اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش دولت به شکایت از احمدی‌ نژاد


معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور درباره شکایت علی لاریجانی از رییس جمهور گفت: ما از جزییات این موضوع و همچنین موضوع اتهام اطلاعی نداریم.

خبرگزاری ایسنا: معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور درباره شکایت علی لاریجانی از رییس جمهور گفت: ما از جزییات این موضوع و همچنین موضوع اتهام اطلاعی نداریم.

محمد شیخان با بیان این مطلب، افزود: شاید جرم احمدی‌نژاد خدمت به ولی‌نعمتان انقلاب، مقابله با اشرافی‌گری و کانون قدرت و ثروت و ایستادگی در برابر نظام سلطه باشد.

گفتنی است ظهر امروز پایگاه‌ اطلاع‌رسانی دولت در خبری اعلام کرد که علی لاریجانی از احمدی‌نژاد شکایت کرده و احمدی‌نژاد باید آذرماه برای پاسخگویی به دادگاه کیفری استان تهران مراجعه کند.


ویدیو مرتبط :
بی ثباتی مدیریتی در دولت احمدی نژاد بیداد می کند! (مناظره رضایی با احمدی نژاد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش دولت به شکایت دانشگاه احمدی نژاد


معاون حقوقی وزارت علوم گفت: شکایت دانشگاه ایرانیان از مدیرکل‌های وزارت علوم به ما نرسیده است.

نسیم آنلاین:  معاون حقوقی وزارت علوم گفت: شکایت دانشگاه ایرانیان از مدیرکل‌های وزارت علوم به ما نرسیده است.

قیداری گفت: اگر شکایت به دست ما برسد طبق روال دفتر حقوقی این وزارتخانه به عنوان وکیل مدافع اقدام به تدوین لایحه دفاعیه می‌کند. خبر شکایت را از رسانه‌ها شنیده‌ام.

سعدالله نصیری قیداری این مطلب را بیان داشت. همچنین در روزهای گذشته دانشگاه ایرانیان اعلام کرده بود که این دانشگاه از دو نفر از مدیرکل‌های این وزارتخانه به دلیل سنگ اندازی در روند کار این دانشگاه اقدام به شکایت کرده است.

 این درحالی است که معاون آموزشی وزارت علوم نیز در حاشیه مراسم تقدیر از برگزیدگان نوزدهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در جمع خبرنگاران اعلام کرد دانشگاه ایرانیان مسیر اشتباهی را اتخاذ کرده است و باید با آن برخورد شود و ما موضوع دانشگاه ایرانیان را از مسیر قانونی و حقوقی دنبال می‌کنیم.