اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش دولت به طرح تدوین جرم سیاسی



اخبار,اخبار سیاسی,طرح تدوین جرم سیاسی


 اخبار سیاسی - انتقاد دولت به طرح تدوین جرم سیاسی
 
در گزارشی که توسط معاونت حقوقی ریاست جمهوری درباره ایرادات طرح جرم سیاسی تهیه و به مسئولان ارشد اجرایی کشور ارائه شده است، با اشاره به اینکه چارچوب کلی طرح مذکور مبتنی بر حمایت از مجرمین سیاسی و پیش بینی برخی امتیازها، برای آنان است با طرح مثالی در این زمینه تاکید شده که بر اساس این طرح، اگر شخصی مبادرت به توهین به رؤسای قوا کند به ترتیبی که جرم سیاسی تلقی شود، در آن صورت همانند فردی که آن جرم را به صورت عادی و غیرسیاسی مرتکب شده مجازات می شود با این تفاوت که به لحاظ صبغه سیاسی جرم، از حمایت ها و امتیازات مندرج در طرح برخوردار می شود.

اخبار سیاسی - خراسان

 


ویدیو مرتبط :
واکنش وزیر کشور به اتهام دخالت سیاسی دولت در بررسی صلاحیت‌ ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش دولت به طرح جرم سیاسی در مجلس


وزیر دادگستری در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینکه جرم سیاسی در کمیسیون حقوقی مجلس در حال بررسی است دولت در این زمینه چه اقدامی خواهد کرد و آیا دولت نیز لایحه ای در این خصوص دارد گفت: ما به طرحی که در مجلس در حال بررسی است کمک می کنیم.

خبرگزاری مهر: مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری از تصویب آیین نامه های پیش فروش ساختمان خبر داد و گفت: به دلیل آنکه پیش فروش ساختمان منجر به درگیری و اختلاف می شود و خیلی از مردم از این بابت متضرر شدند خوشبخانه امروز در جلسه هیأت دولت آیین نامه این موضوع تصویب شد.

وی افزود: این آییین نامه بحث آپارتمان سازی و مجموعه سازی و پیش فروش ها را ساماندهی می دهند و این پیش فروش ها و قراردادهای آن باید در دفتر ثبت اسناد رسمی ثبت شود و تعهداتی که ثبت می شود نیز باید اجرا شود.

پورمحمدی خاطر نشان کرد: این مصوبه کمک بزرگی به توسعه صنعت ساختمان کشور خواهد کرد.

وی همچنین در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینکه جرم سیاسی در کمیسیون حقوقی مجلس در حال بررسی است دولت در این زمینه چه اقدامی خواهد کرد و آیا دولت نیز لایحه ای در این خصوص دارد گفت: ما به طرحی که در مجلس در حال بررسی است کمک می کنیم.