اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش سردار رادان به رها شدن شیرها در تهران



 

 

واکنش سردار رادان به رها شدن شیرها در تهران

 

 

خبر آنلاین:سردار احمدرضا رادان در حاشیه مراسم افتتاح طرح تعویض کارت های پایان خدمت و معافیت و راه اندازی سایت سرباز درباره تهران گردی دو شیر گفت: "ما استقبال می‌کنیم که سازمان‌‌های مختلف وظایف انجام نداده ما را به ما گوشزد کنند تا ما از مردم عذرخواهی کنیم اما آنچه که در رسانه مطرح شد روند پرورش، فروش و جابجایی این حیوانات به صورت غیرقانونی صورت گرفت که هیچکدام در حوزه مسئولیتی پلیس نبود. هر کس به جای سلب مسئولیت باید به دنبال از بین بردن کوتاهی‌های خود باشد و از مردم عذرخواهی کند نه اینکه فعالیت‌‌های انجام نشده خود را به دوش نیروی انتظامی اندازد."

 

این واکنش رادان به اظهارات اصغر محمدی فاضل، معاون محیط‌ طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست است که پیدا شدن شیرها را خارج از مسوولیت سازمان محیط زیست اعلام کرده بود. او هفته گذشته در این باره گفت: "هیچ مستندی مبنی بر مسئولیت سازمان محیط زیست در مورد حیوانات وحشی در عرصه شهرها وجود ندارد.

برخی از مسئولیت پیدا شدن این حیوانات به عهده کسانی است که تردد را در کشور کنترل می‌کند. زمانی که این بچه‌ شیرها توسط فردی به صورت غیرقانونی در حال انتقال بوده‌اند، طبیعتا باید در سیستم انتظامی کشور و از طریق پاسگاه‌ها و گشت‌ها کنترل صورت می‌گرفت. که این کنترل‌ها انجام نشد. با توجه به اینکه بچه‌ شیرها در داخل شهر براساس حادثه‌‌ای رها شدند، طبیعت کنترل و جمع‌آوری آنها مسئولیت شهرداری بوده است که سازمان آتش‌نشانی در این خصوص به موقع و حرفه‌ای وارد عمل شد."

پیش از این هم یکی از مدیران سازمان محیط زیست گفته بود اگر پلیس راه یدک کش اسب که حامل شیرها بوده است را در مسیر بابلسر به تهران کنترل می کرد، اصلا این شیرها به تهران نمی رسیدند و در پایتخت رها نمی شدند..../خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
ضایع کردن رادان-سوالات خیلی زیبا و هنگ کردن سردار رادان-گفتگوی زیبا و خیلی جذاب سردار رادان با فرزاد حسنی که باعث اخراج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش سردار وحیدی به اظهارات وزیر دفاع آمریكا



 واکنش سردار وحیدی به اظهارات وزیر دفاع آمریكا

 

سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واكنش به اظهارات وزیر دفاع آمریكا كه در سفر به منطقه خلیج‌فارس مدعی شده بود سیاست‌های ستیزه‌جویانه ایران مایه نگرانی همگان است، گفت:

 

سیاست‌های ایران صلح‌جویانه و در راستای صلح و ثبات در منطقه است و این سیاست‌های جنگ‌افروزانه، سلطه‌طلبانه و مداخله جویانه آمریكاست كه جهان به ویژه منطقه خاورمیانه را متشنج و ناامن كرده است.

به گزارش ایلنا ، سردار وحیدی تصریح كرد: ما با كشورهای منطقه و همسایگان خود روابط خوب و سازنده‌ای داریم و این سران جنگ‌طلب و مداخله‌جوی آمریكایی هستند كه تلاش می‌كنند با طرح مسایل واهی و ایجاد تفرقه، به روابط خوب میان كشورهای منطقه آسیب برسانند.

وی افزود: البته این سناریو نیز در راستای بهانه‌جویی برای تداوم حضور نامشروع و فروش تسلیحات در منطقه است .

وزیر دفاع گفت: مردم منطقه از ایران اسلامی نگران نیستند. مردم منطقه از رژیم جنگ‌طلب آمریكا نگرانند كه با حمله به عراق و افغانستان و حمایت همه‌جانبه و بی‌قید و شرط از رژیم صهیونیستی ، میلیون‌ها نفر را قربانی سیاست‌های تجاوزكارانه خود كرده است.

سردار وحیدی در پایان تصریح كرد: ما بارها اعلام كرده‌ایم توان دفاعی ایران در خدمت صلح و آرامش منطقه است و این را در عمل به اثبات رسانده‌ایم.../ایلنا