اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش سردار سلیمانی به شایعه شهادتش



اخبار,اخبارسیاسی, قاسم سلیمانی

فرمانده نیروی قدس سپاه در واکنش به شایعات گسترده‌ درباره زخمی یا شهید شدن ود، گفت: این‌ها چیزهایی است که دشت‌ها و کوه‌ها را برای پیدا کردنش پیموده‌ام.

سردار سرلشگر «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس در تازه‌ترین اظهارنظر، یاد «عضنفر رکن‌آبادی» سفیر سابق ایران در لبنان را گرامی‌ داشت.

سردار سلیمانی روز یکشنبه (دیروز)  ٨ آذرماه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری الوقت در تهران گفت، شهادت در منا و پس از مناجات در عرفات و در سرزمین وحی برای آقای رکن آبادی یک پایان افتخارآمیز بود؛ وی با جهاد در راه خدا، به دیپلماسی رنگ وبوی دیگری بخشید.

سردار سلیمانی در این گفت‌وگو که در دفتر کار وی در تهران صورت گرفت، رکن آبادی را یک شخصیت انقلابی نامید که به دیپلماسی معنای تازه ای داده است. او گفت: «رکن آبادی زیر بمباران های وحشیانه رژیم صهیونیستی در جنگ ٣٣روزه تابستان ٢٠٠٦ میلادی، نقش مهمی در حفظ شیرازه لبنان در برابر این تهاجم داشت».

فرمانده نیروی قدس سپاه در واکنش به شایعات گسترده‌ای که درباره مجروح یا شهیدشدن وی منتشر شده است، خندید و گفت: این‌ها چیزهایی است که دشت‌ها و کوه‌هایی را برای پیدا کردنش پیموده‌ام.

رسانه‌های اسرائیلی و به تبع آن رسانه‌های حامی مخالفان سوریه در روزهای گذشته، اخبار و شایعات متعددی را از شهادت سردار سلیمانی سپس جراحت وی منتشر کرده بودند.


  اخبار سیاسی -  فارس


ویدیو مرتبط :
فیلم جدید از سردار قاسم سلیمانی پس از انتشار خبر شهادتش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین حضور رسانه ای سردار سلیمانی بعد از "شایعه شهادت در دمشق"



نقطه پایان بر یک خبرسازی اسرائیلی

اولین حضور رسانه ای سردار سلیمانی بعد از "شایعه شهادت در دمشق"

عدم حضور رسانه ای سردار سلیمانی باعث می شد که عده ای همچنان پیگیر این شایعه شوند و حتی با یک درجه تخفیف ادعا کنند که سردار، شهید نشده ، مجروح شده است!عصرایران - در پی انفجار ساختمان سازمان امنیت سوریه که به کشته شدن جمعی از مسوولان عالیرتبه این کشور انجامید ، ابتدا رسانه های اسرائیلی و سپس رسانه های عربی و غربی ، خبر دادند که سردار قاسم سلیمانی ، فرمانده سپاه قدس ایران نیز درآن جلسه حضور داشت و بر اثر انفجار جان خود را از دست داده است.

خبر شهادت سردار سلیمانی ، با واکنش سپاه روبرو شد به گونه ای که سردار رمضان شریف مسوول روابط عمومی این نیرو ، اظهار داشت کسانی که این شایعه را ساخته اند ، در واقع آرزوهای خود را بیان کرده اند.

با این حال ، عدم حضور رسانه ای سردار سلیمانی باعث می شد که عده ای همچنان پیگیر این شایعه شوند و حتی با یک درجه تخفیف ادعا کنند که سردار، شهید نشده ، مجروح شده است!در چنین شرایطی ، اولین حضور سردار سلیمانی در برابر دوربین های رسانه ها و در مراسم دیدار جمعی از کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب ، نقطه پایانی بود بر شایعه صهیونیستی شهادت سردار سلیمانی در دمشق!/عصرایران

 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب