقف پرداخت‌های سپاهان چه میزان تعیین شده؟

ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که نویدکیا در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید: "من نه امسال و نه هیچ سالی گران‌ترین بازیکن سپاهان نبودم و همیشه جزو نفرات سوم و چهارم بودم. این فصل هم فکر کنم جزو نفرات ششم یا هفتم بودم"! به این ترتیب وقتی باشگاه سپاهان به یک بازیکنی که از نظر میزان و مبلغ قرارداد جزو نفرات هفتم محسوب می‌شود

 

و این نفر هفتم و البته مصدوم یک میلیارد و یکصد میلیون تومان دریافت می‌کند، باید این سئوال را از باشگاه سپاهان و دست اندرکاران این باشگاه پرسید که پس قرارداد گران‌ترین بازیکن این تیم چه قدر است؟/مهر