اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش دولت به اظهارات اخیر فیروز آبادی


معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رسانه های منتسب به نیروهای مسلح در اخلاق مداری سزاوارترند زیرا اینها تحت امر ولی فقیه قرار دارند.

خبرگزاری مهر: مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور در جمع خبرنگاران درباره اظهارات اخیر سرلشکر فیروزآبادی درباره عملکرد رسانه های منتسب به نیروهای مسلح در خصوص دولت گفت: از اقدام و اعلان به جا و قاطع سرلشکر فیروزآبادی تشکر می کنم، مسئله ضروری و مهمی را ابلاغ کردند که نیاز امروز فضای رسانه ای کشور است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هم همواره در این مسئله تاکید داشته اند که حفظ اخلاق و شرع و قانون در فضای رسانه ای و نیز حمایت کلی از دولتی که با حماسه سیاسی مردم روی کار آمده و شخصیت انقلابی همچون آقای روحانی روی کار آمده است امری ضروری در شرایط فعلی کشور است افزود: با انتخاب آقای روحانی در سراسر کشور و در عرصه جهانی بین حامیان انقلاب اسلامی وحدت به وجود آمده است و دشواری هایی که وجود دارد برای اداره کشور با تمام ظرفیت هایی که دولت در اختیار دارد و آن را به میدان آورده از جمله مشکل رکود، تورم، گرانی، توسعه اشتغال در کشور، ایجاد انضباط مالی در دستگاه های دولتی، جذب سرمایه ای داخلی و خارجی برای رفع مشکل بیکاری، تعامل سازنده با دنیا، حل مسئله هسته ای، انجام مذاکرات عزتمندانه با کشور های 5+1 دنبال خواهد شد.

انصاری ادامه داد: دولت به خواست و اراده مردم برای حل مشکلات وارد عرصه شده است، شرط انصاف، عقل و منافع ملی اقتضا می کند که دولت مورد حمایت قرار گیرد و اگر نقدی وجود دارد و رسانه ها نقد سازنده و مشوقانه دارند از تخریب، تهمت، بداخلاقی سیاسی و دروغ پردازی به جد پرهیز کنند زیرا اینها دستورات دین و قانون مطبوعات کشورماست.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رسانه های منتسب به نیروهای مسلح در رعایت این امور اولویت بیشتری دارند و سزاوارتر هستند زیرا تحت امر فرمانده کل قوا هستند و طبیعی است وقتی ایشان تدبیری در امور دارند و از سوی جانشین خود در ستاد کل نیروی مسلح ابلاغ می کنند هم انضباط درون تشکیلاتی و هم اخلاق و مصالح ملی اقتضا می کند که این مسائل به خوبی رعایت شود.

انصاری ابراز امیدواری کرد که با اظهارات سرلشکر فیروزآبادی بخصوص اینکه این دستورات مستند به فرمایشات رهبری شد تغییر اساسی در رویکرد رسانه های عمومی کشور بویژه رسانه های متنسب به نهادهای امنیتی صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: دولت بدون حمایت عمومی رسانه ها مطبوعات و نیروهای مسلح نمی تواند در اهداف بزرگ و بلند خود موفق باشد، امیدواریم اظهارات سرلشکر فیروزآبادی سرآغاز یک رفتار اخلاق مدارانه در عرصه رسانه ای باشد.


ویدیو مرتبط :
واکنش صداوسیما به نشان شوالیه محمود دولت آبادی و گلستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش دولت به اظهارات اخیر سعید مرتضوی


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مورد اظهارات اخیر سعید مرتضوی، مدیرعامل قبلی این سازمان مبنی بر اینکه در دوره مدیریتش در سازمان تامین اجتماعی هیچ‌گونه تخلفی انجام نشده، گفت: هیچ‌گونه تخلفی نشده؟! مجلس شورای اسلامی گزارش تحقیق و تفحص خود را منتشر و در اختیار قوه قضاییه قرار داده و این قوه نیز در حال انجام مسوولیت‌های خود است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مورد اظهارات اخیر سعید مرتضوی، مدیرعامل قبلی این سازمان مبنی بر اینکه در دوره مدیریتش در سازمان تامین اجتماعی هیچ‌گونه تخلفی انجام نشده، گفت: هیچ‌گونه تخلفی نشده؟! مجلس شورای اسلامی گزارش تحقیق و تفحص خود را منتشر و در اختیار قوه قضاییه قرار داده و این قوه نیز در حال انجام مسوولیت‌های خود است.

دکتر سیدتقی نوربخش ادامه داد: باید منتظر اقدامات دستگاه‌های رسمی و قانونی کشور در این زمینه باشیم و بنده رجاء واثق دارم دستگاه قضایی در این مورد بررسی کافی و قضاوت عادلانه خواهد داشت.

وی گفت: حتی اگر وی در حال حاضر امکان و اجازه قضاوت داشتند، نمی‌توانستند در مورد خودشان حکم صادر کنند بنابراین آقای مرتضوی و همه ما باید منتظر نتیجه بررسی‌ها و اعلام نظر قوه قضاییه باشیم.

دکتر نوربخش بر استیفای کامل حقوق بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان این سازمان تاکید کرد.

گفتنی است سازمان تامین اجتماعی در دوره مدیریت مرتضوی در دولت دهم به پرحاشیه‌ترین سازمان کشور تبدیل شده بود.