اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش داوود رشیدی به طنز «خنده بازار»


داوود رشیدی بازیگر مطرح سینما تلویزیون وتئاتر از اینکه در برنامه خنده بازار ادای او در آورده شده نه تنها ناراحت نیست بلکه خیلی خوشحال هم هست .


داوود رشیدی بازیگر مطرح سینما تلویزیون وتئاتر از اینکه در برنامه خنده بازار ادای او در آورده شده نه تنها ناراحت نیست بلکه خیلی خوشحال هم هست .

داوود رشیدی در گفت وگو با یک روزنامه گفت  :من از این اتفاق خیلی خوشحالم. قاعدتا ادای آدمهای معروف را در آورده اند . ادای آدمهای کوچه بازار را که در نیاورده اند . 

این دلیل شهرت وقبولی عام این چهره هاست .من به شخصه از این کار ناراحت نمی شوم .همان طور که دیدید ادای من را هم در آوردند وناراحت  هم نشدم .باید ظرفیتمان را بالا ببریم .

منبع: تابناک


ویدیو مرتبط :
زمین خوردن داوود رشیدی در افتتاحیه فجر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش های دنیزلی به بدلش در طنز خنده بازار و پیامک های پرسپولیسی ها بعد از دربی 74



 

 

 

 

سرمربی تیم فوتبال  , مصطفی دنیزلی , پرسپولیس

 

 

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تمرین امروز تیمش گفت: «باید چاره تمام دردها را خودمان پیدا کنیم.»

مصطفی دنیزلی پس از تمرین امروز پرسپولیس، درباره بازی روز چهارشنبه با صبای قم گفت: «پس از شکست تلخ مقابل فجرسپاسی می‌توانیم با برد در این بازی جایگاه خوبی در جدول کسب کنیم بنابراین برای سه امتیاز راهی قم می‌شویم. بعد از این بازی تمام تمرکز خود را روی لیگ قهرمانان آسیا خواهیم گذاشت تا کارهای مربوط به این بازی‌ها را انجام دهیم.»

وی در پاسخ به این سوال که چه شناختی از حریفان خود در آسیا دارید گفت: «شناخت خوبی داریم. می‌دانیم الهلال تیم خوب و قوی است و فوتبال را خوب بازی می‌کند. حریف عربستانی ما بازیکنان خارجی بسیار خوبی دارد ولی ما پرسپولیس هستیم و برای اینکه از عهده این تیم عربستانی برآییم همه کار خواهیم کرد تا در اولین قدم به هدف‌مان برسیم.»

دنیزلی تاکید کرد: «در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا مسئولیت خود را می‌دانیم و می‌دانیم باید دنبال چه هدفی باشیم ولی باید دقت کنیم اشتباهاتی که در لیگ برتر انجام می‌دهیم در لیگ قهرمانان آسیا انجام ندهیم.»

وی در پاسخ به سؤالی درباره شوخی برنامه خنده بازار با خودش گفت: «من این برنامه را ندیدم. (دنیزلی به شدت پس از توضیحات مترجم خود می‌خندید) یک موقع‌هایی به نظر من این موضوع هم لازم است.»

سرمربی پرسپولیس درباره حضور فرهاد مجیدی در الغرافه قطر که رقیب این تیم در آسیا است، گفت: «می‌دانم فرهاد مجیدی چه بازیکنی است. ما باید چاره تمام دردها را خودمان پیدا کنیم؛ این جواب سؤال شماست.»

دنیزلی درباره تعطیلات 12 روزه لیگ برتر اظهار داشت: «نیازی به اردو نداریم و می‌خواهیم در همین تهران تمرین کنیم و یاد بگیریم.»

دنیزلی در خصوص اظهارات دخترش که گفته بود پدرم یک هفته دیگر به ترکیه باز خواهد گشت، گفت: «بله دخترم درست می‌گوید. این هفته و بعد از بازی با صبا به ترکیه می‌روم.»

وی درباره لقب مصطفی پاشا که هواداران به او دادند، گفت: «این بسیار برای من جالب است. از هواداران تشکر می‌کنم که این طور من را مورد لطف قرار می‌دهند.»

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که نسبت به دفعه قبل‌ که در ایران بودید خوش خنده‌تر شدید، اظهار داشت: «باید درباره اظهار نظر دخترم برای شما حرفی بزنم. او در رسانه‌ها اعلام کرده بود دلم برای پدرم تنگ شده است. من بعد از اینکه به ایران آمدم قرار بود یک هفته بمانم و سپس به ترکیه برگردم اما شرایط این طور نشد. حتی وسایل خودم را نتوانستم به ایران بیاورم چون قرار بود صحبت‌هایی داشته باشم خانه را ببینم، به توافق برسیم و سپس به ترکیه برگردم و بعد از کارهای اولیه هدایت پرسپولیس را به عهده بگیرم اما اینقدر کارها پشت سر هم انجام شد و بازی‌ها نزدیک بود که نتوانستم به ترکیه بروم. انشاءالله بعد از بازی با صبا عازم ترکیه خواهم شد تا این کارها را انجام دهم.»

دنیزلی در پاسخ به سؤالی درباره موفقیتش به عنوان بهترین کارگردان روز بازی دربی در جشنواره فجر گفت: «اگر من بخواهم درباره این موضوع اظهار نظر کنم درست نیست پس بهتر است حرفی نزنم. اینکه من بهترین کارگردان آن روز شدم تشخیص دیگران بوده و من نمی‌توانم بگویم آیا کارگردان خوبی بوده‌ام یا خیر اما به نظر همه احترام می‌گذارم.»

وی در پاسخ به سؤالی که آیا پرسپولیس با این وضعیت می‌تواند سهمیه کسب کند یا خیر، گفت: «تمام تلاش ما برای موفقیت در لیگ برتر و کسب سهمیه است.»

دنیزلی در پایان در پاسخ به سؤالی در خصوص ساختن پیامکی با لقب "جهنم 10 دقیقه‌ای توسط دنیزلی برای استقلالی‌ها" در حالی که می‌خندید گفت: «می‌دانم بازی‌های استقلال و پرسپولیس چه معنی برای هواداران در ایران دارد. به هواداران پس از ورودم به ایران قول داده بودم مقابل استقلال بعد از چند شکست یک پیروزی خواهیم آورد که خوشبختانه این اتفاق افتاد. خیلی خوشحالم که موفق شدم به قولم وفا کنم و باز هم به هواداران تبریک می‌گویم.