اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش رئیس شورای شهر تهران به استعفای طلایی



اخبار,اخبار اجتماعی ,استعفای طلایی

چمران در واکنش به استعفای طلایی گفت: هنوز موضوع خاصی نیست و از این مسائل پیش می آید.

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در گفت و گو با میزان، درباره استعفای طلایی، نائب رئیس شورای شهر تهران که امروز در سطح علنی مطرح شد، گفت: هنوز موضوع خاصی نیست و از این مسائل پیش می آید.

وی افزود: ایشان بحث استعفایی مطرح کردند و بحث، مطرح میشود. مسئله، مسئله ای نیست و حل می‌شود.

گفتنی است به دلیل بی‌توجهی رئیس شورای شهر تهران به شورایاری‌های محلات،طلایی ظهر امروز از شورای شهر تهران استعفا داد.

 

اخبار اجتماعی - میزان

 


ویدیو مرتبط :
اخطار رئیس شورای شهر تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش رئیس شورای شهر تهران به بازداشت فعالین محیط‌ زیست



اخبار اجتماعی - گزارش تصویری از یک مراسم درختکاری متفاوت

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به بازداشت فعالین محیط‌زیست: پیگیری می‌کنم

یکی از افسران انتظامی در پاسخ به سوال یکی از شهروندان حاضر در برنامه، در خصوص چرایی بازداشت تعدادی از فعالین محیط‌زیست گفته بود: این افراد به خاطر شرکت در مراسم درختکاری بازداشت نشده‌اند. شاید به خاطر حمل مواد مخدر دستگیر شده باشند

امروز صبح جمعی از جوانان، دانش‌آموزان و فرهنگیان علاقمند به محیط زیست طبق یک قرار از پیش تعیین شده در محل پارک چیتگر تهران حاضر شدند تا بمناسبت روز درختکاری و در قالب طرح مردمی «1392 نهال در هر شهر» اقدام به کاشت نهال‌ کنند.

به گزارش سلام نو، دو تن از اعضای شورای شهر تهران و رئیس این شورا، احمد مسجد جامعی هم در این مراسم که به همت سازمان سبز حزب اسلامی کار و انجمن آسمان آبی برگزار شده بود، شرکت کردند. گفتنیست همزمان با تهران در تمام استان‌های کشور نیز همین تعداد نهال کاشته شد.

مسجدجامعی: پیگیری خواهم کرد

احمد مسجد جامعی در این رابطه گفت: این حرکت بسیار شایسته و خوبی بود. اینکه در روز درختکاری دانش‌آموزان دبستانی، معلمین و مسئولین شهرداری در کنار جوانان فعال محیط‌زیست در این برنامه شرکت می‌کنند، آثار مثبتی خواهد داشت.

رئیس شورای شهر تهران اشاره کرد: شهرداری تهران بهتر است که از تشکل‌های محیط‌زیستی حمایت بیشتری انجام دهد تا حرکت‌های اینچنینی استمرار داشته باشند.

وی در خصوص بازداشت جمعی از شرکت کنندگان در این برنامه هم به خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی سلام نو» گفت: انشاءالله این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

گفتنیست که یکی از افسران انتظامی نیز در پاسخ به سوال یکی از شهروندان حاضر در برنامه، در خصوص چرایی بازداشت تعدادی از فعالین محیط‌زیست گفته بود: این افراد به خاطر شرکت در مراسم درختکاری بازداشت نشده‌اند.

این مامور نیروی انتظامی بدون آنکه توضیح خاصی ارائه دهد گفت: شاید به خاطر حمل مواد مخدر دستگیر شده باشند.

به گزارش سلام نو، این برنامه در تهران متفاوت از شهرهای دیگر بود. این تفاوت بیشتر به این خاطر بود که پیش از شروع این برنامه، حدود 15 نفر از جوانانی که قصد شرکت در این حرکت زیست‌محیطی را داشتند توسط مامورین نیروی انتظامی در مقابل ایستگاه متروی چیتگر تهران بازداشت شدند. 

 

اخبار,اخبار اجتماعی , مراسم درختکاری

 

اخبار,اخبار اجتماعی , مراسم درختکاری

 

اخبار,اخبار اجتماعی , مراسم درختکاری

 

اخبار,اخبار اجتماعی , مراسم درختکاری

اخبار اجتماعی - سلام نو