اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش رامبد جوان به حاشیه های خندوانه


رامبد جوان به حاشیه های رقابت امین حیایی و ژوله در مسابقه «خنداننده برتر» واکنش نشان داد.

 
 
 
 
صبح بخیر: رامبد جوان به حاشیه های رقابت امین حیایی و ژوله در مسابقه «خنداننده برتر» واکنش نشان داد.

واکنش رامبد جوان حاشیه های اخیر خندوانه

رامبد جوان در اینستاگرام نوشت: «رفقا سلام.

دو نكته:

١- 1,120,055,880 ریال پول جمع شد از كمكهاى شما عزیزاى دل براى رفقاى كوچولومون. و این خیییییلى عالیه. واقعن از تك تكتون ممنونم.

٢-بابت موضع گیرى اون دوستانى كه رقابت فوق دوستانه ى مسابقه خنداننده ى برتر(امین حیایى عزیز و امیرمهدى ژوله عزیز) رو دارن چرك و تلخ مى كنن متاسفم.

عزیزان من،ما خندوانه رو فقط براى شادى و حال خوب مردم عزیز ایران مى سازیم تا با هم نزدیكتر بشیم و احساس رفاقتمون بیشتر بشه و این خیلى بده كه یه لذت بزرگ و اجتماعى و شاد رو با نسبتهاى كاملن غلط تبدیلش كنیم به فضایى تلخ و نامنصفانه و بى اساس. از همه ى شما عزیزانم مى خوام كه عاقلانه و عاشقانه از این جریان دوستانه و شاد حمایت كنین و به اشتباه همراه تحلیلهاى غلط و توهین هاى آزاردهنده نشین.

دوستتون دارم.»


ویدیو مرتبط :
واکنش رامبد جوان در اینستالایو به دعوت از همسر سابقش و تتلو به خندوانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش عجیب و تند رامبد جوان به خبر حضور فردوسی پور در خندوانه



اخبار,اخبار فرهنگی,رامبد جوان

پس از انتشار خبر حضور عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه ، رامبد جوان در تماس تلفنی یک سایت ورزشی برای جویاشدن صحت و سقم این خبر ، واکنشی عجیب و تند داشت.

لحن تند رامبد جوان
مجری نامدار این برنامه طنز که از رسانه ای شدن این خبر جا خورده بود، از خبرنگار بانک ورزش پرسید: برای چه چنین سوالی می‌پرسید؟ مگر کسی چیزی گفته؟

خبرنگار مذکور به رامبد جوان گفت که برخی از خبرنگاران برنامه نود این خبر را در اینستاگرام خود، رسانه‌ای کرده‌اند. جوان با شنیدن این پاسخ به شدت عصبانی شد و با لحن تند گفت: این لوس بازی‌ها برای چیست؟ من اگر بخواهم بیننده‌های برنامه‌ام را سورپرایز کنم، چکارباید کنم؟ چرا باید چنین خبری بدون اطلاع من رسانه ای شود؟

رامبد جوان ادامه داد: اگر قرار به این باشد که کسی باخبر شود، خودمان آن را رسانه‌ای می‌کنیم. واقعا مانده‌ام که چه بگویم و ترجیح می‌دهم بیش از این حرفی نزنم.

اخبار فرهنگی - تابناک