اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش رحیمی به اتهامات مالی و احضار به دادسرا



اخبار ,اخبار سیاسی ,محمدرضا رحیمی

 

اخبار سیاسی -  رحیمی: یکی از مظلوم‌ترین مدیران نظام هستم

معاون اول رئیس جمهور در دولت دهم خود را یکی از مظلوم ترین و پاک‌ترین مدیران نظام دانست و گفت:‌ می‌خواهم یک روز به خبرگزاری فارس بیاییم و دو ساعت مصاحبه کنم و پشت پرده خیلی مسایل را بگویم.

ظهر امروز در حاشیه مراسم ختم سید علی‌اکبر پرورش در مسجد سید خبرنگار فارس گفت‌وگویی را با محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهور در دولت دهم انجام داد که در زیر می‌خوانیم.

آقای رحیمی الان شما کجا مشغول به کار هستید؟
رحیمی با خنده پاسخ داد: در خانه

به تازگی اخباری مطرح شده که شما جهت برخی اتهامات مالی دوباره به دستگاه قضایی احضار شده‌اید، تایید می‌کنید؟
توقع من این بود که در چنین روزی، در چنین مجلس بزرگی بیشتر از شخصیت علمی، اخلاقی، فرهنگی و انقلابی استاد پرورش از من می‌پرسیدید.

شاید این موضوع سوال بعدی باشد
ببینید، در دنیایی بسیار بزرگتر که در همه کتب الهی وعده آن داده شده است، محکمه یا برپا می‌شود که در آن موضوع تهمت و افترا را مطرح می‌کنم، در آن دادگاه هیچ کس نمی‌تواند فرار کند و یا بی‌دلیل و منطق حرفی بزند، در آن دادگاه خیلی چیزها مشخص خواهد شد.

یعنی شما قصد ندارید این موارد را در دستگاه قضایی مطرح کنید؟
من هر چه بگویم شما نقد و بررسی هوشمندانه خودتان را مطرح می‌کنید، به من فرصت دهید چهار گام جلوتر بروم، بعد همه این مسایل را مطرح می‌کنم، شما بدانید که خداوند بهترین قاضی است و شما هم روزی باید در محضر ایشان پاسخگو باشید، من به جنابعالی خواهم گفت که من یکی از مظلوم‌ترین و پاک‌ترین مدیران 34 سال نظام مقدس جمهوری اسلامی هستم که همیشه صادقانه کار کرده‌ام.

ما یا افرادی که این مباحث را مطرح کرده‌اند باید در محضر عدل الهی پاسخ دهند؟
خوب خبرگزاری فارس هم بعضی مواقع در حق من ظلم کرده است، من می‌خواهم یک روز به این خبرگزاری بیایم و دو ساعت مصاحبه کنم و پشت پرده خیلی مسایل را بگویم، من خبرگزاری فارس را دوست دارم اما انتقاد هم دارم، این خبرگزاری باید رعایت بزرگی رسالت خودش را بکند، چرا که فارس یک خبرگزاری معتبری است که این اعتبار باید هر روز افزوده شود.

حالا در خصوص شخصیت آقای پرورش هم بگویید؟
باید ساعت‌ها از کمال، معنویت، اخلاق و بزرگی آقای پرورش صحبت کرد، من با آقای پرورش زیاد بوده‌ام، هر لحظه با ایشان بودن برایم درس بود، پرورش لحظه به لحظه‌اش درس بود، البته نمی‌توان در این زمان کم درباره شخصیت ایشان صحبت کرد.

شما در کجا با آقای پرورش بودید؟
خیلی جاها، در مجلس، بیرون مجلس، وقتی ایشان وزیر بود.

به نظر شما چرا در شرایط کنونی و در عرصه‌های مدیریت از وجود چنین مردانی کمتر بهره می‌بریم؟
احسنت، خدا رحمت کند پدرتان را، تمام حرف من هم همین است، ما در نظام جمهوری اسلامی روز‌به‌روز که جلوتر می‌رویم باید اخلاق مدار‌تر شویم، وقتی به مردان خدا تهمت می‌زنیم، خدا هم برکت را از جامعه کم می‌کند و بلاهایش را نازل می‌کند.

متاسفانه الان به‌رغم اینکه می‌توانیم پیوندها را معنوی‌تر کنیم، هجمه‌ها را بیشتر می‌کنیم، به راحتی بر معنویت، مروت، مردانگی و ... هجوم می‌آوریم، در حالی‌که باید بدانیم هر کسی که سرش به مهر می‌خورد، خدا را می‌پرستد و پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار(ع) را قبول دارد، باید مراقب باشد.

چیزی که موجب برکت می‌شود، شفقت و مهربانی است، یکی از اسمای خداوند از 99 اسم مبارکه ایشان مهربان بودن و رحیم بودن است و ما باید از این صفت الهی تبعیت کنیم.

اخبار سیاسی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
بخش دوم صحبتهای رویانیان در مورد اتهامات فساد مالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال احضار خادم و رحیمی به دادسرا



اخبار,اخبارورزشی,حضار معاون وزیر ورزش


اخبار ورزشی  - احتمال احضار خادم و رحیمی به دادسرا

پس از بازداشت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس احتمال احضار معاون وزیر ورزش و مدیرعامل پیشین پرسپولیس هم وجود دارد.

 بعد از احضار و بازداشت حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از شکایت شرکت بهنام پیشرو کیش به عنوان مهمترین و اصلی‌ترین دلیل این بازداشت یاد می‌شود. شرکتی که ابتدای فصل اسپانسر باشگاه پرسپولیس بود و مدتی پیش قراردادش با این باشگاه به صورت یکطرفه فسخ شد.
 
سیاسی که در زمان شروع قرارداد پرسپولیس با شرکت بهنام پیشرو رئیس هیات مدیره بود، یکی از امضا کنندگان این قرارداد بوده و به همین خاطر به دادسرا احضار و سپس بازداشت شده است. از دیگر امضا کنندگان این قرارداد امیر رضا خادم نماینده وزارت ورزش و جوانان و همچنین علیرضا رحیمی مدیرعامل پیشین باشگاه بوده است.
 
خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد از آنجا که امضای رحیمی و خادم هم پای قرارداد بوده است، این افراد هم به زودی به دادسرا احضار خواهند شد. 

 

 اخبار ورزشی  - مهر